Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-19@10:16:48 GMT

آشنایی با علائم تب دنگی شدید

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۰۷۶۶

آشنایی با علائم تب دنگی شدید

آشنایی با علائم تب دنگی شدید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بیماری تب بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با سری کتاب‌های فرمول بیست گاج (آمادگی برای امتحان‌های نهایی)

امتحان‌های تشریحی ساختار و قالب مشخصی دارند؛ به همین دلیل روش‌های مطالعاتی که در طول سال تحصیلی مورد استفاده قرار می‌گیرند ممکن است داوطلب را از نتیجه‌ی ایده‌آل در این درسته از آزمون‌ها دورتر کند. برای مثال در امتحان نهایی استفاده از تکنیک‌های تستی و محاسباتی، حتی اگر شما را به پاسخ صحیح سوال برساند، نمره‌ی کامل را در پی نخواهد داشت. منبعی که برای امتحان تشریحی مطالعه می‌کنید باید علاوه‌بر مفاهیم درسی، نکات ریز و مشاوره‌ای را نیز در محتوای خود بگنجاند.

سری کتاب‌های فرمول بیست یکی از مجموعه‌هایی است که به‌طور تخصصی به بحث امتحانات نهایی پرداخته است. مطالعه‌ی این کتاب‌ها در بازه‌های زمانی مشخص به داوطلب کمک می‌کند با آمادگی بیشتری در جلسه‌ی امتحان حاضر شود. در ادامه بخش‌های مختلف این سری کتاب‌ها را کامل‌تر بررسی می‌کنیم.

بررسی ویژگی‌های ظاهری سری کتاب‌های فرمول بیست گاج

سری کتاب‌های فرمول بیست به همت انتشارات گاج ارائه شده‌اند. در پشت پرده‌ی هر کتاب چندین تیم متشکل از افراد متخصص همکاری داشته‌اند؛ مولفان، ویراستاران علمی و فنی، طراحان صفحه، ... عملکرد هر یک از افراد در جایگاهی که دارد به‌قدری عالی بوده که کتاب‌ها در بهترین ورژن ممکن به چاپ رسیده‌اند. محتوای هر اثر بر اساس جدیدترین تغییرات کتاب‌های درسی تنظیم شده و می‌توانید با اطمینان از این مسئله، مطالعات خود را در زمینه امتحان‌های کلاسی و نهایی پیش ببرید.

بیشتر کتاب‌های فرمول بیست حجم کمی دارند، به‌همین دلیل در بازه‌های زمانی کوتاه و شب‌های امتحان قابل مطالعه هستند. درسنامه‌های آموزشی، بانک سوال و پاسخنامه‌ی تشریحی بخش‌های اصلی کتاب‌های این مجموعه را تشکیل می‌دهند. سطح کلی مطالب ساده و مشابه امتحان‌های نهایی در دوره‌های گذشته است؛ حتی اگر تسلط کافی بر مباحث کتاب درسی را نیز ندارید، مطالعه‌ی این کتاب به شما کمک می‌کند با آمادگی کافی در جلسه‌ی امتحان حاضر شوید.

طراحی ظاهری مجموعه کتاب‌های فرمول بیست به شکلی انجام شده که مخاطب پس از بازه‌های زمانی نسبتا طولانی خستگی کم‌تری در چشم‌ها و ذهن خود حس کند و برای ادامه‌ی مسیر انرژی بیشتری داشته باشد. متن‌ها فونت و سایز خوانایی دارند، در برخی قسمت‌ها مثل عبارت‌های کلیدی یا عناوین مهم‌تر، رنگ کلمات تغییر یافته تا مخاطب توجه بیشتری به آن بخش داشته باشد. کادربندی موجود در هر صفحه به‌ شکلی انجام شده که انسجام مطالب هر بخش حفظ شود. لحن غالب مولفان در همه‌ی کتاب‌ها ساده و روان است و جملات بدون هرگونه ابهامی نوشته شده‌اند تا دانش‌آموز بتواند ارتباطی عمیق‌تر با محتوای هر قسمت برقرار کند. 

بررسی درسنامه‌های سری کتاب‌های فرمول بیست گاج

مجموعه کتاب‌های فرمول بیست در تلاش هستند شما را از سایر منابع مشابه بی‌نیاز سازند، به‌طوری که صرفا با اتکا به یک منبع بتوانید نتیجه‌ی دلخواهی کسب کنید. این ساختار در همه‌ی قسمت‌های کتاب، از جمله درسنامه، به‌چشم می‌خورد. درسنامه‌ی کتاب‌های فرمول بیست در کامل‌ترین شکل ممکن طراحی و تالیف شده‌اند و تلاش می‌کنند جای خالی کلاس درس یا دبیر محترم را برای دانش‌آموز پر کنند.

اولین بخش از هر درسنامه کادر مقدمه است؛ در این کادر محتوای فصل پیش رو، از جمله عناوین مهم‌تر، بارم‌بندی سوالات و مطالب مشاوره‌ای بررسی شده‌‌اند. این بخش کمک می‌کند ذهنیت بهتری نسبت به محتوای هر قسمت داشته باشید. در ادامه درسنامه‌ی هر فصل یا درس در قالب چندین زیرعنوان مختلف طبقه‌بندی شده؛ این طراحی باعث شده انسجام محتوا در هر قسمت حفظ شود.

توضیحات ارائه‌شده برای هر مبحث، در کامل‌ترین شکل ممکن نوشته شده‌اند؛ علاوه‌بر متن کتاب درسی توضیحات مفصل‌تری نیز در هر قسمت ارائه شده که به مخاطب کمک می‌کنند درک بهتری از مسئله داشته باشد. یکی از کادرهای پرتکرار درسنامه‌، کادر «نکته» است. در این بخش نکته‌های تکمیلی بررسی شده‌اند. این سری نکات ممکن است در نگاه اول از متن یا شکل‌های کتاب درسی قابل استنباط نباشند اما تجربه نشان داده در هر دوره از امتحان‌های نهایی حضور پررنگی دارند.

ادامه‌ی مسیر آموزش در درسنامه‌های مجموعه کتاب‌های فرمول بیست با مثال‌های آموزشی پیش رفته است. بعد از توضیحات و نکات هر مبحث، تعدادی نمونه سوال به‌همراه پاسخ تشریحی قرار گرفته است. بررسی این سوال‌ها به مخاطب اجازه می‌دهد آموخته‌های خود را به مباحث تئوری محدود نکند و در فضای سوالی بکار بگیرد. پاسخ هر سوال نیز در ادامه نوشته شده تا در دسترس مخاطب باشد.

برای هر درس چند ساعت ویدیوی ضبط‌شده نیز در اختیار مخاطب قرار گرفته است. در این ویدیو، سوالات احتمالی امتحان نهایی، سوژه‌های مهم و ... بررسی شده‌اند. با اسکن QR-code موجود در ابتدای هر درسنامه می‌توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید.

بررسی بانک سوال سری کتاب‌های فرمول بیست گاج

بانک سوال مجموعه کتاب‌های فرمول بیست گاج، یک منبع کامل و جامع از نمونه سوال‌های تشریحی و امتحانی است. اولین نکته‌ای که توجه مخاطب را جلب می‌کند تعداد نسبتا زیاد و تنوع حاکم بر سوالات است. در ادامه‌ی درسنامه‌ی هر قسمت یک مجموعه سوال قرار گرفته است. تعداد سوالی که در هر مجموعه گنجانده شده، بسته به اهمیت مبحث و حجم مطالب متغیر است اما در مجموع تعداد سوال اختصاص‌یافته به هر مبحث کافی به‌نظر می‌رسد؛ به‌طوری که به بانک‌های سوالی مشابه نیازی نداشته باشید.

سوال‌ها به سه دسته‌ی اصلی تقسیم می‌شوند:

سوال‌های امتحان‌های دوره‌های گذشته: هر سال تعداد زیادی از سوالات هر دوره، سوژه‌های تکراری دارند. بررسی امتحان‌های گذشته به شما کمک می‌کند این سوژه‌ها را بشناسید، با خط فکری طراح آشنا شوید و پیش از حضور در جلسه‌ی امتحان اصلی خود را بارها و بارها در شرایط مشابه به چالش بکشید. این آزمون‌ها یک معیار عالی برای بررسی عملکرد شما به‌شمار می‌روند و می‌توانید برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای ادامه‌ی مسیر داشته باشید. سوال‌های منتخب از کتاب‌های درسی: سازمان سنجش کتاب‌های درسی را تنها منبع آزمون‌های تشریحی و نهایی معرفی کرده؛ باوجود این مسئله تعداد زیادی از دانش‌آموزان حتی متن کتاب درسی را نیز مطالعه نمی‌کنند. مجموعه‌ کتاب‌های فرمول بیست گاج برای رفع این مشکل قسمت‌های مختلف کتاب‌های درسی را با دقت و وسواس بالایی تحلیل کرده‌اند و سوال‌هایی را که از اهمیت بالایی برخوردارند در اختیار مخاطب قرار داده‌اند. سوال‌های تالیفی: این دسته از پرسش‌ها نیز به‌اندازه‌ی دو دسته‌ی قبل مهم هستند. مولف هر کتاب تلاش کرده زاویه‌ی دید جدیدی به مسائل مختلف داشته باشد؛ درواقع علاوه‌بر سوژه‌های سوالی پرتکراری که اشاره شد، تعداد زیادی ایده‌ی خلاقانه نیز در طراحی هر سوال به‌چشم می‌خورد. دانش‌آموز با بررسی این سوال‌ها یاد می‌گیرد از زاویه‌ای متفاوت موضوعات قبلی را ببیند و با سلیقه‌ی طراحان مختلف آشنا شود. بررسی پاسخنامه‌ی سری کتاب‌های فرمول بیست گاج

پاسخنامه‌ی کتاب‌های فرمول بیست گاج در کامل‌ترین شکل ممکن طراحی شده است. این پاسخنامه به دانش‌آموز کمک می‌کند شیوه‌های پاسخ‌گویی به سوالات در امتحان‌های تشریحی را بیاموزد. ابتدا تفسیر کاملی از خواسته‌ی سوال انجام شده، در ادامه روند حل به‌صورت گام‌ به‌ گام پیش رفته تا هیچ نکته‌ی گنگ و مبهمی باقی نماند.

برای تفهیم بهتر موضوع در درس‌هایی مثل ریاضی، فیزیک و شیمی شکل‌ها و تصاویر ساده‌ای رسم شده؛ در دو درس عربی و زبان نیز روی سوال و تمام گزینه‌ها ترجمه شده‌‌اند تا درک مسئله ساده‌تر شود. 

خرید سری کتاب‌های فرمول بیست به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر دانش‌آموز سال دوازدهم هستید، می‌دانید که علاوه‌ بر کنکور سراسری، امتحان‌های نهایی نیز نقش پررنگی در ورود شما به دانشگاه خواهند داشت. ممکن است کتاب درسی به‌تنهایی پاسخ‌گوی نیاز شما در این مسیر نباشد؛ مطالب کتاب‌های درسی عمدتاً انسجام کافی ندارند و دانش‌آموز نمی‌تواند عناوین و سوژه‌های مهم‌تر را بشناسند. شما با خرید کتاب‌های فرمول بیست با تخفیف ویژه از فروشگاه آنلاین کتابچی می‌توانید با داشتن یک منبع اصولی و استاندارد، تسلط و مهارت‌های پاسخ‌گویی شما را به‌ میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد و با تلاش کافی می‌توانید به نتیجه‌ی بهتری برسید.

دیگر خبرها

  • آشنایی با انواع آهوان اقلیم ایران + فیلم
  • آشنایی با مواد طبیعی که دردهایتان را کاهش می‌دهد
  • روایت آیت الله خامنه‌ای از چگونگی آشنایی‌شان با حاج احمد آقا
  • آشنایی با جاذبه های گردشگری و طبیعت گردی پارس آباد
  •  آشنایی بیشتر با انواع و مدل های مختلف سقف کاذب
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سما
  • آشنایی با انواع دارالترجمه (رسمی و غیر رسمی)
  • آشنایی با موزه سیر تاریخ تمدن خراسان جنوبی
  • آشنایی با فروشگاه های اشتراک مجازی (اپل موزیک، chatgpt 4 و ...)
  • آشنایی با سری کتاب‌های فرمول بیست گاج (آمادگی برای امتحان‌های نهایی)