Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی باقری رئیس هیئت مذاکره کننده ایرانی پس از پایان برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام اعلام کرد: امروز نشست کمیسیون مشترک برجام برگزار شد و در این نشست ارزیابی اجمالی از چند روز گفتگوهای در وین توسط طرف های مختلف ارائه شد.

وی افزود: بر این نکته تاکید شد که پیشنهاد های جمهوری اسلامی ایران در مورد دو موضوع لغو تحریم های غیرقانونی و هسته ای روی میز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی وزارت امورخارجه اظهار داشت: طرف های مقابل این احساس نیاز را داشتند که برای ارائه پاسخ های مستدل، مستند و منطقی به پیشنهادهای جمهوری اسلامی ایران نیازمند مشورت با پایتخت هایشان هستند.

باقری اظهار داشت: بر این اساس این فرصت به طرف‌های مقابل داده شد تا پس از مشورت با پایتخت‌هایشان بزودی در هفته آینده گفت‌وگوها در وین ادامه یابد.

کد خبر 5366714 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: علی باقری مذاکرات هسته ای برجام تحریم اقتصادی وزارت امور خارجه ایران مجلس شورای اسلامی مذاکرات وین علی باقری دولت سیزدهم سیدابراهیم رئیسی صحن مجلس برجام حسین امیرعبداللهیان محمد باقر قالیباف جمهوری اسلامی ایران ایران مذاکرات هسته ای وزارت امور خارجه سعید خطیب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری خاص کریم باقری برای رسول خادم

کریم باقری اسطوره فوتبال ایران تولد رسول خادم اسطوره کشتی را تبریک گفت.

به گزارش عصرایران، کریم باقری ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس به مناسبت تولد رسول خادم پیامی را در فضای مجازی منتشر کرد.

باقری با انتشار تصویری از رسول خادم در صفحه شخصی اینستاگرامش تولد چهره سرشناس کشتی ایران را تبریک گفت و نوشت:

«خدا قوت پهلوان... تولدت مبارک».

دیگر خبرها

  • باقری دست نویدکیا را گرفت
  • مذاکره ایران و آمریکا پیش از انتخابات از نگاه فلاحت پیشه /دولت رئیسی در تنش زدایی با آمریکا با شکست مواجه شده است
  • مذاکره ایران و آمریکا در شرایط انتخاباتی از نگاه فلاحت پیشه /دولت رئیسی در تنش زدایی با آمریکا با شکست مواجه شده است
  • بازداشت ۵ سارق خشن با بیش از ۱۰۰ فقره سرقت در سطح پایتخت
  • عکس| پیام کریم ‌باقری برای تولد رسول خادم
  • استوری خاص کریم باقری برای رسول خادم
  • (تصویر) استوری خاص کریم باقری برای رسول خادم
  • اسبقیان: ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ دو اتفاق ویژه را پشت سر گذاشت
  • جزئیات برنامه‌های استقبال از بهار و عید نوروز شهرداری در پایتخت
  • کشف جسد مرد نیمه‌برهنه در بزرگراه باقری