Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین امروز سرخپوشان از ساعت 15:30 آغاز شد.

سرخپوشان امروز در جلسه فنی شرکت کردند.

به گزارش طرفداری، بازیکنان تیم پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دربی 97 را از ساعت 15:30 دقیقه امروز (جمعه) در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

* پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و طی آن، کادر فنی نکات لازم را از طریق تصاویر ویدئویی به بازیکنان منتقل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* تمرین با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز شد و بعد از آن، بازیکنان در قالب سه گروه به بازی آقا وسط پرداختند.

* در بخش‌های بعدی، پاسکاری‌های تحت فشار، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

* سیدجلال حسینی و احسان پهلوان به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند.

* تمرین آدینه قرمزپوشان به مدت یک ساعت و در هوای سرد ورزشگاه شهید کاظمی انجام شد. با این حال، بازیکنان با آمادگی کامل در تمام بخش‌های تمرین حضور داشتند.

* سرخپوشان پس از پایان تمرین، بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

* پرسپولیسی‌ها بعد از استراحتی کوتاه، راهی هتل محل برگزاری اردوی پیش از بازی دربی 97 شدند.

* دیدار رفت تیم‌های پرسپولیس و استقلال از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) از ساعت 16:15 دقیقه فردا (شنبه) با قضاوت موعود بنیادی‌فر در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! پشت پرده اجاره میلیاردی آزادی | تبلیغات محیطی؛ نصف مال من، نصف مال خودم! (آیتم ویژه طرفداری) تحریم نشست خبری پرسپولیس پیش از دربی خوان لاپورتا: برای من دمبله بهتر از ام باپه است 801 گل کریستیانو رونالدو به تفکیک تیم ها

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار پرسپولیس برای قهرمانی سخت است/ استقلال بسته بازی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحلال حسینی پس از برد دو بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان تهران گفت: بازی پس از دربی همیشه سخت است. از هواداران خیلی تشکر می‌کنم که آمدند و تشویق کردند.

مربی پرسپولیس افزود: حضور هوادران باعث شد بازیکنان تیم با قدرت بازی کنند. بازی بسته استقلال باعث شد کار ما سخت شود اما حالا باید بازیکنان ادامه دهند و نباید با یوی دو بازی بی خیال شوند.

او در خصوص اینکه آیا انگیزه بازیکنان مس از سه قهرمانی فصل گذشته پابرجاست گفت: سه گانه قهرمانی برای فصل قبل بود و تمام شد. کار سختی با رقیبان سرسخت خود داریم که کار را برای ما دشوار می‌کند.

کد خبر 6057643

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه تمرینی تیم ملی ایران برای بازی با ترکمنستان
  • برنامه تمرینی تیم ملی مشخص شد
  • حسینی: بازی سختی را پیروز شدیم/ استقلال در دربی کارمان را سخت کرد
  • کار پرسپولیس برای قهرمانی سخت است/ استقلال بسته بازی کرد
  • بازیکن محروم دربی فرشته نجات سرخپوشان/ رقص شمالی «رونالدو» شد
  • حاشیه بازی پرسپولیس-پیکان؛ بازیکن قطری سرخ‌ها کنار زمین افطار کرد
  • زمان بازی‌های استقلال و پرسپولیس در سال جدید
  • زمان بازی‌های استقلال و پرسپولیس در سال جدید اعلام شد
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس در سال ۱۴۰۲
  • آخرین تمرین پرسپولیس در سال ۱۴۰۲