Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-19@02:35:59 GMT

راهکارهای طب سنتی برای پوکی استخوان

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۰۷۱۷

راهکارهای طب سنتی برای پوکی استخوان

راهکارهای طب سنتی برای پوکی استخوان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پوکی استخوان کلسیم موادغذایی طب سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین جشنواره «ایده تا محصول صنعت ارتباطات»

دومین جشنواره «ایده تا محصول صنعت ارتباطات» با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات با رویکرد نوآوری در سطح ملی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در برگزاری دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، صندوق نوآوری و شکوفایی، سندیکای صنعت مخابرات و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور هم حضور و همراهی فعال دارند.

سه حوزه‌ اصلی و محورهای این جشنواره برای ارسال طرح و ایده شامل موارد ذیل است:

حوزه اول، راهکارهای هوش‌ مصنوعی در صنعت تلکام با محورهای طراحی و بهینه‌سازی عملکرد شبکه، نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه، دستیارهای هوشمند عملیات شبکه، راهکارهای امنیت مبتنی بر یادگیری ماشین، الگوریتم‌های هوش مصنوعی در تشخیص تقلب، بازاریابی مبتنی بر تحلیل داده و یادگیری ماشین، پیش‌بینی ریزش مشتری و چت‌بات‌های هوشمند است.

حوزه دوم، راهکارهای نسل پنجم شبکه تلفن همراه و در بردارنده محورهای راهکارهای شبکه دسترسی رادیویی، راهکارهای لایه انتقال شبکه، راهکارهای لایه هسته شبکه، راهکارهای انتها به انتها، راهکارهای شبکه های اختصاصی و راهکارهای شبکه‌های slice-aware با هدف مدیریت ترافیک است.

نهایتا حوزه سوم، راهکارهای ابری و مراکز داده است و محورهایی همچون بهینه‌سازی مصرف انرژی در مراکز داده، پایش هوشمند مراکز داده، تخصیص هوشمند منابع در مراکز داده ابری، امنیت اطلاعات در مراکز داده ابری، کاربردهای صنعتی مراکز داده ابری و سرویس‌های پایه و کاربردی این حوزه را نمایندگی می‌کند.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، به طرح‌های برگزیده این جشنواره جوایز نقد و غیرنقدی و همچنین امکان سرمایه‌گذاری اعطا و طرح‌های منتخب تا سقف ۷۰۰ میلیارد ریال از حمایت‌های مالی برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • این ویتامین مانع ابتلا به پوکی استخوان می‌شود
  • راهکارهای نوین در عصب کشی دندان: پیشرفت‌ها و چشم‌اندازهای آینده
  • راهکارهای رفع تشنگی در ماه رمضان/ چرا نوشیدن آب زیاد در سحر اشتباه است؟
  • پوکی استخوان زنان؛ چگونه می‌توان آن را به تاخیر انداخت؟
  • چگونه می‌توان پوکی استخوان را به تاخیر انداخت؟
  • برگزاری دومین جشنواره «ایده تا محصول صنعت ارتباطات»
  • نشانه‌های پوکی استخوان را بشناسید
  • چگونه می‌توان از پوکی استخوان جلوگیری کرد؟
  • بررسی راهکارهای خروج از بحران انرژی با انرژی‌های تجدیدپذیر
  • با ائتلاف بین‌المللی باید در برابر نسل‌کشی در غزه بایستیم