Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه امروز ضمن توصیه مردم به تقوای الهی اظهار کرد: یکی از مصادیق تقوا اخلاق اسلامی و برخورد اسلامی و نیکو با خانواده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه هر هفته هر نماز به نام یکی از شهدای بخش دیشموک معرفی می‌شود این هفته به نام شهید علیداد پار را اریم که از روستاهای دورافتاده و محروم دیشموک است و روستای شهید علیدادپار از راه ارتباطی مناسبی برخوردار نیست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه دیشموک گفت: شهید علی‌داد پار اهل روستای ده‌قاضی است که با اولین بارندگی راه این روستا قطع می‌شود و ما باید قدردان شهدا باشیم و به خاطر شهدا کار کنیم.

وی گفت: مسوولان مشکلات آب، راه و برق روستا‌های شهید داده را در جهت رفع در دستور کار خود قرار دهند تا ما شرمنده شهدا نشویم.

حجت‌الاسلام راوند گفت: با توجه به اینکه راههای روستاهای بخش دیشموک با اولین باران قطع می‌شود از استاندار محترم و اداره راهداری خواستار نظارت بر پیمانکاران هستیم.

وی با بیان اینکه جاده‌های روستاهای دلی، چندار، ده‌قاضی و سرپر به پیمانکاران واگذار شده امام اقدام مثبتی در جهت انجام عملیات پروژه‌ها نمی‌بینیم .

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به اینکه دولت انقلابی باید مدیران انقلابی داشته باشد عنوان کرد: متاسفانه هنوز که هنوز است تغییر در مدیران نمی‌بینیم.

وی گفت: از استاندار محترم تقاضا می‌شود یا مدیران را وادار به کار انقلابی نمایند یا با تغییر در پست‌های مدیریتی منتظر خدمات‌رسانی بهتر در این دولت انقلابی هستیم.

راوند گفت: برخی از مدیران آفات هستند که از استاندار خواستار روی کار آمدن مدیران انقلابی و با انگیزه هستیم.

وی با اشاره به برخی پست2های مدیریتی 12 ساله اشاره کرد: چرا مدیری 12 تا 15 سال مدیر بوده و دوباره همان مدیر روی کار می‌آید.

امام جمعه دیشموک با اشاره به اینکه مدیران باید از دولت انقلابی باشد عنوان کرد: مدیران هر خلاقیتی داشته باشند ضروری است آن مدیران از جوانان انقلابی استفاده شود.

وی با با اشاره به تودیع و معارفه شهرداران در دیشموک گفت: از تلاشهای مدیران در عرصه خدمات رسانی در هر پست و لباسی که هستند تقدیر و تشکر می‌شود اما از ویژگی‌ها و دغدغه مندی شهردار جدید تلاش برای حل مشکلات باشد که ایشان با چانه‌زنی‌ها می‌تواند مشکلات و اختلافات ملکی را برطرف کند


راوند با اشاره به تشکیل سازمان هماهنگی تبلیغات اسلامی در 12 مرداد 59 به دستور حضرت امام ادامه داد: این نهاد در راستای ساماندهی برنامه های ملی و مذهبی یا خلق حماسه بی نظیر در صحنه های سیاسی اجتماعی کارنامه موفقی از خود به جای گذاشت.
وی با اشاره به حکم مدیر این سازمان توسط رهبری گفت: در سایه مدیریت آیت الله جنتی خدمات ارزشمندی به کشور ارائه و پس از استعفا ایشان حجت الاسلام موسی پور منصوب شدند.
راوند افزود: در حکم رهبری به رئیس جدید از خلاقیت ها برای برگزاری مراسمات دینی و استفاده از ظرفیت های مردمی تأکید شده است.

امام جمعه دیشموک با اشاره به مذاکرات انجام شده ادامه داد: در عرصه خارجی ، ایران انقلابی آمریکا را زمین گیر گرده و بر اساس نظرسنجی ها ، ایرانیان به آمریکایی ها اعتمادی ندارند.

وی گفت: در مذاکرات صورت گرفته توسط دولت سیزدهم فاصله دیپلماسی و میدان کم شده است ، که این مذاکرات برای رفع تحریم هست نه مذاکره برای مسائل هسته ای و تا تحریم‌ها رفع نشود هیچگونه مذاکره هسته‌ای امکان‌پذیر نیست.

خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به شانزده آذر روز دانشجو ادامه داد: دانشجویان و روحانیون در مقاطع خاصی علیه انقلاب سفید، انجمن های ایالتی ولایتی، کاپیتولاسیون و تسخیر لانه جاسوسی فعالیت کرده اند.

وی با اشاره به انتظار رهبری از جنبش های دانشجویی گفت: دانشجویان بدون از افراط و تفریط به دنبال عدالت خواهی باشند و از مسئولان برای پاسخگویی به مردم مطالبه گری کنند که بایستی چنین جنبش دانشجویی در بخش دیشموک فعال شود.

انتهای پیام/82027

منبع: فارس

کلیدواژه: دیشموک نماز جمعه oخبرگزاری فارس امام جمعه دیشموک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت شهری باید به سمت سرمایه گذاری برود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مهران فاطمی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر یزد با قدردانی از زحمات آنان گفت: اقدام شهرداری در دفع آب‌های سطحی کار ارزشمندی بود که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به اقدام جهادی در خصوص بوستان بزرگ شهر در کنار سایت پردیس زندگی افزود: با موافقت شورای اسلامی شهر و همراهی شهردار و دستگاه‌های اجرایی، بوستان ۵۷ هکتاری در تراز مردم استان یزد احداث خواهد شد تا مردم عزیز بتوانند از ان استفاده کنند.

استاندار با بیان اینکه مدیریت شهری باید به سمت سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف پیش برود، تصریح کرد: شهر‌هایی موفق هستند که جریان سرمایه گذاری در آنها رونق داشته باشد.

وی سرمایه گذاری در حوزه گردشگری را مهم برشمرد و عنوان کرد: در این حوزه باید توجه ویژه‌ای به زیرساخت‌های گردشگری و همچنین بافت فرسوده شهری شود. 

در این نشست نماهنگ «رمضان کریم» با اجرای گروه همخوانی خورشید تابان رونمایی شد که قرار است در شبکه قرآن و پویا و شبکه‌های مجازی پخش شود.

استاندار همچنین با حضور در شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با ائمه جمعه استان یزد دیدار و گفت وگو کرد. توجه ویژه به مسائل فرهنگی و اقتصادی، نظارت مستمر بر بازار و قیمت‌ها و تاکید بر دیدار مستمر مسئولان با مردم از جمله سخنان ائمه جمعه استان بود.

فاطمی در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات و دلسوزی‌های ائمه جمعه استان یادآور شد: جایگاه امام جمعه والا و پرزحمتی است که محل رجوع مردم بوده و مردم انتظار دارند.

وی با اشاره به اقدامات دولت در استان در راستای خدمت رسانی به مردم گفت: بیش از ۱۰۰ سکوی تنظیم بازار با تخفیف بین ۱۵ الی ۵۰ درصد در سطح استان برای رفاه حال مردم راه اندازی شد.

استاندار خدمات دولت در حوزه مسکن را ارزشمند توصیف کرد و ادامه داد: در یزد ۴ هزار هکتار زمین در حال اماده سازی است که اقدام بزرگی به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • برادر داماد رئیسی پشت کاظم صدیقی ایستاد | روحانیت انقلابی و ولایی آماج حملات دشمن است
  • دعوت امام جمعه بندرگز جهت پیوستن به طرح مسطورا
  • نشست استاندار با ائمه جمعه استان یزد
  • ۲۶ اسفند سال ۱۳۶۵ سرانجام «سید مهدی هاشمی» به جنایت‌های خود و گروهش اعتراف کرد / شتابان به سوی تاریکی
  • شتابان به سوی تاریکی
  • دریافت ۱۷۴ مورد درخواست حقوقی و قضایی از نمازگزاران در میز خدمت نماز جمعه تهران
  • امید آفرینی از الزامات کار رسانه برای رسیدن به جامعه ایده آل است
  • مدیریت شهری باید به سمت سرمایه گذاری برود
  • مفروش شدن ۱۰ مسجد در بخش دیشموک به همت بنیاد علوی 
  • درخواست اوسمار از مدیران پرسپولیس؛ مهاجم بلندقد خارجی می‌خواهم