Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-19@11:52:15 GMT

سرمربی تیم ملی فوتبال چین برکنار شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۰۷۷۴

سرمربی تیم ملی فوتبال چین برکنار شد

"لی تای" از هدایت تیم ملی فوتبال چین برکنار شد.

به گزارش ایمنا، فدراسیون فوتبال چین در بیانیه‌ای اعلام کرد، " لی تای"، هافبک پیشین اورتون از هدایت چین استعفا داد و لی شیائوپنگ، که سرمربی تیم سوپر لیگی ووهان بود، جانشین او شد.

به گزارش استار، فدراسیون فوتبال چین گفت که " لی شیائوپنگ" به طور گسترده‌ای برای تصدی این سمت توصیه شده بود و "پس از رایزنی‌های گسترده" استخدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: در روزهای اخیر " لی تای" درخواست خود را مبنی بر استعفا از سرمربیگری تیم ملی فوتبال مردان چین ارائه کرد و فدراسیون فوتبال چین تصمیم گرفت درخواست او را بپذیرد.

در هفته گذشته شایعاتی در رسانه‌های چینی منتشر شد مبنی بر اینکه لی تای که در پایان سال ۲۰۱۹ پس از استعفای مارچلو لیپی به عنوان سرمربی منصوب شد، قرار است از سمت خود کناره‌گیری کند.

او به دلیل نمایش تبلیغات تجاری در حساب رسانه‌های اجتماعی خود با واکنش شدید مواجه شده بود و خشم هواداران نیز در مورد عملکرد فنی تیم ملی چین در زمین وجود داشت.

چین که در رده‌بندی فیفا در رده ۷۴ قرار دارد، در مرحله مقدماتی بعدی خود در ۲۷ ژانویه به مصاف ژاپن می‌رود.

سوپرلیگ چین تا همین اواخر به خاطر هزینه‌های سنگین روی بازیکنانی مانند کارلوس توز، اسکار و هالک شهرت داشت، اما این پول به طرز چشمگیری کاهش یافته است.

منبع: ایسنا

کد خبر 539527

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال چین فدراسیون فوتبال چین سرمربی تیم ملی فوتبال چین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فوتبال چین تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی سرمربی فولادخوزستان شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان بعد از بحث و بررسی‌های متعدد درباره شرایط نیمکت تیم، ضمن قدردانی از احمد آل‌نعمه بابت زحماتی که پس از قطع همکاری با ایگناسیو مارتینز سرمربی اسپانیایی در بحث فنی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه متحمل شد، رای به انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی جدید داد.

بیشتر بخوانید: فولاد خوزستان دنبال مربی خارجی

ویسی که سابقه سرمربیگری در تیم‌های سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان، استقلال خوزستان، پیکان تهران، صنعت نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، صبای قم، شاهین بوشهر، خیبر خرم‌آباد و... را در کارنامه دارد، با استقلال خوزستان در لیگ برتر و به همراه شاهین بوشهر در لیگ دسته اول جشن قهرمانی گرفته است.

«ویسی» سرمربی فولادخوزستان شد

سرمربی ۵۲ ساله فوتبال ایران حالا بار دیگر کارش را در فولاد خوزستان آغاز می‌کند. بر همین اساس او ساعتی دیگر در تمرین فولاد به طور رسمی با قرمزپوشان فوتبال خوزستان استارت خواهد زد.

گفتنی است؛ فولاد با سرمربیگری عبدالله ویسی در هفته بیست و یکم لیگ برتر عصر روز یکشنبه ۲۷ اسفند به مصاف استقلال خوزستان می‌رود. فولاد که در این فصل شرایط نابسامانی دارد، هم اکنون با ۱۹ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر است.

کد خبر: 1224712 برچسب‌ها فولاد خوزستان

دیگر خبرها

  • توردو سرمربی لاتزیو شد
  • منوچهر منطقی برکنار شد
  • هازن هوتل سرمربی وولفسبورگ شد
  • اعلام ترکیب استقلال برابر هوادار
  • رسمی؛ نیکو کواچ از هدایت وولفسبورگ برکنار شد
  • بازی عقب‌افتاده جام حذفی به شمس‌آذر ضرر زد
  • سرمربی گل گهر در نشست خبری حاضر نشد
  • «ویسی» سرمربی فولادخوزستان شد
  • عبدالله ویسی سرمربی فولاد خوزستان شد
  • ویسی سرمربی فولادخوزستان شد