Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@23:57:54 GMT

ماجرای اقدام فداکارانه قاضی شجاع کرمانی

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۰۶۷۸

‍‍‍‍‍‍

شجاعت و فداکاری قاضی «توکلی» مانع از خودکشی متهم شد و، اما به دلیل آسیب دیدگی مهره‌ها زیر تیغ جراحی رفت و بستری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  قاضی مسعود توکلی در دفتر کارش، مشغول انجام امورات قضایی و رسیدگی به پرونده‌ها بود که متهمی را به جرم سرقت به جایگاه متهم احضار کرد.

این متهم، ناگهان از روی صندلی برخاسته و به درون چارچوب پنجره پرید و قصد داشت که خود را به بیرون پرت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قاضی توکلی، بلافاصله خود را به کنار پنجره رسانده و در حالی که تا کمر به بیرون از پنجره خم شده، دست‌های او را گرفته و مانع سقوط او می‌شود. اما سرانجام، متهم دستش را رهانیده و سقوط می‌کند، ولی چون سرعت پرتاب گرفته شده و چند متری آویزان مانده، سالم می‌ماند.

چند روز پس از این حادثه، قاضی فداکار که آسیب جدی به دیسک کمرش وارد شده بود با تشخیص پزشک زیر تیغ جراحی رفت.
رئیس کل دادگستری استان کرمان در عیادت از قاضی توکلی گفت: «همت، شجاعت و اقدام ایثارگرانه و دلسوزانه جنابعالی برای نجات متهم به سرقت در حال محاکمه بود و قصد داشته که خود را از پنجره به بیرون پرتاب کند، مصداق واقعی اخلاق عملی است».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: قاضی ، دادگاه ، خودکشی ، متهم

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: قاضی دادگاه خودکشی متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد

مسابقات والیبال دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه استان کرمان از ۲۶ تا ۲۹ فروردین ماه به مدت چهار روز در کرمان برگزار شد و تیم دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های رفسنجان و بم به ترتیب دوم و سوم شدند.

 محسن منوچهری نژاد معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات با اشاره به شرکت بیش از ۴۵۰ هزار دانش آموز کرمانی در مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای استان گفت: مسابقات ورزشی دانش آموزی زیرساخت اصلی ورزش قهرمانی و شناخت استعداد‌های بالقوه ورزشی است.

وی با اشاره به کسب بیش از ۱۲۰ مقام قهرمانی از سوی دانش آموزان استان در مسابقات کشوری افزود: ۷ دانش آموز کرمانی نیز به تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران دعوت شده اند.

منوچهری نژاد با اشاره به ساخت و تجهیز فضا‌های ورزشی درون مدرسه‌ای استان با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در استان از تکمیل روند ساخت ۷ استخر شنای دانش آموزی در شهرستان‌های قلعه گنج، عنبر آباد، زرند، ریگان، نرماشیر، انار و کوهبنان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند
  • شجاع خلیل‌ زاده: چه بگویم؟ فقط شرمنده هواداران تراکتور هستم / فیلم
  • دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در بوکان
  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • دستگیری زنی که با موتور موادفروشی می‌کرد
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز