Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینزاگی می گوید رانوکیا و دارمیان مقابل رم در دسترس نیستند و دی فرای نیز بعید است به بازی برسد. 

سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر می گوید تیمش دیدار راحتی برابر رم ندارد و باید از خود شخصیت نشان دهد. 

طرفداری | به نقل از اینتر نیوز، اینزاگی در کنفرانس خبری قبل از دیدار شنبه شب بین تیم های رم و اینتر حاضر شد و پاسخگوی خبرنگاران بود:

مسابقه مهمی پیش رو خواهیم داشت که مهمترین مسابقه ما در مقطع فعلی (از فیفا دی قبلی تا تعطیلات ژانویه) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برابر یک تیم قدرتمند قرار خواهیم گرفت و باید مثل یک اینتر واقعی کار کنیم. 

لائوتارو مارتینز در چه زمینه ای باید پیشرفت کند؟

فراموش نکنیم که او هنوز جوان است اما باید همچنان به تلاش خود ادامه دهد. مارتینز می تواند پیشرفت زیادی کند و من از او و سایر مهاجمان تیم راضی هستم. آنها همگی به خوبی در حال کار هستند و در فاز دفاعی نیز به ما کمک می کنند. لائوتارو در سه بازی متوالی موفق به گلزنی شده و امیدوارم به گلزنی های خود ادامه دهد. 

مورینیو؟

تقابل با سرمربی فاتح سه گانه بسیار خوشحال کننده و لذت بخش است. تاکنون برابر او قرار نگرفته ام و ملاقاتی نیز با او نداشته ام. دیدار فردا مسابقه ای خاص برای مورینیو خواهد بود و به همین دلیل ما باید بیشتر توجه کنیم زیرا از مهارت‌های او و کارهایی که در دوران مربیگری خود انجام داده آگاهیم. 

وضعیت مصدومان؟

رانوکیا و دارمیان در دسترس نخواهند بود درحالی که دی فرای و کولاروف شانس زیادی برای رسیدن به بازی ندارند و فکر می کنم این دو برای بازی مقابل رئال مادرید یا حداکثر کالیاری در دسترس باشند. باستونی دیروز تمرین نکرد اما نسبت به روز قبل بهتر است و دیگر مریض نیست (مشکل گوارشی داشت). چند بازیکن نیز در بازی قبلی به دلیل برخوردها دچار کبودی هایی در بدن خود شده اند و وضعیت آنها نیز ارزیابی خواهد شد. 

انتظار کم شدن فاصله با صدر نشینان و تمایل به قهرمانی در نیم فصل؟

حتی زمانی که اختلاف امتیازی ما با تیم های اول و دوم زیاد بود من آرام بودم زیرا می دیدم که تیم من فوتبال خوبی بازی می کند و همانگونه که می خواهیم تمرین می کند. در 10 بازی اخیر ما 8 پیروزی و 2 تساوی کسب کردیم اما با وجود اینکه به صدر نزدیک شده ایم، بقیه تیم ها از تلاش دست بر نخواهند داشت. تازه هفته شانزدهم است و 23 بازی دیگر باقی مانده اما باید بازی به بازی پیش برویم. همانطور که گفتم فردا مهم ترین مسابقه ما تا کریسمس است. 

پس از مصدومیت های رانوکیا و دی فرای، اشکرینیار در قلب خط دفاعی بهتر بود یا باستونی ؟

این راه حلی بود که به آن فکر نمی کردم زیرا رانوکیا و دی فرای را داشتم. وقتی آنها همزمان مصدوم شدند، باستونی در مقابل ونتزیا در آن پست خوب کار کرد؛ درست مثل اشکرینیار که مقابل اسپتزیا عملکرد خوبی داشت. فردا شرایط باستونی برای دیدار با رم را ارزیابی می کنیم و سپس تصمیم خواهیم گرفت.

در مقابل رم باید شخصیت داشته باشیم

اینتر چه چیزی بیشتر از بقیه دارد که به شما احساس اعتماد به نفس می دهد؟

ما با دادن ثبات و تداوم به نتایج بهبود یافته ایم و همیشه در مسابقات عملکرد خوبی داشته ایم. ما بنا به دلایل متفاوتی مثل خراب کردن پنالتی ها امتیازاتی را از دست داده ایم اما این اتفاقات در فوتبال وجود دارند و یک تیم باید در تغییر دادن آنها به نفع خود خوب عمل کند.

مصدومیت های زیاد در تیمهای سری آ و راه حل آن؟

بازی کردن هر سه روز یک بار کار آسانی نیست. ما مربیان باید خود را با شرایط وفق دهیم و این کار را انجام می دهیم. باید با دقت بیشتری به تقویم نگاه کرد و شاید نیاز است فصل را زودتر شروع کنیم و یا تعداد بیشتری از مسابقات ملی را در یک دوره از فیفا دی قرار دهیم. تا جایی که به من مربوط می شود در بازی با اسپزیا از 6 مدافع خود فقط 2 مدافع را در اختیار داشتم.

وضعیت بارلا؟

او روز گذشته یک جلسه تمرینی عالی با نفراتی که بازی نکرده بودند انجام داد. نیکولو برای ما بسیار مهم است اما فکر کردم در مقابل اسپتزیا به او استراحت بدهم زیرا بازیکنان مهم دیگری هم در تیم حضور دارند. من هرگز بدون بارلا کار نکرده بودم و این استراحت برای او مفید است. 

تقابل احساسی ژکو با تیم سابقش و صحبت کردن با او؟

مسابقه ای خاص برای ژکو خواهد بود اما با او صحبتی نکرده ام. او را در تمرینات دو روز اخیر خیلی جدی دیده ام. بازی برای ژکو مهم و ویژه است همانگونه که برای همه ما اهمیت دارد زیرا به دنبال انجام یک بازی عالی هستیم. 

چگونگی رسیدن به نتایج خوب با اینتر؟

ما با بازیکنان بیشتر آشنا شده ایم و آنها می دانند که من چه می خواهم. از همان ابتدا فوق العاده بازی می کردیم و در برخی بازی ها تعادل کمی داشتیم، اما سپس به آنالیز پرداختیم و بهتر شدیم. اکنون در فرم خوبی هستیم و بهترین خط حمله لیگ را داریم و مستحکم تر شده ایم. ما به عقب نگاه نمی کنیم و چیزی که اهمیت دارد دیدار فردا است. با حریفی با کیفیت رو به رو خواهیم شد که از شکست اخیرش عصبانی است.

بازگشت تو به شهر رم به عنوان یک لاتزیویی و نگرانی از عصبانیت جالوروسی؟

مطمئنا بازگشت به رم همیشه تاثیر خاصی دارد. این بازی دیگر یک دربی نیست زیرا 100 درصد روی کارم در اینتر تمرکز کرده ام. در برابر تیمی عالی با یک مربی فوق العاده قرار می گیریم و باید از خود شخصیت نشان دهیم زیرا در المپیکو باید شخصیت داشته باشید.   

پس از بازی با اسپتزیا گفتید ممکن بود از یکی از هافبک ها در خط دفاعی سه نفره استفاده کنید. کدام بازیکن برای آن مناسب تر است؟

فقط در صورتی که مجبور می شدم. اگر در زمین اتفاق غیرمنتظره دیگری رخ می داد سیستم را به دفاع 4 نفره تغییر می دادم زیرا هافبک های زیادی در ترکیب دارم که همه آنها برای ما به عنوان بازیکنان خط میانی کاربردی هستند. از کورتینویس (مدافع تیم زیر 19 سال اینتر) نیز می توانستم استفاده کنم. 

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! پشت پرده اجاره میلیاردی آزادی | تبلیغات محیطی؛ نصف مال من، نصف مال خودم! (آیتم ویژه طرفداری) تحریم نشست خبری پرسپولیس پیش از دربی خوان لاپورتا: برای من دمبله بهتر از ام باپه است 801 گل کریستیانو رونالدو به تفکیک تیم ها

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دی فرای تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفانو پیولی: آینده من؟ اینزاگی 14 ماه پیش مشکل داشت و ببینید اکنون چه دستاوردی دارد

پیولی گفت اینتر طی 3-4 سال اخیر قوی ترین ترکیب لیگ را داشته و وقتی چنین فاصله ای با بقیه تیم ها دارد، یعنی بسیار قدرتمند است. 

میلانی ها می دانستند اگر در دربی شکست بخورند، قهرمانی اینتر در همین بازی قطعی می شود اما برای ششمین بار متوالی در دربی مقابل رقیب سنتی خود شکست خوردند. 

استفانو پیولی پس از بازی در گفتگو با DAZN گفت:

من تلاش کردم روحیه بچه ها را بالا ببرم زیرا واضحا با تمام مسائلی که پشت آن بود، شکست دردناکی بود. تمام تلاشم را کردم تا به بازیکنانم قوت قلب بدهم زیرا لازم است فصل را به خوبی تمام کنیم. یک بازی مهم دیگر در روز شنبه داریم. متاسفانه ما بار دیگر در دربی حتی نتوانستیم به یک تساوی برسیم. 

تئو هرناندز و کالابریا در بین میلانی ها از بازی اخراج شدند و در بازی بعدی مقابل یوونتوس حضور ندارند. پیولی امشب قمار کرد و لیائو را در پست 9 کاذب قرار داد و از پولیشیچ و یونس موسی در دو سمت بهره برد. همچنین آنها بیشتر بازی را سه دفاعه کار کردند:

اولویت این بود که براربری 2 مقابل 2 را از بین ببریم و فضایی برای ضدحملات درست کنیم. ما عقب افتادیم. فکر می کنم اینتر فقط روی آن کرنر و ضدحمله به ما آسیب زد اما وقتی بازی را دنبال می کنید، باید خطر را بپذیرید. با رافا موقعیت خوبی داشتیم اما می خواستیم عقب تر دفاع کنیم تا از آنچه که روی گل تورام پیش آمد، دوری کنیم. تیم با اراده و انگیزه جنگید. کمی شانس لازم داشتیم تا به تساوی برسیم زیرا ما موقعیت ها را خلق کردیم. 

اینتر 17 امتیاز از میلان بیشتر کسب کرده است. آیا تفاوت ترکیب دو تیم انقدر زیاد است؟

اینتر فصلی استثنایی را سپری کرد. آنها فقط در یک بازی شکست خوردند اما طی 3 یا 4 سال اخیر هیچ کس شکی ندارد که آنها قوی ترین ترکیب لیگ را داشته اند. در مورد خودمان، ما امتیازات مهمی را در بازی های حساس از دست دادیم و ثبات لازم را نداشتیم. وقتی فاصله اینتر با تیم های دنبال کننده انقدر زیاد است، یعنی آنها تیم بسیار قدرتمندی هستند و همه ما باید یک سطح بالاتر برویم. 

میلان در این فصل نه تنها فاصله زیادی با اسکودتو داشت، بلکه از لیگ قهرمانان و لیگ اروپا هم حذف شد. پیولی در این مورد گفت:

ما بعد از 7 پیروزی متوالی به دیدار لیگ اروپا مقابل رم رسیدیم و بازی آنطوری که می خواستیم و انتظار داشتیم نبود. همه تیم در فرم عالی بودند و احساس اطمینان داشتیم اما در 2 بازی رفت و برگشت پایین تر از استاندارد خودمان بودیم. بعد هم دربی از راه رسید. فکر می کنم این متعادل ترین دربی بین دربی های اخیر بود. ما بدشانس بودیم. 

از پیولی سوال شد آیا این پایان یک عصر است؟ مخصوصا که شایعات زیادی در مورد جدایی او از میلان در پایان فصل به گوش می رسد:

نمی دانم. اینزاگی 14 ماه پیش بر اساس رسانه ها به نظر به مشکل برخورده بود و نگاه کنید بعد از آن چه دستاوردی داشته است. من اینجا خوشحالم. خوب کار می کنم و فکر می کنم تیم برای پیشرفت جا دارد. در پایان فصل خواهیم دید همه ما کجا هستیم و در مورد آن صحبت می کنیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی
  • سیمونه اینزاگی پس از فتح اسکودتو: کاری باورنکردنی انجام دادیم
  • زانتی: اینزاگی خودش هم خبر ندارد چه کرده است!
  • بیستمین قهرمانی اینتر را مدیون اینزاگی هستیم
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • استفانو پیولی: آینده من؟ اینزاگی 14 ماه پیش مشکل داشت و ببینید اکنون چه دستاوردی دارد
  • با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد