Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@02:48:04 GMT

بسیج در خلخال درمانگاه تخصصی می‌سازد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۰۷۵۴

بسیج در خلخال درمانگاه تخصصی می‌سازد

به گزارش روز جمعه ایرنا ، سرهنگ جهانبخش عطایی افزود:  با احداث درمانگاه بسیج  زمینه برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به آحاد مختلف جامعه بویژه خدمات رایگان درمانی به قشر محروم و آسیب‌پذیر در این محل فراهم خواهد شد.

وی با قدردانی از حسن توجه استاندار اردبیل به حل مشکل زمین این درمانگاه و واگذاری زمین مدرسه تخریب شده خاقانی برای این منظور بیان کرد: در حالی که هزینه ساخت و تجهیز درمانگاه بسیج این شهرستان در سال ۹۴  ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد شده بود با طولانی شدن زمان تحویل زمین درمانگاه و تاخیر ۶ ساله این هزینه هم اکنون به ۶۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود یگانه سرپرست فرمانداری خلخال نیز گفت: در حال حاضر این شهر فاقد درمانگاه شبانه‌روزی است و با توجه به مراجعه مردم به تنها بیمارستان خلخال راه‌اندازی درمانگاه بسیجیان در این شهر ضرورت دارد و فرمانداری آماده هرگونه همکاری جهت اجرای این پروژه است.

به گزارش ایرنا، سید حامد عاملی روز پنجشنبه در بازدید از این پروژه گفت: زمین مورد نظر که در مالکیت شهرداری خلخال است به بسیج این شهرستان واگذار و آموزش وپرورش نیز که اعیانی زمین در قالب یک باب ساختمان فرسوده مدرسه خاقانی در اختیار آن بوده حق هیچکونه  مانعی در مقابل اجرای این طرح عام المنفعه نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه پیشنهاد احداث درمانگاه بسیج از ۶ سال پیش در شهر خلخال به علت عدم همکاری آموزش و پرورش در واگذاری اعیانی زمین شهرداری به تاخیر افتاده است، اظهار کرد: با رفع مشکل  زمین، عملیات اجرایی این پروژه بزودی از سوی موسسه خدمات درمان بسیجیان در این شهر آغاز خواهد شد.

استاندار اردبیل بیان کرد:با توجه به وجود دانشکده علوم پزشکی مستقل در خلخال،ایجاد و راه‌اندازی درمانگاه بسیجیان در این شهرستان، مسایل و مشکلات مربوط به تامین نیروی انسانی و پرشکان متخصص به مراتب کمتر از سایر مناطق محروم خواهد بود.

برچسب‌ها خلخال استان اردبیل سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال استان اردبیل سازمان بسیج مستضعفان خلخال استان اردبیل سازمان بسیج مستضعفان درمانگاه بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی تخصصی الگوی کشت محصولات زراعی در گناباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در این گردهمایی گفت: الگوی کشت یک ضرورت اجتناب ناپذیر مبتنی بر این پرسش هاست که؛ چه، چقدر و کجا بکاریم. 

غلامحسین ساربان با بیان اینکه در اجرای عملیات الگوی کشت محصولات زراعی چهار مولفه وجود دارد افزود: اولین مولفه نگاه فنی و کارشناسی است، دومین مولفه نگاه کشاورز و بهره بردار است که نگاه اقتصادی است.

وی سومین مولفه را برنامه اجرای طرح الگوی کشت دانست که نگاهی دولتی و مبتنی بر برنامه‌های راهبردی و استراتژیک است و از الزام زیست محیطی به عنوان مولفه چهارم یاد کرد.

در این مراسم که مدیران و کارشناسان مدیریت‌های جهادکشاورزی شهرستان‌های گناباد، بجستان و مه ولات و مدیران امور آب و برق و تعدادی از تولیدکنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان‌های گناباد، بجستان و مه ولات حضور داشتند، مسئولان حاضر در جلسه به سوالات کشاورزان و بهره برداران پاسخ دادند.

دیگر خبرها

  • مهاجرت و فرونشست زمين در صورت عدم صرفه‌جویی در مصرف آب افزايش خواهد يافت/برگزاري دوره تخصصي آب ويژه خبرنگاران
  • راه اندازی شش ایستگاه سلامت نوروزی در استان همدان
  • نصب تابلو و عکس شهدای رسانه نهاوند در بلوار خبرنگار نهاوند
  • تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی بسیج در اردبیل
  • جاده پونل تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۳ بازگشایی نمی‌شود
  • گردهمایی تخصصی الگوی کشت محصولات زراعی در گناباد
  • برگزاری اولین جلسه میز تخصصی نانو فناوری استان اردبیل
  • نحوه فعالیت مراکز درمانی تامین‌اجتماعی در تعطیلات نوروزی
  • برگزاری بیش از ۴۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی و جوانان در شهرستان خلخال
  • تصادف در خلخال و لاهرود ۱۳ مصدوم و ۱ فوتی داشت