Web Analytics Made Easy - Statcounter

یولیان ناگلزمان با مصدومان بایرن مونیخ کار سختی در سیگنال ایدونا پارک خواهد داشت

 بایرن مونیخ در چارچوب هفته 14 بوندسلیگا فصل 22-2021، در سیگنال ایدونا پارک به مصاف بروسیا دورتموند می رود. یولیان ناگلزمان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از درکلاسیکر در مورد موضوعاتی همچون اهمیت بازی فردا، توپ طلا و دیگر موارد صحبت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ناگلزمان درباره مصدومان بایرن مونیخ:

 قرار بود گابریل ویدوویچ را با خود به دورتموند ببریم، اما متاسفانه او دیروز مصدوم شد و چند هفته از میادین دور خواهد بود. اجازه دهید بگویم که شانس لئون گورتسگا برای بازی فردا 40-60 است و تا فردا در این مورد تصمیم گیری نمی شود. بازی بسیار مهمی است برای اینکه به کسی که آمادگی صد درصد ندارد، بازی دهیم. جمال در این پست خوب عمل کرده است، باید منتظر ماند و دید. زابیتسر برای مدتی از میادین دور خواهد بود، مطمئن نیستم چه زمانی اما احتمالا یوسوا کیمیش هفته آینده باز خواهد گشت. اگر آزمایش چوپوموتینگ منفی باشد، می تواند امشب از قرنطینه خارج شود ولی او برای بازی فردا در دسترس نخواهد بود. یوسیپ استانشیچ نیز حدود 6 هفته از میادین دور خواهد بود.

 ناگلزمان در مورد درکلاسیکر فردا:

 بازی چیز های زیادی برای ارائه خواهد داشت. همه می دانیم های 30 و 31 امتیازی در معرض چه خطری هستند و همه از اهمیت این بازی با خبر هستند، این برای لیگ عالی است، بازی هیجان انگیزی خواهد بود و انگیزه فوق العاده بالایی در اردو هر دو تیم به وجود خواهد آورد.

 ناگلزمان در مورد ارلینگ هالند: 

 البته که او یک تهدید است. هالند همیشه پشت سر مدافعان منتظر پاس های عمقی است و معمولا در بین فضا های خالی حرکت می کند. ما باید از انتقال سریع توپ جلوگیری کنیم. البته دورتموند هم مشکلی به نام لواندوفسکی دارد. هرکسی بتواند بهترین مهاجم حریف را تحت کنترل داشته باشد، شانس خوبی خواهد داشت.

 یولیان ناگلزمان در مورد لواندوفسکی و توپ طلا:

 او ناامید نیست، اما او شایسته بردن توپ طلا بود، بنابراین احتمالا کمی برای او دردناک باشد.اما او فوق العاده حرفه ای است و من فکر می کنم به زدن گل های بیشتر ادامه خواهد. اکنون ما به آینده فکر می کنیم، او هنوز هم می تواند این جایزه را در سال های بعد کسب کند. او می تواند ناامید باشد، اما همچنین او می تواند از این انرژی و انگیزه جدیدی برای ادامه دادن بگیرد.

 ناگلزمان در مورد حضور پانزده هزار تماشاگر دورتموندی در استادیوم:

 من نمی دانم اگر همه بلیط های استادیوم فروخته می شد برای ما ضرر بزرگتری بود یا خیر. اما وقتی پانزده هزار نفر به استادیوم می آیند و فضای خوبی ایجاد می کنند، خوشحال خواهم شد. این یک انگیزه روانی است که می تواند به خوبی ما را تحریک کند.

 ناگلزمان در مورد لئون گورتسگا:

 ما هنوز نمی دانیم لئون برای بازی فردا در دسترس خواهد بود یا خیر. امیدوارم که بتواند بازی کند. اگر هم نتوانست جمال و مارک روکا جایگزینان او خواهند بود. دل ما برای کیمیش و سابیتسر تنگ شده است اما قرار نیست بهانه بیاوریم. اگر بازیکنانی را در اختیار نداشته باشیم، شرایط را باید قبول کنیم و حداکثر استفاده را از شرایط ببریم.

 یولیان ناگلزمان در مورد آینده تولیسو: 

 هرگز خوب نیست که یک بازیکن به صورت رایگان از تیم جدا شود. من همیشه او را تحسین کرده ام، اما او به دلیل مصدومیت زیاد در دسترس نبوده است. ما با او آنالیز های ویدویی زیادی را بررسی کردیم، او مقابل بیله فیلد خوب عمل کرد و بسیار مسئولیت پذیر در زمین ظاهر شد. او در بازی خواهان توپ هست و حضور خوبی در زمین دارد. او ویژگی های خوبی دارد که می خواهم آن ها را روبروی دورتموند نیز ببینم.

 یولیان ناگلزمان در مورد صحبت های اخیر خود در موضوعات مختلف مانند واکسیناسیون، قطر و ....

 من در این مورد راحت هستم و مشکلی برای نظر دادن ندارم.من مسئولیت خاصی دارم و وقتی در این موارد از من سوال می شود، سعی می کنم در حد اطلاعات و اعتقاداتم پاسخگو باشم، این بخشی از شغل یک مربی است.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! پشت پرده اجاره میلیاردی آزادی | تبلیغات محیطی؛ نصف مال من، نصف مال خودم! (آیتم ویژه طرفداری) تحریم نشست خبری پرسپولیس پیش از دربی خوان لاپورتا: برای من دمبله بهتر از ام باپه است 801 گل کریستیانو رونالدو به تفکیک تیم ها

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یولیان ناگلزمان ناگلزمان در مورد بازی فردا توپ طلا اما او

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم

فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری بعد از شکست مقابل پرسپولیس، اظهار کرد: با توجه به بخشنامه فدراسیون که ما را از مطرح کردن یکسری مسائل محدود کرده است، نمی‌توانیم صحبت کنیم و درباره داوری صحبت نمی‌کنیم، اما اگر اتفاقی می‌افتد که یک تیم متضرر می‌شود فدراسیون و کمیته داوران پاسخگو باشند و ما به هیچ‌کسی هم اعتراضی نداریم.

او ادامه داد: در گل اول پرسپولیس صحنه‌ای اتفاق افتاد و اعتراضی هم نداریم و اعتراضمان از راه عادلانه و مطلوب فدراسیون با نامه نگاری است، اما وقتی مقابل پرسپولیس با این بازیکنان توانمند با یک گل عقب می‌افتیم، مجبوریم سازمان بازی را تغییر دهیم و جلو بکشیم و بعد هم با بهترین بازیکنان آسیا مواجه می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بازیکنان من بازی خوبی ارائه ندادند و کیفیت بازی هم خوب نبود. البته تیم ما یک اشکال ویژه دارد و آن است که تعدادی از بازیکنانم می‌دانند که چه قوی و چه ضعیف بازی کنند، جایگزین ندارند. مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم به گردن می‌گیرم. سپاهان را بردیم و نگفتم من بودم، اما باخت را به گردن می‌گیرم.

او عنوان کرد: وقتی پیام پارسا ضعیف بازی می‌کند و ۲ گل بد دریافت می‌کند ما باید چه کار کنیم. پناهی سه بازی متوالی است که اشتباه می‌کند، چاره چیست؟ البته اصلا ناامید نیستم و از فردا مجددا فشرده به کار می‌چسبیم و تا سوت آخرین بازی با انگیزه کار می‌کنیم. بعد از بازی با تراکتور‌های حرف‌های زیادی برای گفتن دارم.

کمالوند بیان کرد: همه اخلاق من را می‌شناسند و حرفم را می‌زنم.۶ بازی دیگر داریم و هر حرفی بزنم تنش بیشتری وارد تیم می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: دلم نه برای بازیکنان و نه برای خودم نمی‌سوزد. خاک عالم بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم! خاک عالم بر سر ما که برای مردم آبادان این طور فوتبال بازی می‌کنیم. من شرمنده مردم هستم.

او ادامه داد: اکنون نمی‌توان کاری کرد و فقط باید هر طور شده شش بازی باقی مانده را به پایان برسانیم و به خدا توکل کنیم. امشب با پرسپولیس جنگ نابرابر داشتیم، اما امکان دارد در بازی با شمس آذر، گل گهر و تراکتور وضعیت بهتر شود. همه با هم فقط یک راه داریم و فقط باید بجنگیم. من تا آخرین لحظه می‌جنگم. واقعا خدا کند تا بازی آخر سالم بمانم. البته پا پس نمی‌کشم و با تمام توان تلاش می‌کنم. از طرف همه از مردم عذرخواهی می‌کنم و باز هم می‌گویم خاک عالم بر سر ما که این گونه در زمین خودمان بازی را واگذار می‌کنیم.

کمالوند در پاسخ به این سوال که از طرف  ویسی هم عذرخواهی می‌کنید؟ گفت: من دوستان دیگری را نام نمی‌برم، چون حرف که می‌زنم دوستان بلافاصله جواب دیگری می‌دهند.

او عنوان کرد: درباره داوری حرف نمی‌زنم که محرومیتی در بر نداشته باشد، اما خواهش می‌کنم خودشان صحنه‌ها را ببینند و اتفاقی به ضرر ما افتاده سریعا واکنش نشان دهند. البته با توجه به این که نمی‌توانیم درباره هر موضوعی در کنفرانس‌ها حرف بزنیم، چرا کنفرانس برگزار می‌کنند؟

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که با توجه به زمان زیاد تا بازی با گل گهر، تمرینات تعطیل می‌شود؟ گفت: اصلا. اگر می‌خواهید برای بازیکنان جشن تولد هم بگیریم؟ از فردا صبح و عصر تمرین می‌کنیم. نمی‌شود که هوادار با چشم گریان برود و بعد به بازیکن ما بر نخورد.

او خاطر نشان کرد: من از روز اول گفتم آمده‌ام که بمانم و بنای رفتن ندارم. هنوز برای بقای تیم در لیگ برتر ناامید نیستم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رئیس بایرن: نیامدن ناگلزمان برای ما پایان دنیا نیست
  • از مرحله گروهی حذف شی، درجا اخراج می‌شوی؛ بند ویژه قرارداد ناگلزمان با تیم ملی آلمان
  • کارل هاینتس رومنیگه دلیل اصلی رد شدن پیشنهاد بایرن مونیخ توسط یولیان ناگلزمان
  • تن‌هاخ: گارناچو از من عذرخواهی کرد
  • رودست به بایرن: ناگلزمان تا 2026 در آلمان
  • آب پاکی روی دستان بایرن مونیخ؛ یولیان ناگلزمان در تیم ملی آلمان می‌ماند
  • کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم
  • ایجنت ناگلزمان: بله، با بایرن در حال مذاکره‌ایم
  • لئون گورتسکا و سرژ گنابری اولین قربانیان بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ
  • اولیور کان: بی‌اطلاعی اولی هونس از اخراج ناگلزمان؟ من هیچ‌گاه چنین کاری نمی‌کنم