Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، «ولید السهلانی» عضو ائتلاف «فتح» عراق سخنانی را در خصوص نتایج نهایی انتخابات پارلمانی زودهنگام که چندی پیش توسط کمیساریای عالی برگزاری انتخابات اعلام شد، مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، این عضو ائتلاف فتح در این زمینه اظهار داشت: رأی دادگاه فدرال عراق درخصوص نتایج نهایی انتخابات پارلمانی زودهنگام فصل الخطاب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگاه فدرال یک نهاد قانونی است و رأی نهایی آن مورد اعتماد ماست.

گفتنی است، هزاران نفر از مردم عراق امروز جمعه در نزدیکی منطقه سبز بغداد دست به برگزاری تظاهرات گسترده زدند. معترضان در اعتراض به نتایج نهایی انتخابات پارلمانی زودهنگام این تظاهرات را برگزار کردند.

تظاهرات کنندگان با سر دادن شعارهایی اعلام کردند که در انتخابات پارلمانی تقلب شده است و کمیساریای عالی برگزاری انتخابات باید به اسناد موجود در این زمینه رسیدگی کند.

در همین ارتباط، کمیته سازماندهی تظاهرات علیه نتایج انتخابات با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق چه در همدست شدن با طرف‌های بیگانه برای تقلب در انتخابات و چه با تشکیل کمیته‌هایی که حقیقت را کتمان می‌کنند، درصدد است تا خون شهدایی را که در دفاع از حق ریخته شده است، پایمال کند.

کد خبر 5366717 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق انتخابات عراق پارلمان عراق ایالات متحده امریکا مذاکرات وین عراق ایران روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین عربستان سعودی لبنان افغانستان اوکراین سرگئی لاوروف آنتونی بلینکن ناتو نتایج نهایی انتخابات انتخابات پارلمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با شمارش ۹۵ درصد آراء انتخابات روسیه، پوتین با ۸۷ درصد پیشتاز است

کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه اعلام کرد که با شمارش  ۹۵درصد آراء در انتخابات ریاست جمهوری این کشور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فعلی با ۸۷.۳۲ درصد آراء پیشتاز انتخابات است.

سه نامزد دیگر هر کدام زیر پنج درصد از آراء را کسب کرده اند. نیکولای خاریتونوف از حزب کمونیست ۴.۲۸ درصد آرا، ولادیسلاو داوانکوف از حزب مردم جدید ۳.۸۵ درصد و لئونید سالوتسکی نامزد حزب لیبرال دموکراسی ۳.۱۵ درصد آرا را از آن خود کردند. پوتین گفته که قرار است امروز دوشنبه با رقبای انتخاباتی خود دیدار کند.

ولادیمیر پوتین در سخنرانی خود که به سخنرانی پیروزی شباهت داشت از همه مردم روسیه تشکر و تاکید کرد که همه ما یک تیم  و در حال ساختن یک اراده مشترک از مردم فدراسیون روسیه هستیم.

در انتخابات ریاست جمهوری روسیه ۴ نامزد انتخاباتی رقابت خواهند گرد. ولادی داوانکوف از حزب مردم جدید، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فعلی، لنوید اسلانسکی و نیکلای خاریتونوف از حزب کمونیست روسیه.

 ولادیمیر پوتین پس از اعلام نتایج اولیه شمارش آرا و پیشتازی قاطع در انتخابات ریاست جمهور این کشور، در جمع خبرنگاران افزود: ما مثل یک خانواده واحد هستیم و این موضوع بسیار مهمی است. نتایج انتخابات بیانگر اعتماد ملت به رهبری خود است و امیدوارم نتایج انتخابات به ساختن کشور قدرتمندتر منجر شود.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • نتایج نهایی انتخاب روسیه اعلام شد
  • پیروزی قاطع پوتین در انتخابات
  • پوتین دوباره رئیس جمهوری روسیه شد | جزئیات انتخابات ریاست جمهوری در این کشور
  • نتایج رتبه‌بندی روزنامه‌ها اعلام شد
  • پیروزی پوتین در انتخابات با یک درصد دیوانه‌کننده
  • با شمارش ۹۵ درصد آراء انتخابات روسیه، پوتین با ۸۷ درصد پیشتاز است
  • گلبال جام ملت‌ها| ایران با ۳ برد و ۳ باخت به نیمه نهایی نرسید
  • تظاهرات در پاریس؛ فرانسوی‌ها خواستار خروج از ناتو شدند
  • بزرگترین انتخابات جهان برگزار می شود
  • دادگاه پرداخت حق السکوت ترامپ به تعویق افتاد