Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال امروز با انجام 7 دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد.

چیپس مشهد یک- گیتی پسند  11

در  مهمترین بازی، تیم گیتی پسند اصفهان صدرنشین لیگ برتر که امسال با تغییر کادر فنی خود  سکان هدایت را به کشاورز کاپیتان سابق و با اخلاق تیم ملی سپرد، از همان شروع کار برای رقبای خود خط و نشان کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در حالی امروز مهمان چیپس مشهد بود که در رده نهم جدول قرار داشت. در پایان این دیدار، گیتی پسند توانست 11 بر یک چیپس را شکست و قهرمان بلامنازع نیم فصل لیگ شود.

 

نتایج بازیهای امروز به شرح زیر است:

فردوس قم 6- فرش آرا  یک

شهروند ساری- صفر مس سونگون  4

مقاومت البرز  یک- فولاد زرند 3

زندی بتن 3- ملی حفاری 2

سپاهان 2- کراپ الوند 2

سن ایچ ساوه  2-  راگا ری  3

چیپس مشهد  یک- گیتی پسند  11

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر گیتی پسند فوتسال ليگ برتر گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر والیبال، طبیعت شکست در بازی نخست یک چهارم پایانی را جبران کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین روز دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (شنبه ۲۶ اسفند) با دو دیدار پیگیری می‌شود.   در نخستین مسابقه تیم‌های شهرداری ارومیه و طبیعت در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده ارومیه در دیدار دور رفت سه بر دو به پیروزی رسیده بود و شاگردان عبدالرضا علیزاده برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی تنها به یک برد دیگر نیاز داشتند، اما طبیعت این روند را تغییر داد و سه بر دو به پیروزی رسید تا دو تیم از نظر برد یک بر یک مساوی شوند.   در ست نخست این مسابقه تیم شهرداری ارومیه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید تا طرفداران این تیم سرود پیروزی بخوانند و به برد تیم شهر ارومیه شوند، اما در ست دوم طبیعت ۲۵ بر ۲۱ نتیجه را جبران کرد و دو تیم یک بر یک در ست شماری برابر شدند.   در ست سوم نیز طبیعت نمایش بهتری نسبت به شهرداری ارومیه داشت و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید تا دو بر یک در ست شماری پیش بیافتد، اما شهرداری ارومیه در ست چهارم دوباره قدرت خود را به حریف دیکته کرد و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید تا مسابقه به ست حساس پنجم برسد.   ست پنجم این دیدار با امتیاز ۱۵ بر ۱۲ به سود طبیعت به پایان رسید تا شاگردان ابراهیم وادی شکست دور رفت را جبران کنند و تعیین تیم صعود کننده این رقابت به بازی سوم کشیده شود.   محمد شاهمیری و علی‌اصغر حاجی کاظمی، ناظران این مسابقه جذاب بودند که به مدت ۱۴۸ دقیقه طول کشید و یک هزار و ۳۰۰ تماشاگر داشت.   محمد محبوب عشق‌دوست، اسماعیل رزقی و مهرداد شوشتری نیز به عنوان داوران اول، دوم و ویدئوچک، در این مسابقه نقش آفرینی کردند و قضاوت این دیدار را انجام دادند.   تیم طبیعت اسلامشهر نخستین حضور خود در لیگ برتر مردان را تجربه می‌کند، اما نماینده والیبال ارومیه سه مقام نایب قهرمانی و هشت مدال برنز لیگ برتر در گنجینه افتخارات خود دارد و تاکنون به مقام قهرمانی نرسیده است.   طبیعت در پایان مرحله مقدماتی ۱۸ برد و ۵۱ امتیاز در جدول ثبت کرد و به عنوان تیم دوم راهی این مرحله شد تا رقیب شهرداری ارومیه در مرحله نخست حذفی شود.   شاگردان ابراهیم وادی در دو مسابقه مرحله گروهی نماینده ارومیه را از پیش رو برداشتند که دیدار دور رفت ۱۵ آذر سه بر یک و دور برگشت نهم اسفند سه بر دو به سود طبیعت شد، اما در این دیدار شهرداری ارومیه انتقام شکست‌های پیشین را از حریف گرفت و بردی ارزشمند به دست آورد.   شهرداری ارومیه در ابتدای دور برگشت لیگ برتر مردان با پنج برد و ۱۳ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار داشت و با نمایش بازی‌های خوب در دور برگشت و کسب ۹ برد دیگر در پایان مرحله مقدماتی با ۱۴ پیروزی و ۳۹ امتیاز، به رتبه هفتم رسید تا ضمن پنج پله صعود در جدول به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.   میلاد تقوی رئیس جدید فدراسیون والیبال، وحید مرادی نایب رئیس اول، نیلوفر حجتی، محمود افشاردوست، پیمان اکبری، بهروز عطایی و … از جمله تماشاگران این مسابقه بودند.   دیدار سوم دو تیم طبیعت و شهرداری ارومیه روز دوشنبه ۲۸ اسفند در سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • حسرت هوادار مقابل استقلال سه ساله شد
  • مدافع سپاهان هزار دلار جریمه شد
  • رویارویی مربیان جوان‌پسند در آخرین بازی سال
  • نبض آخرین فوتبال سال در تهران می‌تپد/ ۱۶ تیم به دنبال پایان خوش
  • توقف تیم شهرداری ارومیه در مقابل طبیعت
  •  برنامه و ساعت بازی‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال
  • آغاز روزهای سیاه مورایس با این رقیب!
  • پلی آف لیگ برتر والیبال| طبیعت شکست دور رفت را جبران کرد/ جدال تیم‌های دوم و هفتم به مسابقه سوم کشید
  • لیگ برتر والیبال، طبیعت شکست در بازی نخست یک چهارم پایانی را جبران کرد
  • شکست تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل طبیعت در دیدار دوم پلی آف