Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@11:39:31 GMT

نویدکیا : بازی‌های سختمان تازه شروع شده

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۰۵۹۸

نویدکیا : بازی‌های سختمان تازه شروع شده

سرمربی تیم فوتبال سپاهان از شرایط دشوار رویارویی با گل‌گهر سخن گفت و کسب این امتیاز در این مسابقه را بسیار سخت عنوان کرد.

به گزارش "ورزش سه" محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان که صدر جدول لیگ برتر قرار دارد، در کنفرانس خبری پیش از دیدار هفته هشتم تیمش در سیرجان مقابل گل‌گهر حاضر شد؛ او در بخش ابتدایی صحبت‌های خود گفت: فکر می‌کنم یک بازی فوق‌العاده حساس فردا بین دو تیم است و ما قطعا می‌دانیم که با یکی از بهترین تیم‌های ایران می‌خواهیم بازی کنیم؛ گل‌گهر از لحاظ بازیکن و کادرفنی یکی از بهترین‌هاست و بازی کردن مقابل چنین تیمی واقعا سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: سال گذشته هم ما بازی‌های سختی را مقابل هم داشتیم و به همان نسبت بازی‌های تاکتیکی بود که خیلی هر دو تیم را به چالش می‌کشید؛ باید سعی کنیم که نسبت به هفته‌های گذشته منطقی‌تر فوتبال بازی کنیم و این‌که گل‌گهر تیمی نیست که بشود به راحتی از آن امتیاز گرفت و روز سختی است، باید فوق‌العاده تلاش کنیم و با انرژی بیشتر وارد این مسابقه شویم که بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

 

نویدکیا درباره وضعیت آمادگی بازیکنان و غایبان احتمالی تیمش توضیح داد: محروم نداریم و مصدوم فقط حسن شوشتری و رضا میرزایی هستند؛ سامان رنجبر از بازیکنان جوان‌مان هم مقداری مشکل دارد اما بقیه بازیکنان سالم و سلامت هستند.

 

سرمربی سپاهان در واکنش به غیبت سروش رفیعی پاسخ داد: سروش رفیعی هم به دلیل این‌که فرزندش می‌خواست به دنیا بیاید، ما از قبل باید واقعیت را بگوییم که پیش از فصل درباره این موضوع صحبت کرده بودیم و قبول کرده بودم که هر زمان چنین شرایطی برای او پیش آمد بتواند سفر کند که ما احتمالا شاید هفته آینده هم سروش را نداشته باشیم و این هفته و هفته آینده این بازیکن را در اختیار نخواهیم داشت.

 

محرم نویدکیا درباره این‌که از تیمش به عنوان بخت اول قهرمانی یاد می‌شود، گفت: خیلی به این صحبت‌های عامیانه توجهی ندارم چون تا زمانی‌که بازی‌ها به نیم‌فصل نرسد، نمی‌شود قضاوت کرد؛ ما باید واقعیت‌ها را ببینیم، چرا که یک تیمی مثل گل‌گهر با استقلال و پرسپولیس بازی کرده و فردا می‌خواهد با ما بازی کند، اما ما هنوز با رقبای اصلی بازی نکردیم و تازه اولی آن فرداست که بازی بسیار مهمی هم است.

فولادمبارکه سپاهان محرم نویدکیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان محرم نویدکیا گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود فراخوان پرسپولیس؛ استقبال ضعیف هواداران از آخرین بازی سال

با وجود فراخوان در صفحات هواداری پرسپولیس، اما استقبال ضعیفی از دیدار با پیکان شده است.

به گزارش "ورزش سه" با توجه به اینکه دیدار پرسپولیس مقابل پیکان در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود و به نوعی آخرین مسابقه این تیم در سال 1402 به حساب می‌آید فراخوانی در صفحات هواداری این تیم داده شد تا تماشاگران به ورزشگاه آزادی رفته و از تیم محبوبشان حمایت کنند، اما در فاصله بیست دقیقه تا شروع مسابقه کمتر از پنج‌هزار نفر در ورزشگاه حاضر شده‌اند. 

البته هواداران پرسپولیس همچنان در حال ورود به ورزشگاه هستند و به نظر می‌رسد تعداد تماشاگران بیشتر خواهد شد اما توقع می‌رفت با توجه به فاصله حدودا یک‌ماهه تا بازی بعدی سرخ‌ها در خانه استقبال بهتری از سوی هواداران صورت بگیرد. 

به نظر می‌رسد مصادف شدن ساعت شروع این بازی با زمان افطار و البته ترافیک روزهای آخر سال در این استقبال ضعیف نقش داشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جنجال حضور یک تاجر ایرانی در اردوی پرسپولیس/ پاداش 85 میلیونی به 3 کارمند باشگاه باشگاه پرسپولیس: هواداران ما از حضور در ورزشگاه محروم نیستند

دیگر خبرها

  • مس می‌توانست مدعی قهرمانی در لیگ باشد!
  • هت‌تریک شاگردان نویدکیا در کامبک
  • انتقاد شدید نویدکیا از مسئولان شرکت مس
  • رقابت قهرمانی فقط بین پرسپولیس و استقلال نیست
  • تازه می فهمم در چه تیمی بازی می کنم
  • با وجود فراخوان پرسپولیس؛ استقبال ضعیف هواداران از آخرین بازی سال
  • جدیدترین پیش‌بینی هواشناسی در آستانه شروع سال جدید
  • احتمال وقوع سیلاب در نیمه غربی کشور در آستانه شروع سال جدید
  • جنگنده و تازه نفس در اختیار تفکرات مورایس (عکس)
  • حرف‌های نویدکیا قبل از تقابل حساس با محمد ربیعی!