Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@07:29:25 GMT

شک‌ نکنید پرسپولیس برنده شهرآورد است

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۰۶۱۹

شک‌ نکنید پرسپولیس برنده شهرآورد است

به گزارش ایرنا، شهرآورد پایتخت همیشه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. دیداری که حواس‌ میلیون‌ها هوادار دو تیم را به خود معطوف می‌کند.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز شنبه در هفته هستم لیگ برتر فوتبال در شرایطی برابر هم قرار خواهند گرفت که پرسپولیس در حال حاضر در رده دوم لیگ و استقلال با یک امتیاز کمتر در رده پنجم جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرآورد پیش رو موجب شد تا به سراغ یکی از بازیکنان اسبق سرخابی برویم. مهدی شیری که سابقه بازی در هر دو تیم را دارد اما همیشه خود را هوادار متعصب پرسپولیس می‌داند.

این پیشکسوت روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، به مسائل مختلف در مورد شهرآورد تهران پاسخ داد که در ادامه از نظر شما نیز می‌گذرد آنچه در این گفت‌وگوی کوتاه گفتیم و شنیدیم.

به شهرآورد تهران رسیدیم. نظر شما در مورد این دیدار چیست؟ 

به طور حتم تقابل استقلال و پرسپولیس بازی حساسی برای هر دو تیم است و این دیدار از کل لیگ جدا است. فکر می‌کنم روز شنبه هواداران بازی جذابی را از سوی هر دو تیم شاهد باشند.

نتیجه بازی را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟

شک‌نکنید پرسپولیس برنده دربی است.

خیلی قاطع در مورد پیروزی پرسپولیس صحبت کردید. چه عاملی باعث می‌شود انقدر مطمئن در مورد برتری پرسپولیس صحبت کنید؟

همه جوره از حریف سر هستیم. از نظر تجربه، شرایط تیمی، بازیکن، ذهنیت برتری طلبی، برتری نفری، کادر فنی با دانش و … . این عوامل ما را به موفقیت در این دیدار خوشبین می‌کند.

شما در استقلال هم سابقه بازی دارید، اما همیشه خود را یک پرسپولیسی عنوان کردید.

پرسپولیس تیمی است که از کودکی طرفدار آن‌بودم. حالا شرایط فوتبال به نحوی شد که دراوج‌جوانی تصمیمی بگیرم اما خوشحالم که در ادامه به پرسپولیس رفتم و چند سال برای تیم محبوبم بازی کردم.

بهترین‌خاطره شما از دربی چیست؟ 

آن دیداری که با شوت از راه دور آقا کریم در دقایق پایانی بازی را بردیم واقعا خاطره خوبی بود. آن گل ماندگار است و سالیان سال در ذهن‌ها می‌ماند. فکر می‌کنم یکی از صحنه‌های تاریخی دربی هم همان شوت باشد.

خاطره بدی هم دارید؟

زمان کرانچار من پنالتی زن اول تیم بودم اما متاسفانه در دربی پنالتی خراب کردم. البته خدا را شکر که عادل کلاه‌کج در ریباند توپ را تبدیل به گل کرد. همیشه به شوخی به او می‌گویم همان یک گل را هم از من داری. (باخنده)

در پایان حرفی دارید؟

امیدوارم هواداران روز شنبه اتفاقی رخ دهد که هواداران ما خوشحال باشند. با بازیکنان و مربیانی که داریم مطمئنا دربی را می‌بریم و برای دبل هت‌تریک هم گام برمی‌داریم. امسال هم مدعی اصلی قهرمانی هستیم.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال پرسپولیس شهرآورد لیگ برتر فوتبال کریم باقری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال پرسپولیس شهرآورد لیگ برتر فوتبال کریم باقری دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیزی: دربی‌های ایران از هر ۵ بازی یکی خوب از آب در می‌آید/ کیفیت دربی ربطی به سبک بازی تیمِ نکونام نداشت

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران اعتقاد دارد ترس از باختن باعث می‌شود دربی‌ پایتخت خیلی خوب از آب در نیاید. - اخبار ورزشی -

خداداد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بدون گل تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در یکصدوسومین دربی پایتخت اظهار داشت: من خیلی نتوانستم بازی را ببینم، اما ظاهراً همه از دربی ناراضی بودند و اعتقاد داشتند بازی کیفیت نداشت. دربی‌های ما همیشه همینطور بوده است، چون مربیان‌مان از باختن در این بازی ترس دارند. تماشاگران هم به دربی حساسیت دارند و تیم‌ها دوست ندارند بازنده باشند و همین موضوع باعث می‌شود مربیان با احتیاط تیم‌شان را به زمین بفرستند.

مهدوی: پرسپولیس ترسید و دربی 103 را نبرد/ استقلال به هدفش رسید

«ترس از باختن به بازیکنان هم سرایت می‌کند.»، وی با بیان این جمله افزود: در دربی‌های کشورهای دیگر بازی باکیفیتی می‌بینیم، ولی در ایران شاید از هر پنج دربی یک دربی خوب از آب دربیاید. ما دربی خوب هم داشتیم، ولی شاید از هر چند دربی یک بازی خوب ببینیم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه آیا این تساوی به سود استقلال شد یا پرسپولیس، گفت: به نظرم بیشتر به سود سپاهان شد. درست است که سپاهان باخت‌های زیادی داده، ولی هنوز یکی از بخت‌های قهرمانی است. البته تساوی استقلال و پرسپولیس به سود تیم نکونام شد، چون توانست جایگاهش را در صدر جدول حفظ کند.

عزیزی در واکنش به برخی انتقادها به سبک بازی شاگردان جواد نکونام تصریح کرد: هر مربی سبکی برای خودش دارد و بحث دربی جداست. دربی‌های تهران معمولاً خوب از آب در نمی‌آید. در این بازی‌ها صحنه حساس و گل کمتر می‌بینیم و بیشتر نتایج صفر - صفر و یک - یک است. هر تیمی نهایت یک شانس گل داشته و بازی با همان گل تمام شده است. دربی ربطی به شکل بازی تیم جواد نکونام ندارد و همیشه این کیفیت را داشته است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آرا انضباطی دربی؛ دو جایگاه از استقلال و پرسپولیس گرفته شد!
  • بمب استقلال در مسیر گیتاریست؟
  • بازتاب جهانی حرکات هواداران پرسپولیس در دربی تهران
  • دربی سرد و کسل‌کننده به نفع استقلال بود
  • عزیزی: دربی‌های ایران از هر ۵ بازی یکی خوب از آب در می‌آید/ کیفیت دربی ربطی به سبک بازی تیمِ نکونام نداشت
  • 3برنده و 2بازنده دربی یخ
  • تنها استفاده از وی‌ای‌آر در دربی (عکس)
  • جنگ بر سر جواد نکونام
  • دربی سرکاری!
  • سرمربی سابق پرسپولیس: قهرمانی استقلال؟ این دربی فقط وقت ما را تلف کرد!