Web Analytics Made Easy - Statcounter

 آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از مصاف با پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که فرهاد مجیدی چند بازیکن این تیم را در فهرست بازی با پرسپولیس قرار نداد.

رشید مظاهری مثل بازی‌های گذشته از فهرست تیمش برای بازی های گذشته خط خورده است.همچنین آرش رضاوند هم از فهرست آبی پوشان برای بازی فردا خط خورد.این بازیکن امروز در تمرین تیمش با درد تمرین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت 16 فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: ملاقات طارمی و بیرانوند در پورتو با مهمانی مجازی از ایران!/عکس

253 251

کد خبر 1579095

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال وریا غفوری دربی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس چهار روز تا جدی شدن فرصت دارد

به گزارش "ورزش سه"، اولین تمرین پرسپولیس در سال 1403 عصر ششم فروردین ماه برگزار شد. 
در این تمرین غیر از بازیکنان ملی پوش ایرانی و خارجی سرمربی برزیلی تیم و مهرداد خانیان یکی از اعضای کادر فنی هم غایب بودند. 

پرسپولیس تا بازی با گل‌گهر در سیرجان فاصله‌ای حدودا دوهفته‌ای دارد و فاصله تا آن مسابقه آنقدر هست که تا جمع و جور شدن و جدی شدن تمرینات چند روزی زمان بگذرد. 

به نظر می‌رسد ملی پوشان ایرانی و خارجی حداقل از روز هشتم یا نهم فروردین در تمرینات حاضر باشد که در این صورت نیز احتمالا پرسپولیس و حداقل هشت یا 9 روز زمان دارد تا با همه نفرات تمرین کند. 

با این حساب پرسپولیس می‌تواند چند روز نخست تمرینات در تعطیلات نوروزی را به عنوان گرد آمدن نفرات کنار هم در نظر بگیرد و برای 7 تا 8 روز باقی‌مانده تا آن مسابقه جهت برگزاری تمرینات جدی برنامه‌ریزی کند. 

همچنین با توجه به اینکه آخرین بازی رسمی سرخ‌ها 27 اسفند مقابل این پیکان برگزار شده به نظر می‌رسد سه چهار روز بعد از شروع تمرینات یک بازی تدارکاتی هم در دستور قرار بگیرد تا بازیکنان تا حدودی در شرایط مسابقه قرار بگیرند. 

البته بعید است در این بازی هم نفرات ملی پوش به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • پرسپولیس امروز هم سرمربی ندارد
  • اوسمار به تمرین امروز هم نمی‌رسد
  • پرسپولیس چهار روز تا جدی شدن فرصت دارد
  • رد شکایت پرسپولیس از ۳ ستاره استقلال!
  • خارجی‌های استقلال و پرسپولیس، آماده نبرد ملی
  • روایت خدابنده‌لو از رد پیشنهاد استقلال