Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@05:20:52 GMT

احیا موقوفات آستان قدس رضوی سیرجان

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۰۶۸۳

احیا موقوفات آستان قدس رضوی سیرجان

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  بیمارستان حضرت امام رضا (ع) سیرجان یکی از موقوفات مهم و عام المنفعه آستان قدس رضوی است که توسط یک پزشک دلسوز به نام مرحوم دکتر حاج علی حاج صادقی وقف شده است.

سعید کاظمی، دبیر کانون خدمت رضوی استان کرمان به همراه محمد قلی زاده مسوول موقوفات آستان قدس رضوی در استان کرمان و یزد، ضمن بازدید از این بیمارستان و حضور بر مزار واقف آن، گفت: متاسفانه این موقوفه مستهلک شده و باید با ظرفیت موجود به آستان قدس رضوی کمک نماییم و به احیاء این مکان بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد قلی زاده حفاظت از موقوفات آستان قدس رضوی را خواستار شد و گفت: در مورد بیمارستان امام رضا (ع) باید به طور کامل نیت واقف اجرا شود.

او افزود: آستان قدس رضوی پیگیر تجدید بنای بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان است و این موضوع به زودی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 در حال حاضر بخش دیالیز، پاتوبیولوژی و اعصاب و روان این بیمارستان فعال می‌باشد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آستان قدس رضوی بیمارستان آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نانوایی دائمی اطراف حرم مطهر رضوی احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، بخشعلی بیاتی صبح دوشنبه در اولین نشست خبری قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائرین خراسان رضوی اظهار کرد: ۸ نانوایی سیار در اطراف حرم جانمایی شده است و قرار است دو نانوایی دیگر در اطراف حرم مطهر رضوی با همکاری آستان قدس احداث شود.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره صمت خراسان رضوی با اشاره به اینکه سرقفلی یک مغازه در اطراف حرم چند ده میلیارد تومان است، همراهی آستان قدس در این امر بسیار مناسب است.

وی گفت: بازرسی‌های انجام شده از اصناف از ۱۵ تا ۲۷ اسفند گفت: ۶ هزار و ۵۵۲ بازرسی انجام شده و ۹۴۳پ رونده تشکیل شده است همچنین ۱۴ درصد واحدها تخلف داشتند و ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده ۱۸۰ میلیارد تومان بوده است.

بیاتی تعداد شکایات زائران را تاکنون ۱۳۲ مورد عنوان کرد و ادامه داد: زائران باید به حق خودشان برسند و اگر وجهی از آنان زائل شده بازگشت و تا امروز ۴۵۰ میلیون تومان برگشت داده شده که بیشترین آن مربوط به یک واحد اقامتی با مبلغ ۱۶۸ میلیون تومان بوده است.

کد خبر 6058065

دیگر خبرها

  • برنامه‌های موزه آستان قدس رضوی در ایام رمضان و نوروز
  • ۲ نانوایی دائمی اطراف حرم مطهر رضوی احداث می‌شود
  • برگزاری مسابقه بزرگ «امام رضایی شو» به همت آستان قدس رضوی
  • اجرای طرح دختران ماه برای دختران روزه اولی در شهرضا
  • برنامه‌های ویژه سال تحویل در حرم مطهر رضوی
  • توجه به مسائل فرهنگی راهبرد جدید آستان قدس رضوی
  • توجه به مناطق محروم توسط آستان قدس رضوی 
  • اعلام برنامه‌های ویژه تحویل سال نو در حرم رضوی
  • پخش ۴۵ ساعت برنامه رادیو و تلویزیونی در حرم مطهر رضوی
  • فعالیت ویژه بیمارستان امام رضا (ع)، برای خدمت رسانی به زائران و مجاوران رضوی