Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، در متن این پیام که خطاب به محمدودود حیدری، فرزند آیت‌الله حیدری زنجانی نوشته شده، آمده است: «ضایعه درگذشت عارف وارسته و بسیجی مجاهد دوران دفاع مقدس، ابوالشهید آیت الله نورالدین حیدری زنجانی را خدمت جنابعالی و سایر بازماندگان محترم  تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. از خداوند منان برای روح مطهر ایشان که همه زندگی خویش را وقف انقلاب اسلامی و خدمت به مردم نموده بود، غفران الهی و همجواری با فرزند شهیدشان مسئلت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

کد خبر 640897 برچسب‌ها شهرداری شهردار مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری شهردار مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کمیته امداد استان تهران از ۶۰۰۰ یتیم و ۲۱ هزار فرزند محسنین

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران از حمایت این نهاد از ۶ هزار یتیم و ۲۱ هزار فرزند محسنین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد دهرویه امروز _شنبه بیست‌وششم اسفند_ در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه کمک‌های حامیان و خیران تأثیر به‌سزایی در خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت دارد، اظهار کرد: یکی از خیران تهرانی در آستانه سال نو مبلغ هشت میلیارد تومان برای ایتام و فرزندان محسنین سراسر کشور که دارای سرانه پرداختی پایین بودند، پرداخت کرد.

وی افزود: با همکاری مدیریت اکرام کمیته امداد دفتر مرکزی، ۸ هزار یتیم و فرزند محسنین با سرانه پایین شناسایی و برای هر نفر، یک میلیون تومان واریز شد و از تعداد فرزندان مذکور، ۵۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران با اشاره به اینکه این خیر تهرانی کمک خود را به عنوان هدیه‌ای از طرف امام رضا (ع) به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد اهدا کرد، گفت: این خیر با حمایت از ۸ هزار یتیم و فرزند محسنین به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین پیوست و اکنون ۶ هزار یتیم و ۲۱ هزار فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند.

کد خبر 736632

دیگر خبرها

  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگذشت مادر شهیدان «عاملی» را تسلیت گفت
  • آیت الله ری شهری در همه عرصه های خدمت، حضوری مؤثر داشت
  • پیام تسلیت آیت الله علما در پی در گذشت آیت‌الله حاج شیخ محمدعلی حجتی
  • شهرداری‌های دیلم برای خدمت رسانی به مسافران تلاش کنند
  • خدمت به خانواده شهدا وظیفه و قدم برداشتن در راه شهدا رسالت است
  • پیام تسلیت استاندار کرمانشاه در پی درگذشت آیت الله محمدعلی حجتی
  • اظهارات مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره تخلفات انتخاباتی با استفاده از کدملی، ردصلاحیت ها، فرزند قالیباف، خدمت سربازی و ...
  • حمایت کمیته امداد استان تهران از ۶۰۰۰ یتیم و ۲۱ هزار فرزند محسنین
  • مدیر مسئول روزنامه زعفران و پیشکسوت عرصه رسانه خراسان جنوبی درگذشت
  • پیام تسلیت امام جمعه کرمانشاه در پی درگذشت آیت‌الله شیخ محمدعلی حجتی(ره)