Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده چین در مذاکرات وین به خبرنگاران اعلام کرد که مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا درخصوص برجام در اواسط هفته آینده ازسرگرفته خواهند شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، وانگ کوان، نماینده چین در مذاکرات وین از ازسرگیری مذاکرات وین بر سر احیای برجام در اواسط هفته آتی خبر داد.
انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز در پاسخ به سوالی درخصوص اینکه آیا مذاکرات روز چهارشنبه ادامه خواهند یافت، گفت: در همین حوالی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مذاكرات وين مذاکره برای لغو تحریم ها مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوران درخشنده این روز‌ها چه می کند؟

آفتاب‌‌نیوز :

پوران درخشنده نویسنده و کارگردان سینما درخصوص ساخت «هیس! پسر‌ها فریاد نمی‌زنند» که سال‌ها درگیر پروانه ساخت آن است به خبرنگار ما گفت: متاسفانه هنوز خبر جدیدی از این فیلم نیست و بعد از گذشت سال‌ها هنوز نتوانستم برای آن پروانه‌ساخت بگیرم، اما پرونده این فیلم تا روزی که آن را بسازم برای من باز است.

درخشنده در پاسخ به این پرسش که آیا قصد ساخت فیلم جدیدی را دارد یا نه عنوان کرد: این روز‌ها مشغول تدارک ساخت فیلم جدیدم با نام «عشق» هستم. قصد دارم این فیلم را در خارج از کشور با چهره‌ها و بازیگرانی از ملیت‌های مختلف بسازم.

 او با اشاره به موضوع فیلم جدیدش توضیح داد: موضوع فیلم «عشق» درباره مهاجرت است. کار‌های کپی‌رایت فیلم در آمریکا انجام شده، پروانه ساخت آن را هم را در ایران گرفته‌ام و به احتمال زیاد آن را تا چند ماه دیگر در کانادا مقابل دوربین خواهم برد.

کارگردان فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» درخصوص انتخاب بازیگران ایرانی برای فیلم عشق بیان کرد: با یکی از بازیگران مطرح ایرانی درباره این فیلم صحبت کرده‌ام و در حال حاضر منتظر جوابی از او هستم تا ببینم چه پیش خواهد آمد.

درخشنده در پایان گفت: این روز‌ها مشغول نگارش رمانی با نام «مادرم ایران» هستم. این رمان از دوران مشروطه آغاز می‌شود و همینطور جلو می‌آید. در حقیقت نگاهی به زندگی مادر خودم (ایران خورمهر) است که نخستین زنی بود که در شهر کرمانشاه مدیر مدرسه شد. قصد دارم اگر بشود سریالی براساس این کتاب بسازم.

منبع: خبرگزاری برنا

دیگر خبرها

  • پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای استقرار آتش بس ۶ هفته‌ای در غزه
  • پیگیری مسکن کارگران توسط قرارگاه ویژه از اول سال آینده
  • شکست شمس آذر مقابل تراکتورسازی
  • نماینده مجلس: رقم سبد معیشت کارگران چیزی بالغ بر 21 میلیون تومان است اما دولت 16 میلیون را قبول دارد! مذاکرات جلسات شورای عالی کار کامل منتشر شود نه گزینشی
  • این ۵ نماینده مجلس آینده چند میلیون تومان در انتخابات هزینه تبلیغات کردند؟ +جزئیات
  • استاندار کردستان: سال آینده شاهد رونق اقتصادی در کردستان خواهیم بود
  • ثبت بارندگی در ۴ شهر خوزستان
  • حداقل افزایش حقوق کارگران در سال آینده باید ۳۰ درصد باشد
  • نماینده حماس: آزادی اسرای صهیونیستی تنها با ضمانت‌های بین‌المللی ممکن است
  • پوران درخشنده این روز‌ها چه می کند؟