Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین،آیت‌الله حاج سید رضی شیرازی، مجتهد، فقیه و فیلسوف و از نوادگان میرزای شیرازی و استاد مبرز حوزه علمیه تهران چهارشنبه شب، دهم آذر ماه در ۹۳ سالگی دار فانی را وداع گفت.این عالم ربانی متولد ۱۳۰۷ نجف اشرف و از مریدان امام خمینی (ره) و از همراهان و مبلغان انقلاب اسلامی بود.

تشييع پيكر آیت‌الله حاج سید رضی شیرازی تشييع پيكر آیت‌الله حاج سید رضی شیرازی تشييع پيكر آیت‌الله حاج سید رضی شیرازی تشييع پيكر آیت‌الله حاج سید رضی شیرازی تشييع پيكر آیت‌الله حاج سید رضی شیرازی تشييع پيكر آیت‌الله حاج سید رضی شیرازی تشييع پيكر آیت‌الله حاج سید رضی شیرازی تشييع پيكر آیت‌الله حاج سید رضی شیرازی تشييع پيكر آیت‌الله حاج سید رضی شیرازی تشييع پيكر آیت‌الله حاج سید رضی شیرازی تشييع پيكر آیت‌الله حاج سید رضی شیرازی تشييع پيكر آیت‌الله حاج سید رضی شیرازی تشييع پيكر آیت‌الله حاج سید رضی شیرازی کد خبر 640894 برچسب‌ها جامعه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی در مقاصد گردشگری شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیرازگفت: در ایام نوروز ۱۴۰۳ شهرداری شیراز با در نظر گرفتن امکانات و با همراهی پلیس راهور محدودیت‌های ترافیکی در اطراف اماکن گردشگری و زیارتی لحاظ و مسیر‌هایی دسترسی را محدود کرده است.
هادی شهدوست شیرازی به ظرفیت استفاده از پارکینگ‌ها اشاره کرد و افزود: تلاش شده برای دسترسی راحت مسافرین نوروزی به پارکینگ‌ها، از فضا‌های مختلف شهر استفاده بهینه شود.
وی افزود: با توجه به اینکه در برخی از اماکن گردشگری همچون باغ ارم پارکینگ عمومی وجود ندارد، مقرر شد دانشگاه شیراز، پارکینگ محوطه دانشگاه شیراز با جانمایی هزار و ۲۰۰ خودرو در اختیار مهمانان نوروزی قرار دهد.
شه دوست شیرازی با اشاره به اینکه در اطراف مجموعه‌های تاریخی حافظیه هم به همین ترتیب از ظرفیت اماکن مختلف اداره غله و دانشگاه ادبیات استفاده خواهد شد، گفت: مقرر شده با همکاری آموزش و پرورش از ظرفیت حیاط مدارسی که نزدیک اماکن گردشگری و زیارتی هستند، استفاده شود و این مصوبه شورای ترافیک استان و شورای هماهنگی سفر‌های نوروزی فارس است و مدارسی که در محور‌های ترافیکی قرار دارند و یا اینکه در نزدیکی اماکن گردشگری و زیارتی هستند با حفظ مسائل امنیتی و ایمنی حیاط خود را در اختیار پارکینگ عمومی شهر قرار دهند.
به گفته او، حجم خودرو‌ها در شهر شیراز به واسطه گردشگری پذیر بودن، زیاد است و بازدید شهروندان شیرازی‌ها هم در ایام نوروز به اماکن گردشگری باعث افزایش حجم ترافیک می‌شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز: گفت در مناطق شکل گرفته شهری همچون بافت تاریخی، فضا برای احداث پارکینگ وجود ندارد و در این راستا از ظرفیت حیاط دستگاه‌های اجرایی و مدارس آن مناطق برای اختصاص پارکینگ استفاده خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • عکس| تصویر جدید علی دایی و همسرش در کنار مریم شیرازی
  • پیکر مرزبان شهید فردا ۲۹ اسفند در شهرستان جیرفت تشییع می‌شود
  • پیکر مرزبان شهید فردا ۲۹ اسفندماه در شهرستان جیرفت تشییع می‌شود
  • شوخی بحث‌برانگیز سریال زیرخاکی با شیرازی‌ها
  • برگزاری جشنواره بنی‌آدم در شیراز؛ ۵ فروردین‌
  • شیراز میزبان جشنواره نوروزی «بنی‌آدم» می‌شود
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در تبریز
  • تشییع پیکر شهید کوچکزایی در زابل
  • محدودیت‌های ترافیکی در مقاصد گردشگری شیراز
  • عکس‌های منتشر نشده از تشییع پیکر سید احمد خمینی