Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ ۱۲ آذر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۶۵۵۶...۹۳۷:   باسلام دربرخی از موارد بیمار با تجویز دارو خوب می‌شود، اما برخی از پزشکان برای کسب در آمد بیشتر اقدام به جراحی ویا انجام آزمایش‌هایی که لزومی برای انجام آن نیست می‌کنند، لطفا پیگیری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷۳۲۷...۹۳۸:  با سلام، در مورد توزیع کتاب‌های درسی سال دهم انسانی که نه تنها کتاب‌های درسی  به دست دانش آموزان دیر می‌رسد بلکه دو کتاب درسی زبان انگلیسی و عربی تاکنون توزیع نشده است، پیگیری کنید.

۳۶۷۲...۹۳۵: باسلام ، چرا وقتی ترم مهرماه غیرحضوری اعلام شده و بیشتر دانشگاه‌ها و مقطع کارشناسی غیرحضوری آزمون می‌گیرند، مقطع کارشناسی ارشد باید حضوری آزمون برگزار گردد؟، لطفا پیگیری کنید.

۹۱۱۲...۹۳۰: سلام، ایرانخودرو  پول برگشتی متقاضیان را بعد ازگذشت ۲۱ روز هنوز پرداخت نکرده در صورتی که گفته شد باید پرداخت شود، لطفا رسیدگی کنید.

۳۱۶۸...۹۳۸:  با سلام مدت ۱۵ سال است دریک شرکت دولتی کار می‌کنیم به صورت پیمانکاری هر سال یک پیمانکارقرارداد می‌بندد ما کارگر‌ها قراردادی نداریم چرا مارا رسمی نمی‌کنند؟ لطفا پیگیری کنید.

 

اگر تمایل دارید از  اصول تصویربرداری خبری بیشتر بدانید  اینجا را کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی مشکلات مردم سوژه های مردمی پیگیری کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار بازرسی به زیرمیزی گرفتن پزشکان در کردستان

بازرس کل استان کردستان با تأکید بر لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی در انجام اعمال جراحی و بیمارستانی، گفت: در برخی موارد، شکواییه‌های مبنی بر أخذ زیرمیزی توسط تعدادی از پزشکان گزارش شده که به این افراد هشدار می‌دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، عیسی هواسی ظهر امروز در جریان بازدید از بیمارستان کوثر سنندج خواستار استفاده بیشتر از مزیت‌های این بیمارستان برای افزایش سطح کمی و کیفی خدمات‌رسانی به مردم در بخش درمان شد.

وی ضمن حضور در بخش‌های اورژانس، ارتوپدی، بخش‌های بستری و ICU و استماع مطالبات و شکایات مردمی درباره نحوه‌ انتقال مصدومان سوانح جاده‌ای به بیمارستان، اخذ برخی هزینه‌های درمانی، تأخیر در انجام فعالیت‌های درمانی بیماران اورژانس، کمبود تخت و ازدحام در اورژانس بیمارستان و... تذکرات لازم برای تکریم هرچه بیشتر بیماران و همراهان، تسریع در رسیدگی به بیماران اورژانسی را داد.

بازرس کل استان کردستان همچنین بر انجام تمام خدمات قابل ارائه به بیماران از جمله سونوگرافی و ام آر آی و …، افزایش دقت در عملیات تریاژ، رعایت دقیق‌تر بخش‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، لزوم پذیرش بیماران با وزن بالای 100 کیلوگرم در بخش ام آر آی و عدم اخذ هزینه‌های مازاد بر موارد قانونی از مصدومان حوادث و تصادفات تأکید کرد.

وی با تأکید ویژه بر لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی در انجام اعمال جراحی و بیمارستانی، گفت: اگرچه عمده پزشکان، جراحان و کادر درمان افرادی دلسوز و دغدغه‌مند جامعه هستند، اما در پاره‌ای از موارد، شکواییه‌های مبنی بر اخذ وجوه مازاد و به اصطلاح زیرمیزی توسط تعداد محدودی از پزشکان و ایراد آسیب به وجه حوزه بهداشت درمان گزارش می‌شود که ضمن هشدار جدی به این اشخاص، از عموم مردم تقاضا داریم موراد تخلفات و سوء جریانات را جهت پیگیری از طریق سامانه اینترنتی 136 به سازمان بازرسی منعکس کنند.

هواسی ضمن قدردانی از زحمات پزشکان کادر درمان و پزشکی استان کردستان گفت: افزایش تعداد کادر درمانی و توجه ویژه به جبران زحمات و مطالبات به حق این قشر موجب بهبود خدمت‌رسانی و افزایش تمرکز این عزیزان زحمتکش در انجام رسالت خطیرشان می‌شود، کما اینکه بازرسی نیز آمادگی همکاری در حل مشکلات این حوزه را دارد.

وی اظهار کرد: ارتقای درآمدهای حوزه توریسم درمانی جهت افزایش بهره‌وری و منابع مالی برای ایجاد بخش‌های جدید و به روزرسانی تجهیزات پزشکی و همچنین استفاده از ظرفیت بخش VIP این بیمارستان حائز اهمیت است.

بازرس کل استان کردستان سپس درخواست اجرای مانور کد 99( حضور کادر احیا) را داد که اعضای این تیم در مدت یک دقیقه در اتاق احیاء حاضر شدند و به خاطر این مسئولیت‌پذیری مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • جزئیات جدید ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳
  • بازدید استاندار ایلام از بیمارستان رازی و گلایه‌های بیماران
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین ماه سال جاری
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • هشدار بازرس کل کردستان نسبت به اخذ زیرمیزی توسط بعضی از پزشکان
  • هشدار بازرسی به زیرمیزی گرفتن پزشکان در کردستان
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود