Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-19@04:49:34 GMT

چرا زاکانی سر قرار خدمت حاضر نشد؟

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۰۶۶۷

چرا زاکانی سر قرار خدمت حاضر نشد؟

به گزارش همشهری آنلاین، رضا سیفی در حساب توئیتری خود نوشت: «قرار خدمت» و دیدارهای هفتگی شهردار از مناطق لغو نشده است.

او در ادامه اعلام کرد: «روز گذشته پنجشنبه به دلیل حضور شهردار در جلسات بودجه دولت (دو شیفت صبح و عصر) دیدار منطقه‌ای برگزار نشد. ان‌شاء الله از هفته آینده در خدمت شهروندان عزیز خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

کد خبر 640886 برچسب‌ها شهرداری شهردار تهران مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری شهردار تهران مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده زاکانی برای سال آینده تهران

علیرضا زاکانی روز شنبه در مراسم بهره‌برداری از سه ایستگاه جدید مترو تهران، گفت: مدیریت شهری به موضوعات مهمی از جمله ترافیک و آلودگی هوا و مخاطرات شهر تهران پرداخته و برای هر کدام از این مسایل و چالش‌ها حل مسأله‌ای پیش بینی کرده است.

به گزارش ایرنا؛ وی اظهار کرد: آلودگی هوا موجب گلایه و ناراحتی شهروندان است، اما شهروندان باید بدانند ۲۳ دستگاه در موضوع کاهش آلودگی هوا مسوولیت دارند و شهرداری تهران نیز در این راستا اقدامات وسیعی انجام داده که می‌توان به انعقاد قرارداد‌ها برای ورود تاکسی اتوبوس و موتورسیکلت‌های برقی اشاره کرد.

به گفته وی، قرارداد ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی، ۵۵ هزار تاکسی برقی و بالغ بر ۱۸۰ هزار موتورسیکلت برقی با همراهی سایر دستگاه‌ها منعقد شده و به تدریج این خودرو‌ها وارد ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت خواهد شد.

شهردار تهران تاکید کرد: در سال ۱۴۰۰ مترو تهران ۱۴۲ ایستگاه به طول ۲۵۴ کیلومتر داشت، اما امروز بعد از گذشت ۳۰ ماه ایستگاه‌های مترو تهران به ۱۵۹ عدد و به طول ۳۰۳ کیلومتر رسیده علاوه بر این ساخت ۹.۵ کیلومتر تونل در بخش جنوبی خط ۶ مترو تهران هم آغاز و تکمیل شد که از این میزان حفر دو کیلومتر آن به دلیل وجود بافت سنگی و شیب سه درصد با مشکلاتی همراه بود، اما با اتکا به ظرفیت داخلی توانستیم این مهم را به سرانجام برسانیم.

وی اظهار کرد: نیمه اسفند ماه امسال مراسم بهره‌برداری از ۲ هزار هکتار فضای سبز پیرامونی شهر تهران برگزار شد که از این رقم یک هزار هکتار آن درختان مثمر است و ۲۵۰ هکتار به وسیله آبیاری زیر سطحی تغذیه می‌شود علاوه بر این استاندارد‌های دستگاه زباله سوز ۶ هزار تنی که بناست از چین وارد شود این روز‌ها توسط کمیته ملی محیط زیست در حال بررسی است و پس از تایید این کمیته قرارداد آن نهایی خواهد شد.

زاکانی در خصوص حضور نداشتن معاون اول رییس جمهور در مراسم بهره‌برداری از ایستگاه‌های جدید مترو با وجود اعلام قبلی، گفت: پیش از این قرار بود که آقای مخبر در جلسه امروز حاضر شود، اما با توجه به برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار برای کل کشور با حضور استانداران وی نتوانست حضور پیدا کند.

وی در خصوص سه ایستگاه جدید مترو نیز گفت: ایستگاه تربیت مدرس و بهار شیراز از معماری ویژه‌ای برخوردار است و در واقع طرح‌هایی که در حوزه مترو اجرا می‌شود توجه ویژه‌ای به معماری ایرانی و اسلامی دارد.

زاکانی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های ایستگاه بهار شیراز اتصال این ایستگاه به بیمارستان خانواده است همچنین بنا بر برنامه‌ریزی انجام شده در قالب پدافند غیرعامل برنامه ما اتصال برخی از ایستگاه‌های مترو به بیمارستان‌های همجوار است که در همین ارتباط ایستگاه بهار شیراز به بیمارستان خانواده متصل شده که از مجموعه ارتش قدردانی می‌شود.

وی با اشاره به همراهی شهرداری تهران با مجموعه‌های مختلف نیز گفت: در همین ارتباط شهرداری تهران همکاری خوبی با مردم، نخبگان، دولت، مجلس و قوه قضائیه داشته و دارد و در راستای تحول شهر تهران گام بر می‌دارد چرا که تحول تهران اهمیت بسیار زیادی را دارد.

شهردار تهران با اشاره به تامین و توزیع آسفالت در سطح معابر شهر تهران افزود: از سال ۹۰ به بعد سالانه ۵۵۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر تهران توزیع می‌شد در حالیکه در ۱۱ ماهه گذشته امسال یک میلیون و ۵۳۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر شهر تهران توزیع شده است.

وی با اشاره به سرعت ساخت در مترو گفت: در همین ارتباط خطوط جدید هشت، ۹، ۱۰ و ۱۱ در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته که این کار با همکاری قرارگاه خاتم و بخش خصوصی عملیاتی می‌شود و چندی پیش خطوط ۱۰ و هشت کلنگ‌زنی شد و به زودی خطوط ۹ و ۱۱ نیز کلنگ‌زنی خواهند شد.

شهردار تهران در خصوص هزینه احداث خطوط مترو نیز یادآور شد: در حال حاضر هزینه هر کیلومتر مترو ۳ همت برآورد شده است که هزینه بسیار زیادی محسوب می‌شود.

وی در خصوص نوسازی بافت فرسوده نیز گفت: این اقدام با همکاری ۹ دستگاه از جمله پنج دستگاه داخل شهرداری امسال آغاز شده و قرار است ۱۶ هزار ساختمان بالای هفت طبقه مورد پایش قرار بگیرد که تا کنون سه هزار و ۵۰۰ ساختمان مورد پایش قرار گرفته و سال آینده ۱۶ هزار ساختمان اشاره شده مورد پایش قرار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • یک تغییر مهم در شهرداری زاکانی
  • انتصابات جدید در مترو با حکم زاکانی
  • شهرداری‌های دیلم برای خدمت رسانی به مسافران تلاش کنند
  • خدمت به خانواده شهدا وظیفه و قدم برداشتن در راه شهدا رسالت است
  • زاکانی : ۱۷ ایستگاه در طول ۳۰ ماه به مترو تهران اضافه شده است
  • وعده زاکانی برای سال آینده تهران
  • زاکانی: ۱۷ ایستگاه در طول ۳۰ ماه به مترو تهران اضافه شده است
  • زاکانی: چهره ترافیکی شهر تهران سال آینده تغییر می کند
  • هزینه احداث هر کیلومتر خط مترو ۳ همت است/ سال آینده چهره تهران از بعد ترافیک تغییر خواهد کرد
  • زاکانی: چهره شهر تهران سال آینده در حوزه ترافیک تغییر پیدا خواهد کرد