Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، حساب کاربری توییتر سازمان رفاه، خدمات و مشارکت اجتماعی شهرداری تهران از پذیرش ۲۰۹۰ مددجو در روزهای سرد خبر داد و به نقل از سعید شرف‌دوست، معاون حمایت‌های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی نوشت: با اجرای طرح «زمستان گرم» در ۲۰ گرمخانه و با توجه به برودت هوا، تاکنون به صورت میانگین ۲ هزار و ۹۰ مددجو (بی‌خانمان و کارتن‌خواب) در این مراکز پذیرش شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 640867 برچسب‌ها گرمخانه شهرداری رفاه شورای شهر تهران مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: گرمخانه شهرداری رفاه شورای شهر تهران مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیکی امروز پایتخت/ ترافیک صبحگاهی روان در اتوبان‌های اصلی شهر

سرهنگ کشیر معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز یکشنبه ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ از سطح معابر بزرگراه‌های شهر تهران انجام شد، شاهد ترافیک روانی در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران بودیم. 

وی افزود: برخی از شهروندان از شب گذشته مسافرت‌های خود را شروع کرده‌اند و به خاطر همین موضوع امروز صبح شاهد ترافیکی کمی خلوت‌تر در سطح معابر شهر تهران هستیم. 

وی گفت: از امروز شاهد مدیریت بهتر شهروندان در تردد‌ها خواهیم بود که با حضور و زحمات همکاران بنده در سطح معابر شهر تهران شاهد روانی ترافیک و امنیت تردد‌ها هستیم؛ و نکته بسیار مهم در این خصوص است که حرکت رانندگان محترم با سرعت مطمئنه باشد که با توجه به خلوتی معابر شاهد حوادث نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ایجاد شغل برای ۳ هزار و ۵۶۰ نفر مددجو زیرپوشش بهزیستی
  • وضعیت ترافیکی امروز پایتخت/ ترافیک صبحگاهی روان در اتوبان‌های اصلی شهر
  • گازگرفتگی در خودرو جان همراهان بیمار را گرفت
  • تبدیل دره فرحزاد به اکو پارک/ سازمان گردشگری شهرداری تهران تاسیس خواهد شد
  • یک فوریت لایحه سازمان گردشگری به شورا ارائه شد/ آغاز فعالیت ۵۰ کاروان سیار در پایتخت
  • مرگ تکان دهنده زوج جوان به علت نداشتن محل اقامت
  • مرگ زوج جوان به علت نداشتن محل اقامت
  • اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی خطاب به بازنشستگان و مستمری بگیران
  • کشف میلیاردی سیگار قاچاق در تهران | ده ها کارتن سیگار خارجی با این مارک ها
  • اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران خطاب به بازنشستگان و مستمری بگیران