Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که سرخپوشان در دربی روز شنبه با کسب سه امتیاز زمین را ترک خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

داود محبوب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص دربی 79 که ساعت 16:15 فردا (شنبه) در ورزشگاه آزادی به انجام خواهد رسید، عنوان کرد: من یک پرسپولیسی متعصب هستم و قطعا دوست دارم پرسپولیس این بازی را ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق پرسپولیس است که هم دربی ببرد و هم بار دیگر قهرمان ایران شود.

این پیشکسوت فوتبال که چند سالی در جمع سرخپوشان حضور داشته با اشاره به بازی‌های اخیر شاگردان گل محمدی اظهار داشت: بعد از یک باخت و دو تساوی، پرسپولیس دو برد خوب در این هفته‌ها آورد و همین روحیه تیم را بهتر کرد. حالا علاوه بر اینکه یک کادرفنی فوق العاده داریم، بازیکنان هم با هم هماهنگ شده‌اند. مسئله اصلی این است که در پرسپولیس کادرفنی و بازیکنان همدل هستند. کمال کامیابی نیا هم که به ترکیب برگشته و به روزهای اوج خودش نزدیک می‌شود. من این کادرفنی را خیلی قبول دارم، آنها علاوه بر کار فنی، تاثیر زیادی در هماهنگی و همدلی و اتحاد تیم دارند. مطمئن هستم که رفته رفته تیم از این هم بهتر خواهد شد.

بخت خوش پرسپولیس در دربی‌های آذر

 

محبوب گفت: همه می‌دانیم که شرایط دربی با سایر مسابقات فرق دارد و حساسیت آن خیلی بالاست. خودم در سه دربی حضور داشتم. یکی را فیکس بازی کردم و در دو بازی مصدوم بودم و به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمدم. یک برد، یک مساوی و یک باخت را در دربی تجربه کرده‌ام. باخت ما زمانی اتفاق افتاد که ساندرپل داور مجارستانی بازی را قضاوت کرد. باید می‌بردیم اما با اشتباهات مسلم او، دربی را باختیم. گل درست فرشاد پیوس را نگرفت و چند سوت مهم و کاملا اشتباه علیه ما زد.

بازیکن پیشین قرمزپوشان تاکید کرد: پرسپولیس این بازی را می‌برد چون بازیکنانش آماده‌تر از استقلال هستند و با تمرکز بیشتری بازی می‌کنند.

چرا حاشیه‌های پرسپولیس کمتر از استقلال است؟


انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال دربی پایتخت پرسپولیس استقلال دربی پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاص‌ترین خوش و بش هفته در دربی کوچک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های این هفته لیگ برتر، تقابل دو سرمربی جوان برای اولین بار رخ داد. رضا عنایتی، سرمربی پیکان مقابل تیم سابق خود قرار گرفت که حالا هدایت آن برعهده مسعود شجاعی است.

پیش از این مسابقه عنایتی و شجاعی، ملی‌پوشان سابق فوتبال ایران خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند و بگو و بخند آنها مورد توجه عکاسان قرار گرفت.

این دو سرمربی روز سختی را داشتند و در نهایت بازی دو بر دو شد. نکته جالب اینکه عنایتی پس از بازی از نیامدن سرمربی هوادار به کنفرانس خبری شاکی بود و اعلام کرد اگر سرمربی‌ها به نشست نیایند او هم دیگر حضور نخواهد داشت.

????عکس: میلاد احمدی

دیگر خبرها

  • کار سخت نکونام و کادرفنی استقلال تا 12 اردیبهشت!
  • شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال
  • خاص‌ترین خوش و بش هفته در دربی کوچک (عکس)
  • ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر ۱۰ درصد از قرارداد!
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • روزی که علیمنصور دوباره جام را از پرسپولیس گرفت!
  • سپاهان دربی اصفهان را برد/ ذوب آهن به مسیر باخت برگشت
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است