Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد هادی ایمانیه در دیدار جمعی با دانشجویان با اعلام این خبر و  با اشاره به اینکه مدیر ارشد استان نماینده‌ای ندارد و شخصا اعلام موضع می‌کند، گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند از جانب استاندار به عنوان مامور و نماینده استاندار اظهارنظر کند، همچنین هیچ فرد متخلفی نمی‌تواند خود را به استاندار منتسب و از پاسخگویی فرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمانیه با بیان اینکه ارتباط خوبی میان مدیریت ارشد استان و دانشگاه‌ها برقرار شده است، افزود: تلاش می‌کنیم برنامه‌های استان در تعامل با دانشگاه‌ها به صورت علمی تدوین شود.

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید صدای مردم باشند و مطالبات و درخواست‌های مردم را به گوش مسئولان برسانند، گفت: همچنین رسانه‌ها می‌توانند فعالیت‌ها و خدمات مسئولان را اطلاع‌رسانی کنند.

استاندار فارس با بیان اینکه شرکت‌های صنعتی استان باید در زیرساخت‌های استان به ویژه تامین امکانات ورزشی مشارکت بیشتری داشته باشد، گفت: برنامه‌ریزی شده است که شرکت‌های بزرگ استان اقدامات مهمی را در زمینه تامین برق، استفاده از پساب فاضلاب و توسعه کشت‌های گلخانه‌ای انجام دهند.

وی با تأکید بر اهمیت توجه به موضوعات اجتماعی اظهار کرد: برای کنترل آسیب‌های اجتماعی، قرارگاه اجتماعی با حضور فعالان و دست‌اندرکاران این حوزه تشکیل و مسائل این حوزه پیگیری خواهد شد.

ایمانیه افزود: مشاور ایثارگران استاندار مأمور شده است با هماهنگی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس برای رسیدگی به خانواده‌های ایثارگران اقدام کند.

انتهای پیام/ف
 

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار فارس محمد هادی ایمانیه نظارت نامحسوس دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال ۱۴۰۳ برای سیستان و بلوچستان سال شکوفایی و پیشرفت خواهد بود

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: روز قدس یکی از مظاهر ظلم ستیزی ملت مسلمان ایران است که این امر موجب شده تا رژیم صهیونیستی از همبستگی جهانی مسلمانان در این روز به شدت بهراسد.

رضا شریفی در نشست برنامه ریزی و هماهنگی بزرگداشت یوم الله ۱۲فروردین و روز جهانی قدس استان اظهار کرد: باید بتوانیم ارزیابی لازم را از میزان پیشرفت دستگاه‌های اجرایی به دست بیاوریم.

وی افزود: سال ۱۴۰۳ برای سیستان و بلوچستان سال شکوفایی و پیشرفت خواهد بود چرا که بسیاری از پروژه های استان در این سال افتتاح خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: فرمان جهش تولید به کمک مردم یک راهبرد مهم برای مسئولان در ادامه مسیر است و این رمز عملیات مقام معظم رهبری باید به بهترین شکل در استان عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های ما در استان تقویت ارتباط مسئولان با مردم است و کلید واژه مشارکت جز با ارتباط متقابل با نخبگان و اقشار جامعه‌ عملی نخواهد شد.

شریفی خاطرنشان کرد: مسئولان صادقانه با مردم صحبت کنند چرا که جامعه سیستان و بلوچستان عذر و تقصیر احتمالی را می‌پذیرد.

وی ادامه داد: امروز شاهدیم که رژیم صهیونیستی با عملیات‌های روانی که برنامه‌ریزی کرده سعی دارد تا جای ظالم و مظلوم را در افکار عمومی تغییر دهد و در این راه از غول‌های رسانه‌ای که در اختیار دارد نیز بهره‌گیری می‌کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: روز قدس یکی از مظاهر ظلم ستیزی مردم ایران است که این امر موجب شده تا رژیم صهیونیستی از همبستگی جهانی مسلمانان در این روز به شدت بهراسد.

وی افزود: ما همچنان پای حمایت از فلسطین و مظلومان هستیم و این حمایتگری هرگز کمرنگ نشده و نخواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سال ۱۴۰۳ برای سیستان و بلوچستان سال شکوفایی و پیشرفت خواهد بود
  • تاکید بر افزایش نظارت‌ پسماند بیمارستانی در مازندران
  • تشکیل کارگروه اجرایی شعار سال در مازندران
  • خبرنگاران کارنامه اعمال مسئولان را گزارش کنند
  • تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای دو مصوبه سفر رییس جمهور به بوشهر
  • دادسرای اردبیل کمیته امنیت روانی استان تشکیل می‌دهد
  • نظارت بر بازار قم امسال افزایش می‌یابد
  • نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت
  • محفل انس با قرآن ویژه مسوولان دستگاه‌های اجرایی میمه
  • هلال احمر ظرفیت بالایی در جذب مشارکت‌های مردمی دارد