Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ شنبه، ۱۳ آذر و از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه دو تیم پرسپولیس و استقلال به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

همانطور که می دانیم، در این دیدار استقلال میزبان خواهد بود و همانطور که در چند بازی گذشته مشخص شد، باشگاه استقلال قصد دارد از حق میزبانی خود جهت تبلیغات محیطی استفاده کند.

به گوش رسید که از صبح امروز، مسئولان تبلیغات جهت نصب تبلیغات محیطی در استادیوم آزادی مشغول به کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی سازمان لیگ کمی قبل و به طور رسمی اعلام کرده بود که اجازه تبلیغات محیطی را به باشگاه ها نخواهد داد. از این رو، مصطفی آجورلو، مدیرعامل استقلال، طی نامه ای به ارکان مهم ورزش اعلام کرد که سازمان لیگ قصد سنگ اندازی دارد و باشگاه استقلال از حق خود در گرفتن تبلیغات محیطی کوتاه نخواهد آمد. (پیوست نامه استقلال به عزیزی خادم)

ساعتی پیش سازمان لیگ اعلام کرد که درصورتی که مدیران استقلال قصد داشته باشند به همین رویه به کار ادامه بدهند، اجازه برگزاری دیدار را نخواهد داد. 

معاون شرکت توسعه و تجهیز در مصاحبه ای اعلام کرد که برای دربی استقلال با سازمان لیگ به توافق رسیده است و فردا تجهیزات در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. سعید فتاحی، نماینده باشگاه‌ استقلال نیز با تایید این موضوع اعلام کرد که تبلیغات خودمان را اجرا خواهیم کرد.

هنوز مشخص نیست در جنگ تبلیغات محیطی چه کسی پیروز خواهد شد.

طبق شنیده های خبرنگار ما، قرار است مسئولان سازمان لیگ جلسه فوری در وزارت ورزش برگزار کنند تا تکلیف موضوع تبلیغات محیطی در دربی مشخص شود.

 اما اگر سازمان لیگ با استقلال به توافق نرسد و با توجه به اینکه اخبار دربی پایتخت مانند تمام بازی های مهم در برخی رسانه های خارجی منتشر خواهد شد، می شود گفت که آبرو ریزی بزرگی رخ خواهد داد چرا که تکلیف تبلیغات محیطی تیم ها پس از گذشت زمان طولانی هنوز مشخص نیست.

مهسا حسینی

هومن جعفری کد خبر: 1120622 برچسب‌ها لیگ برتر ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لیگ برتر ایران تبلیغات محیطی سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ واگذاری باشگاه استقلال مشخص شد

استقلال ۱۰ روز پس از پرسپولیس واگذار می‌شود.

به گزارش مشرق، با اعلام سازمان فرابورس ایران، ۵۱ درصد از سهام باشگاه استقلال روز ۲۱ فروردین از طریق شرکت کارگزاری بانک صنعت‌ومعدن به خریدار جدید واگذار خواهد شد.

سازمان فرابورس ایران اعلام کرد: سازمان خصوصی سازی در نظر دارد تعداد ۵,۵۰۳,۴۸۶,۵۰۰ سهم معادل ۵۱ درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) متعلق به وزارت ورزش و جوانان را بطور عمده، نقد و شرایطی از طریق بازار پایه فرابورس ایران به فروش برساند؛ تاریخ عرضه روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ تعیین شده است.

پیشتر گفته شده بود که بر اساس آگهی منتشر شده در فرابورس ایران، مالکیت ۵۱ درصدی باشگاه پرسپولیس در تاریخ ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ از طریق کارگزاری بانک ملی ایران به خریداران جدید واگذار خواهد شد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • تاریخ واگذاری باشگاه استقلال مشخص شد
  • صحبت های رضا درویش پس از پیروزی مقابل پیکان؛ باید پنج تا شش گل می زدیم!
  • دسیسه نکنند بازهم قهرمان می شویم/ شاید باید در فوتبال انقلاب شود
  • مکان و زمان فینال جام حذفی مشخص شد
  • آخرین جلسه شورای اطلاع‌رسانی دولت به میزبانی وزارت ارتباطات برگزار شد
  • حریف سپاهان در جام حذفی مشخص شد
  • اسبقیان: وزارت ورزش 7 وظیفه دارد/ تا آخر بهمن سال 1402 موفق به کسب 1454 مدال شدیم
  • اسبقیان: ورزشکاران امسال ۳۷۹ مدال جهانی گرفتند
  • اسبقیان: در سال ۱۴۰۲ دو اتفاق و رویداد مهم در کشور رخ داد
  • شیوه جدید واگذاری استقلال و پرسپولیس اعلام شد (+عکس)