Web Analytics Made Easy - Statcounter

توماس توخل می داند که تیمش در جدال با شاگردان دیوید مویس کار دشواری خواهد داشت

در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس، فردا ساعت 16:00 تیم های چلسی و وست هم در دیداری حساس در استمفوردبریج به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

طرفداری | به گزارش فوتبال لندن، توماس توخل سرمربی چلسی در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل وست هم چهارم جدولی درباره مسائلی چون حضور رالف رانگنیک در منچستریونایتد، وضعیت روملو لوکاکو و سختی جدال با وست هم به صحبت پرداخت:

وضعیت غایبان:  لیست بلند بالایی از مصدومان داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
کواچیچ، کانته، چیلول و چالوبا تمرین نکرده اند و در بازی فردا غایب خواهند بود؛ غیر از این ها همه در دسترس هستند. روزهای زیادی است که کواچیچ را در اختیار نداشته ایم و دل تنگش شده ایم. بن چیلول هم برای مدتی طولانی دور از میادین خواهد بود اما در خصوص چالوبا باید ببینیم نتیجه آزمایش ها و مدت دوری اش از میادین به چه شکلی است. رویارویی با وست هم و اهمیت این دیدار: 

وست هم تیمی است که سال گذشته تقریبا خودش را به جایگاه چهارم رسانده بود. آن ها کل فصل برای دستیابی به رده های سوم و چهارم می جنگیدند. وست هم تیم خیلی خیلی خوبی است و یک سرمربی بسیار خوب با انسجام تیمی بالا دارد. آن ها با انرژی زیادی بازی می کنند و مثل یک تیم متحد هستند. آن ها در جایگاه چهارم هستند چون استحقاقش را دارند و در رقابت های اروپایی هم قوی کار کرده اند. یک بعداز ظهر شنبه خوب را پیش رو داریم و باید در بهترین سطح خود باشیم تا بتوانیم بازی را ببریم. چالش پشت چالش از راه می رسد. یک هفته خیلی جذاب داشتیم؛ از لسترسیتی و یوونتوس شروع شد و تا منچستریونایتد ادامه داشت. نام های بزرگ و چالش های بزرگ اما عملکرد ما هم بسیار خوب بود. سپس مقابل تیم شجاع واتفورد قرار گرفتیم که چیزی برای از دست دادن نداشت. باید حواسمان را حسابی جمع کنیم و مقابل وست هم همان نمایش های گذشته را تکرار کنیم. بازی ما سخت است. برخی از بازیکنان خسته هستند اما ما کاری که عاشقش هستیم را انجام می دهیم. 

صحبت های رالف رانگنیک مبنی بر رد پیشنهاد هدایت موقت چلسی در فوریه 2021 (توخل ژانویه 2021 سرمربی چلسی شد): 

شاید پس از تساوی مان مقابل وولورهمپتون به چنین نتیجه ای رسیده بود! شاید هم مدیران با آن تساوی گفتند که توخل نمی داند چه کار می کند، پس برویم و رالف را برای چهار ماه بیاوریم! امیدوارم که رانگنیک زمان و تاریخ را اشتباه کرده باشد چون هدایت باشگاهی چون چلسی یک شغل فوق العاده در دنیای فوتبال است. من از حضور در چلسی خیلی خوشحالم. با رانگنیک تماسی نداشته ام و اگر قرار بود تماسی بگیرم، فقط به او تبریک می گفتم. او به توصیه من نیازی ندارد و در چلسی هم کسی توصیه ای نمی خواهد. هر کس راه خودش را می رود. رانگنیک می تواند خودش را در یک باشگاه بسیار بزرگ در بزرگ ترین لیگ جهان، ثابت کند. 

وضعیت روملو لوکاکو و سائول نیگز: 

به شما نمی گویم لوکاکو قرار است از اول بازی کند یا نه چون این بخشی از ترکیب است که نباید به کسی گفته شود. می خواهم تیم حریف خیلی دیر متوجه شود که چه بازیکنانی در ترکیب اصلی ما هستند. لوکاکو در تمرینات بود و می خواهد از اول بازی کند چون اشتیاقش را دارد. رسیدن لوکاکو به اوج، سخت است. نمی دانم چه قدر طول می کشد که او دوباره پس از مصدومیتش به بهترین فرم برگردد. سائول نیگز؟ او در حال تطبیق با اوضاع است و در دوئل ها خیلی شجاع نیست که این به خاطر فیزیک اوست. فکر می کنم او می تواند به عنوان وینگ بک برای ما بازی کند. سائول در رسیدن به محوطه جریمه حریف و شوت زنی خیلی قوی است. شاید در بازی های بعدی از سائول به عنوان وینگ بک چپ استفاده کنیم زیرا چیلول مدتی طولانی در دسترس نخواهد بود و با توجه به بازی های زیاد، نمی توانیم در همه بازی ها فقط به مارکوس آلونسو تکیه کنیم. 

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! پشت پرده اجاره میلیاردی آزادی | تبلیغات محیطی؛ نصف مال من، نصف مال خودم! (آیتم ویژه طرفداری) تحریم نشست خبری پرسپولیس پیش از دربی خوان لاپورتا: برای من دمبله بهتر از ام باپه است 801 گل کریستیانو رونالدو به تفکیک تیم ها

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وست هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراجی که بازگشت روباه‌ها را ناکام گذاشت

آفتاب‌‌نیوز :

لسترسیتی بازی را در استمفوردبریج خوب شروع نکرد و در نیمه نخست با گل‌های کوکورلا و پالمر شکست خورد و خوش شانس بود که پنالتی استرلینگ هدر رفت.

در نیمه دوم اما روباه‌ها به خودشان آمدند و تا دقیقه ۶۲ کار را به تساوی کشاندند اما اخراج دویل در دقیقه ۷۳ کارشان را سخت کرد و سرانجام در وقت‌های تلف شده چوکوومکا و مادوئکه ۲ گل برای شاگردان پوچتینیو به ثمر رساندند تا بازی به سود چلسی به پایان برسد.

با این نتیجه چلسی راهی نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • از عرضه بازی موبایلی «بچه زرنگ» تا پویش بهار جانان | کشوری که قصه عمونوروز دارد نیازی به بابانوئل ندارد
  • اخراجی که بازگشت روباه‌ها را ناکام گذاشت
  • بازیکنی که قربانی جنگ بایرن و توخل شد
  • ستاره‌ای که قربانی جنگ بایرن و توخل شد
  • توخل: خوشبخت‌ترین مربی جهانم!
  • توماس توخل: امیدوارم مصدومیت هری کین جدی نباشد؛ موسیالا باید فرم خوبش را حفظ کند
  • دارمشتات ۲ - ۵ بایرن مونیخ/ موتور تیم توخل روشن شد + فیلم
  • دارمشتات 2-5 بایرن: حیف دیر شروع شد آقای توخل‎!‎
  • ناامیدی هری کین از رفتن توخل
  • شوخی توماس مولر با کای هاورتس: رویارویی با آرسنال؟ دوست من، منتظرت هستم