Web Analytics Made Easy - Statcounter

بروسیا دورتموند و بایرن مونیخ فردا شب برای فتح صدر جدول بوندسلیگا با یکدیگر می جنگند

بروسیا دورتموند در چارچوب هفته 14 بوندسلیگا فصل 22-2021، در سیگنال ایدونا پارک میزبان بایرن مونیخ خواهد بود. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به درکلاسیکر:

اطلاعات بازی دورتموند و بایرن مونیخ روز و تاریخ برگزاری: شنبه 4 دسامبر 2021 / 13 آذر ساعت برگزاری: 21:00 به وقت تهران  مکان برگزاری: استادیوم سیگنال ایدونا پارک؛ دورتموند  هفته برگزاری: هفته 14 بوندسلیگا آلمان - فصل 22-2021   داور: فلیکس تسوایر  بررسی وضعیت تیم های دورتموند و بایرن مونیخ پس از حذف شدن در لیگ قهرمانان اروپا، بروسیا دورتموند با برد 3 بر 1 مقابل وولفسبورگ پاسخ خوبی به آن داده و حال آن ها با روحیه ای بالا به مصاف بایرن مونیخ می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
با بازگشت ارلینگ هالند به میادین، خط حمله دورتموند زهر و قدرت سابق خود را پیدا کرده است، هر چند که او گویا تنها 60 دقیقه می تواند در این بازی حضور داشته باشد. دونیل مالن نیز که به عنوان جایگزین جیدون سانچو جذب شد، بعد از مدتی در تیم جا افتاده است و عملکرد نسبتا قابل قبولی از خود در بازی های گذشته نشان داده است. هر چقدر خط حمله زنبور ها زهردار و خطرناک است، خط دفاع این تیم متزلزل و شکننده است، اما کوبل برعکس بورکی در فصل های گذشته، به خوبی جور این خط دفاع شکننده را کشیده و حال بعد از مدت ها بروسیا دورتموند یک دروازه بان شایسته و قابل اعتماد درون دروازه خود دارد. با همه این موارد دورتموند تاکنون پا به پای بایرن مونیخ پیش رفته است و حال آن ها چشم به انتظار نتیجه بازی فردا شب هستند.
  در طرف دیگر، پس از حواشی نشست سالانه و درگیری هواداران با مدیران و همین طور حواشی واکسیناسیون، به نظر می رسد جو اطراف باشگاه بایرن مونیخ بالاخره به حالت عادی بازگشته است و آرامش در اف سی هالیوود برقرار شده است. خط حمله بایرن زیر نظر یولیان ناگلزمان نیز به مانند دوران هانسی فلیک همچنان خطرناک و کوبنده است. با برد 1 بر 0 مقابل آرمینیا بیله فد، آن ها به رکورد بیشترین گل زده در یک سال میلادی با 102 گل رسیدند. هر چند خط دفاع باواریایی ها درست به مانند تیم تحت هدایت هانسی فلیک، زیر نظر یولیان ناگلزمان نیز وضعیت خوبی ندارد و متزتزل و شکننده است. با غیبت یوسوا کیمیش و همینطور غیبت احتمالی لئون گورتسگا، یولیان ناگلزمان در بازی فردا شب برای پر کردن جای این 2 بازیکن کلیدی در خط هافبک کار سختی خواهد داشت. با در نظر گرفتن شرایط دو تیم، بازی نزدیک و جذابی در انتظار هواداران فوتبال خواهد بود. اخبار بازی دورتموند و بایرن مونیخ

 

درکلاسیکر روز شنبه با تماشاگران برگزار خواهد شد  حضور لئون گورتسکا در بازی مقابل دورتموند در هاله ای از ابهام قرار دارد یولیان ناگلزمان: لواندوفسکی ناامید نیست اما او شایسته بردن توپ طلا بود مارکو روزه: می خواهیم سه امتیاز بازی مقابل بایرن مونیخ را به دست بیاوریم ترکیب احتمالی دورتموند و بایرن مونیخ


بایرن مونیخ (1-3-2-4): مانوئل نویر | نیکلاس زوله، دایو اوپامکانو، لوکاس هرناندز، آلفونسو دیویس | کورنتین تولیسو، جمال موسیالا | کینگزلی کومان، توماس مولر، لروی سانه | روبرت لواندوفسکی

بروسیا دورتموند (2-3-1-4): کوبل | مونیه، متس هوملس، آکانجی، رافائل گوئریرو | داهود، برانت، امره جان | مارکو رویس، ارلینگ هالند، مالن

غایبان بازی دورتموند و بایرن مونیخ


بایرن مونیخ: بونا سار (مصدومیت)، چوپوموتینگ (کرونا)، یوسوا کیمیش (کرونا)، استانسیچ (مصدومیت)، لئون گورتزگا (مصدومیت-احتمالی)، مارسل سابیتزر (مصدومیت)، کویزانس (مصدومیت)، تانگوی کواسی (مصدومیت)

بروسیا دورتموند: رینا (مصدومیت)، بلینگام (مصدومیت)، تورگان هازارد (کرونا)، موکوکو (مصدومیت)، موری (مصدومیت)، اشملتزر (مصدومیت) 

جایگاه بروسیا دورتموند و بایرن مونیخ در جدول  رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز 1 بایرن مونیخ 10 1 2 42 13 29 31 2 بروسیا دورتموند 10 0 3 33 19 14 30 نکات آماری بازی دورتموند و بایرن مونیخ بروسیا دورتموند در 11 بازی خانگی پیشین خود برنده بوده است. بروسیا دورتموند در 11 بازی خانگی پیشین خود حداقل 2 گل وارد دروازه حریفانش کرده است. بروسیا دورتموند با متوسط 2.5 گل در هر بازی، دومین خط حمله بوندسلیگا است. بایرن مونیخ در 6 بازی پیشین خود مقابل بروسیا دورتموند برنده بوده است. بایرن مونیخ با متوسط 3.2 گل در هر بازی، بهترین خط حمله بوندسلیگا را در اختیار دارد. نتایج رویارویی های پیشین دورتموند و بایرن مونیخ

 

پیش بینی نتیجه بازی (هواسکورد)


بایرن مونیخ 2-1 بروسیا دورتموند

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! پشت پرده اجاره میلیاردی آزادی | تبلیغات محیطی؛ نصف مال من، نصف مال خودم! (آیتم ویژه طرفداری) تحریم نشست خبری پرسپولیس پیش از دربی خوان لاپورتا: برای من دمبله بهتر از ام باپه است 801 گل کریستیانو رونالدو به تفکیک تیم ها

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی دورتموند و بایرن مونیخ بروسیا دورتموند یولیان ناگلزمان خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: سرمربی سابق بایرن مونیخ بازهم اخراج شد

به گزارش "ورزش سه"، وولفسبورگ پس از 2 سال همکاری با نیکو کواچ، اخراج این مربی را تایید کرد. کواچ جانشین فلوریان کوفلت در فولکس واگن آرنا شد و در اولین فصل این تیم را به مقام هشتمی بوندس‌لیگا رساند.

اما سیر نتایج ضعیف فصل جاری تحت هدایت کواچ باعث شد که این تیم با 6 امتیاز فاصله از منطقه سقوط، در رده چهاردهم قرار بگیرد. در نهایت پس از شکست خانگی 3-1 شنبه مقابل آگزبورگ، باشگاه تصمیم به اخراج نیکو کواچ گرفت.

مارسل شفر، مدیرعامل وولفسبورگ، در مورد این تصمیم گفت:"پس از شکست مقابل آگزبورگ، با بررسی این بازی و وضعیت کلی تیم، تصمیم گرفتیم همکاری خود را پایان دهیم. ما از این اتفاق متأسفیم و معتقدیم که برای دستیابی به اهداف بهتر باید انگیزه جدیدی به تیم داد. مایلیم از نیکو کواچ، برادرش رابرت و آرون بریگز بهترین‌ها تشکر کنیم و در ادامه زندگی بهترین‌ها را برای آن‌ها آرزوی می‌کنیم."

نیکو کواچ درمورد این تصمیم گفت:"البته من به عنوان مربی، به خصوص از اینکه علیرغم روش‌های امیدوارکننده نتوانستیم به نتایج بهتری دست پیدا کنیم، ناراحتم. ما برای تیم، کل باشگاه و هوادارانش بهترین‌ها را در ادامه فصل و آینده آرزو می‌کنیم."

وولفسبورگ در بازی بعدی خود پس از فیفادی ماه مارس به مصاف وردربرمن می‌رود. کواچ پیش از انتقال به وولفسبورگ به مدت 2 فصل در موناکو حضور داشت و پیش از آن هم برای یک فصل روی نیمکت بایرن مونیخ کار کرد.

کواچ در 10 مسابقه نخست فصل 20-2019 تنها صاحب 5 پیروزی شده بود و با 18 امتیاز در رده چهارم قرار داشت که پس از شکست مقابل فرانکفورت از سمتش برکنار شد.

دیگر خبرها

  • ادامه بی شکستی لورکوزن
  • تصویر ترسناک برای بایرن: لحظه مصدومیت کین
  • عاشقانه های توماس مولر و الاغش پس از برتری بایرن مونیخ مقابل دارمشتات / فیلم
  • هری کین با وجود مصدومیت به اردوی تیم ملی انگلیس می‌رود
  • توضیح باشگاه بایرن‌مونیخ درباره مصدومیت هری کین
  • هری کین با وجود مصدومیت به تیم ملی انگلیس ملحق می‌شود
  • رسمی: سرمربی سابق بایرن مونیخ بازهم اخراج شد
  • ببینید | خلاصه بازی دارمشتات ۲ - بایرن مونیخ ۵
  • خبر بد برای بایرن مونیخ و انگلیس؛ هری کین مصدوم شد! / عکس
  • هانس یواخیم واتسکه: انتقام گرفتن از بایرن مونیخ در فینال جالب خواهد بود اما مسیر دشواری داریم