Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از پرند، حجت‌الاسلام اسماعیل کاظمی امام جمعه شهر جدید پرند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، خود و همگان را به رعایت تقوای الهی در گفتار و عمل دعوت کرد و اظهار کرد: ان‌شاء الله بتوانیم در مسیر بندگی طوری رشد پیدا کنیم تا مورد عنایت ویژه حضرت حجت (عج) قرار بگیریم.

 وی در ادامه خطبه در خصوص مطالب مطرح شده در هفته‌های گذشته در تریبون‌های نماز جمعه در خصوص عدالت‌خواهی و مطالبه‌گری گفت: شرط اول مطالبه‌گری آن است که عدالت‌خواهی، شمول عدالت، محور عدالت، الگوی عدالت، اساس عدالت باید به سبک و روش وجود مقدس حضرت علی (ع) اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه پرند در ادامه با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در مورد عملکرد جمهوری اسلامی درباره عدالت که فرمودند در مورد عدالت ما عقب‌مانه هستیم گفت: در دهه پیشرفت و عدالت بایستی هم در پیشرفت موفق می‌شدیم و هم در عدالت، در پیشرفت به معنای واقعی موفق شده‌ایم اما در زمینه عدالت خیر.

وی در خصوص ناراحتی عده‌ای از واژه عدالت و عدالت‌خواهی و لزوم عذرخواهی از مردم گفت: الگو و شاخص واقعی ما در این خصوص علمدار و مقام عظمای ولایت است و دیگران باید خودشان را در چارچوب مطالبه‌گری و عدالت‌خواهی رهبری مقایسه کنند.

 حجت‌الاسلام کاظمی ادامه داد: مقام معظم رهبری در همین خصوص اظهار کرده‌اند که در زمینه عدالت باید تلاش کنیم باید کار کنیم باید از خدای متعال و از مردم عزیز عذرخواهی کنیم.

وی تاکید کرد: مهمترین علت عدم پیش‌رفت ما در زمینه عدالت و عدالت‌خواهی همان فرمایش شهید بهشتی است که آدم تحقق این آرمان را ما تربیت نکرده‌ایم، یعنی ما باید اعتراف کنیم که در کادرسازی ضعیف عمل کرده‌ایم.

امام جمعه پرند ادامه داد: تربیت نیروی متخصص، متعهد که در دهه اول انقلاب همت‌ها و باقری‌ها و کاظمی‌ها که پوزه تمام استکبار را در هشت سال جنگ نابرابر به خاک مالیدند، پرورش یافته مکتب مسجد بوده‌اند و امروزه امیدواریم این خلا به واسطه مساجد ما پوشش داده شود.

وی در ادامه خطبه با اشاره به تفاوت‌های انقلابی و انقلابی‌نماها گفت: کسانی که در عرصه نوکری برای مردم طبق آنچه که به عنوان آرمان انقلاب است و عمل دقیق و درستی انجام نمی‌دهند انقلابی‌نماها هستند نه انقلابی، انقلابی و انقلابی‌نماها بسیار متفاوت هستند، انقلاب‌نما در منظومه فکری انقلاب اسلامی قطعا به سرمنزل و مقصود نخواهد رسید گرچه برای انقلاب مشکلاتی را هم ایجاد کنند.

حجت‌الاسلام کاظمی تاکید کرد: در همه حوزه‌‌ها اعم از اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نیاز به فرمانده‌ای داریم به مانند شهید حاج قاسم سلیمانی، برای خدا و در راه خدا و فقط و فقط با نیت الی‌الله کار می‌کردند و انقلاب اسلامی نیاز به تربیت چنین نیروهایی دارد.

وی در بخش دیگری از خطبه گفت: مطالبه‌گری نباید منتج به ناامیدی و یاس در مردم بشود که اگر این شد خیانت به جمهوری اسلامی است. اما اگر مطالبه‌گری منتج به آن بشود که رانتی پوزه‌اش به خاک مالیده شود، مردم امید به آینده و امید به انقلاب اسلامی و امید به تریبون نماز جمعه و این جایگاه پیدا کنند شب و روز و لحظه‌به لحظه آن عین عبادت است.

انتهای پیام/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: عدالت خواهی مطالبه گری امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظم صدیقی تا پایان رسیدگی به پرونده زمین خواری حوزه علمیه ازگل، خطیب جمعه تهران می ماند؟ /مردم بیش از این تحمل رفتارهای اعتمادزدا را ندارند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه شرق نوشت؛

ماجرای باغ مجاور حوزه علمیه امام جمعه موقت تهران همچنان سوژه ترند فضای مجازی است.

حتی نامه حجت الاسلام کاظم صدیقی به دادستان تهران نیز باعث نشده که فضا آرام بگیرد.

بسیاری از کاربران فضای مجازی هم معتقدند انتقال چهارهزار و ۲۰۰ متر زمین با امضای جعلی کمی عجیب است و باورش سخت، بنابراین این سؤالات مطرح است که صدیقی یا فرزندان یا عروسش یا خلاصه یکی از نزدیکانش در پیروان اندیشه‌های قائم، از خود نپرسیدند نحوه نقل و انتقال این زمین چگونه بوده است؟ ممکن است چنین غافل باشند و صاحب چنین دارایی عظیمی شوند و از خود نپرسند روند کار چگونه بوده؟ و آیا او همچنان تا پایان رسیدگی قضائی همچنان امام جمعه موقت تهران باقی خواهد ماند یا خیر؟

به هرحال باید منتظر ماند و رسیدگی قضائی را زیر نظر گرفت. این پرونده آزمون بزرگ قوه قضائیه است و افکار عمومی بیش از این توان تحمل رفتارهای اعتمادزدا را ندارد و بعد از چای دبش و سکوتی که فعلا بر این پرونده حاکم شده انتظار برای فراموشی پرونده صدیقی منطقی نیست و مطمئنا افکار عمومی به دنبال توضیح و تصمیم دستگاه قضاست.

۲۷۳۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885460

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش نیروی انسانی در شان و تراز انقلاب تربیت کند
  • برادر داماد رئیسی پشت کاظم صدیقی ایستاد | روحانیت انقلابی و ولایی آماج حملات دشمن است
  • اطلاعیه دفتر نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در خصوص مراسم دعا در تحویل سال ۱۴۰۳
  • نمایندگان جدید مجلس وارد فضای تنش نشوند
  • انتخابات ۱۱ اسفندماه پاسخ هوشمندانه‌ای به بدخواهان نظام بود
  • کاظم صدیقی تا پایان رسیدگی به پرونده زمین خواری حوزه علمیه ازگل، خطیب جمعه تهران می ماند؟ /مردم بیش از این تحمل رفتارهای اعتمادزدا را ندارند
  • کیهان پیگیر مجازات زنی که در درمانگاه قم سوژه عکاسی یک طلبه شد/ او خلاف شرع کرده، با فحاشی و هتاکی، به تشویش اذهان عمومی هم پرداخته است
  • واکنش ابطحی به زمین خواری منسوب به امام جمعه تهران/ واقعا از این مظلومیت بیشتر؟ مردم را چجوری فرض کردید به خدا ؟
  • ۲۶ اسفند سال ۱۳۶۵ سرانجام «سید مهدی هاشمی» به جنایت‌های خود و گروهش اعتراف کرد / شتابان به سوی تاریکی
  • شتابان به سوی تاریکی