Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح‌الله رستمی قهرمان پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو به مدال نقره مسابقات پاراوزنه‌برداری قهرمانی جهان دست یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های پاراوزنه‌برداری قهرمانی جهان به میزبانی کشور گرجستان در حال برگزاری است و امروز (جمعه - 12 آذر)، روح‌الله رستمی ملی‌پوش کشورمان در دسته 80 کیلوگرم این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی با ثبت رکورد 230 کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی مسابقات شد.

قهرمان دسته 80 کیلوگرم کشورمان که طلای پارالمپیک توکیو را یدک می‌کشد و البته با مصدومیت راهی گرجستان شده است، رکوردی برابر با رکورد ورزشکار چینی داشت، اما به دلیل وزن بیشتر بر سکوی دوم قرار گرفت.

پاراوزنه برداری قهرمانی جهان| امیر جعفری به مدال نقره رسید

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پاراوزنه برداری پارالمپیک 2020 توکیو کمیته ملی پارالمپیک NPC پاراوزنه برداری پارالمپیک 2020 توکیو کمیته ملی پارالمپیک NPC پاراوزنه برداری قهرمانی جهان مدال نقره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه طلا و یک نقره سهم شاگردان باوفا در روز نخست


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام قهرمانان ترکیه از امروز و با برگزاری مسابقات چهار وزن (۵۵ ,۶۷, ۷۷, ۹۷) به پایان رسید و نمایندگان کشورمان به سه مدال طلا و یک مدال نقره رسیدند.

نتایج نمایندگان کشورمان به این شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم علی احمدی وفا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم کشتی گیری از ترکیه را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد. سروش خواجه امیری دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز پس از استراحت در دور اول، دور دوم کشتی گیر ترکمنستان را شکست داد. دو نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی رو در روی هم قرار گرفتند که علی احمدی وفا موفق شد با شکست خواجه امیری فینالیست شود. احمدی وفا در این دیدار حریف خود را شکست داد و طلایی شد. خواجه امیری نیز در دیدار رده بندی مغلوب حریف خود شد و دستش از مدال کوتاه ماند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدمتین سالمی در دور اول کشتی گیری از ترکیه را شکست داد. وی پس از شکست حریفان راهی فینال شد. سالمی در فینال مغلوب حریف ترکیه‌ای خود شد و به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم علیرضا عبدولی در کشتی نخست از سد حریفی از ازبکستان گذر کرد. وی پس از شکست حریفان راهی فینال شد. وی در این دیدار مقابل حریفی از ازبکستان به پیروزی رسید و طلایی شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم حمیدرضا کشتکار دور اول کشتی گیر ترکیه را شکست داد. وی در دور دوم حریفی از ازبکستان را مغلوب کرد. کشتکار با پیروزی در مرحله نیمه نهایی راهی فینال شد. وی در دیدار نهایی حریف ترکیه‌ای را شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

دیگر خبرها

  • فدراسیون باید به‌دنبال حمایت بیشتر از مدال‌آوران باشد
  • تاج‌الدینوف به دنبال دومین طلای آسیایی
  • ۶ مدال طلا و یک مدال نقره حاصل کار جوانان ایرانی
  • تجلیل از قهرمان یخ نوردی جهان
  • ۵ طلا و یک نقره حاصل کار جوانان ایران در روز دوم جام قهرمانان ترکیه
  • کامران قاسم‌پور کارمند شد!
  • آیلار جامی و کسب پنجمین سهمیه ایران در پارالمپیک پاریس
  • جامی پنجمین نماینده پاراتکواندو در پارالمپیک پاریس
  • آیلار جامی مسافر پاریس شد
  • سه طلا و یک نقره سهم شاگردان باوفا در روز نخست