Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@13:02:18 GMT

پرسپولیسی‌ها در آستانه شهرآورد امیدوار شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۰۳۹۱

پرسپولیسی‌ها در آستانه شهرآورد امیدوار شدند

به گزارش ایرنا، نود و هفتمین شهرآورد پایتخت فردا(شنبه) بین ۲ تیم استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. در همین رابطه امروز(جمعه) آخرین تمرین شاگردان یحیی گل‌محمدی برای این دیدار برگزار شد.

کمال کامیابی‌نیا هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که در جریان تمرین روز گذشته (پنجشنبه) سرخپوشان دچار مصدومیت شده بود و با تشخیص پزشکان نتوانست مراحل بعدی تمرین را دنبال کند، امروز همراه سایر بازیکنان پرسپولیس در تمرین شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  هر چند هنوز کادر پزشکی سرخپوشان منتظر جواب MRI کامیابی‌نیاست تا نظر نهایی را درباره این بازیکن بدهد، اما به نظر می‌رسد هافبک سرخپوشان مشکل چندانی برای حضور در دربی ۹۷ نخواهد داشت و در صورت صلاحدید گل‌محمدی می‌تواند تیمش را در این مسابقه همراهی کند.

پیش از این سیدجلال حسینی و احسان پهلوان به دلیل مصدومیت دیدار فردا مقابل استقلال را از دست داده بودند. در طرف مقابل نیز وریا غفوری نمی‌تواند استقلال را در شهرآورد ۹۷ همراهی کند و حضور  آرش رضاوند نیز قطعی نشده است.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس کمال کامیابی نیا باشگاه استقلال استقلال احسان پهلوان شهرآورد یحیی گل محمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس کمال کامیابی نیا باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس کمال کامیابی نیا باشگاه استقلال استقلال احسان پهلوان شهرآورد یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای یحیی گل‌محمدی و تراکتور پایان یافت

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی که بعد از پایان نیم فصل و در شرایطی که تیمش فصل گذشته را با دستیابی به سه گانه پایان داده بود و در این فصل نیز با اختلاف یک امتیازی با صدرنشین در جمع مدعیان قهرمانی قرار داشت، از کار کناره گیری کرده بود، اکنون با بن بست برای دومین پیشنهاد خود طی همین مدت مواجه شد.

تراکتور که بعد از شکست سنگین و دور از انتظار مقابل ذوب آهن با پاکو خمس برای جدایی به توافق دست یافته، برای جانشینی این سرمربی اسپانیایی که جایگاه سوم جدول را در اختیار داشت، به دنبال انتقال یحیی گل محمدی بود.

یحیی گل محمدی که سابقه کوتاه مدتی روی نیمکت تراکتور در کارنامه داشت، با این باشگاه برای قبول سرمربیگری‌اش بار دیگر به مذاکره نشست اما در نهایت طرفین با توجه به موانع شکل گرفته، به توافق نهایی در این رابطه دست نیافتند.

با این شرایط سرمربی سابق پرسپولیس همچنان دور از نیمکت سرمربیگری بعد از جدایی از جمع سرخپوشان کار را دنبال خواهد کرد و باید دید آینده او چه خواهد شد و چه زمانی دوباره به لیگ برتر بازخواهد گشت یا اینکه تصمیم به حضور در فوتبال خارج از ایران خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد
  • عکس زیرخاکی از دو پرسپولیسی که آسمانی شدند + عکس
  • دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور
  • ماجرای یحیی گل‌محمدی و تراکتور پایان یافت
  • حافظ کل قرآن مهمان ویژه تمرین سرخپوشان
  • تمرین خاص پرسپولیسی ها با یک میهمان ویژه