Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: خیلی به صحبت‌های عامیانه توجه نمی‌کنم، چون تا وقتی بازی‌ها به نیم‌فصل نرسد نمی‌شود درباره مدعیان قهرمانی قضاوت کرد.

خبرگزاری میزان - محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی سپاهان مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*یک بازی فوق‌العاده حساس بین دو تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی داریم. گل‌گهر از لحاظ بازیکن و کادر فنی یکی از بهترین‌ها هستند و بازی کردن با این تیم خیلی سخت است.

*سال گذشته هم ما بازی سختی روبه‌روی گل‌گهر داشتیم. بازی‌های دو تیم تاکتیکی است که هر دو تیم را به چالش می‌کشد و باید سعی کنیم که خیلی منطقی‌تر از هفته‌های گذشته فوتبال بازی کنیم. به این راحتی نمی‌شود از گل‌گهر امتیاز گرفت فردا روز سختی است. باید فوق‌العاده تلاش کنیم و با انرژی بیشتر وارد این مسابقه شویم که بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

*محروم که نداریم. مصدوم فقط حسن شوشتری و رضا میرزایی و سامان رنجبری مصدوم هستند. سایر بازیکنان‌مان مشکلی ندارند و همه سالم و سرحال هستند.

*سروش رفیعی به خاطر اینکه تولد فرزندش در پیش است به کانادا سفر کرده و پیش از اینکه فصل شروع شود و ما درباره این موضوع صحبت کرده بودیم و من هم قبول کرده بودم اگر چنین شرایطی برایش به وجود آمد بتواند سفر کند. ما فردا و هفته آینده هم سروش را در اختیار نداریم.

*سپاهان مدعی اول قهرمانی است؟ خیلی به این صحبت‌های عامیانه توجه نمی‌کنم، چون تا وقتی بازی‌ها به نیم‌فصل نرسد نمی‌شود خیلی قضاوت کرد. ما باید واقعیت‌ها را خوب ببینیم به خاطر اینکه یک تیم مثل گل‌گهر الان با پرسپولیس و استقلال بازی کرده و فردا می‌خواهد با ما بازی کند، اما ما هنوز با رقیب‌های اصلی بازی نکرده‌ایم و اولین بازی مهم ما فرداست.

*حداقل تا هفته دوازده و سیزدهم بازی‌ها باید جلو برود و تا نیم فصل آن موقع مشخص می‌شود تیم‌ها از لحاظ کیفیتی در چه حد هستند. این واقعیت هم وجود دارد که سپاهان تیم خوبی است و نفرات خوبی دارد. اگر سازمان لیگ درستی داشته باشیم و از لحاظ تاکتیکی به دیدگاه‌های خوبی برسیم حتما می‌توانیم یکی از مدعی‌های قهرمانی باشیم.

بیشتر بخوانید: سرآسیایی: جای هیچ اشتباهی مقابل سپاهان نیست/ باید در بالاترین سطح‌ از تمرکز و تلاش‌ باشیم

انتهای پیام/

برچسب ها: محرم نویدکیا سپاهان گل گهر سیرجان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گل گهر سیرجان محرم نویدکیا سپاهان گل گهر سیرجان بازی ها گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی سپاهان برابر گل​گهر سیرجان

تیم فوتبال سپاهان در آخرین دیدار خود در سال ۱۴۰۲ امشب در حالی به مصاف گل​گهر سیرجان می​رود که به نسبت بازی​های قبل غایبان کمتری دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال سپاهان در شرایطی امروز از ساعت ۱۸:۴۵ از گل‌گهر سیرجان پذیرایی می‌کند که با توجه به پیروزی هفته گذشته مقابل فولاد شرایط این تیم حداقل از نظر روحی و روانی بهتر شده است.

ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان برای دیدار با گل‌گهر آریا یوسفی و محمد جواد حسین‌نژاد را به دلیل مصدومیت و هادی محمدی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد اما با این وجود می‌توان گفت سپاهان در این دیدار نسبت به بازی‌های نیم فصل دوم کمترین تعداد غایب را داشته است و دست مورایس بازتر از بازی‌های گذشته است.

بازگشت زکی‌پور به خط دفاع

سرماخوردگی زکی‌پور در بازی قبل و غیبت او برابر فولاد با حضور سه مدافع وسط سپاهان در ترکیب اصلی و در ادامه تغییر پست نورافکن به دفاع چپ ختم به خیر شد اما زکی‌پور با رفع کسالت برای دیدار با گل‌گهر آماده است و به احتمال فراوان به ترکیب اصلی باز خواهد گشت. سایر مهره‌های دفاعی سپاهان اما بدون تغییر خواهند بود و با توجه به محرومیت محمدی، قطعاً محمد دانشگر و سیاوش یزدانی دو دفاع وسط و رامین رضاییان دفاع راست ترکیب سپاهان خواهند بود. پشت این خط دفاع نیز مانند همیشه پیام نیازمند در چارچوب خواهد ایستاد و امیدوار است تا بازی کابوس‌وار مقابل پیکان را با کلین شیت مقابل گل‌گهر جبران کند.

خط هافبک احتمالاً بدون تغییر

با محرومیت برایان دابو در بازی قبلی، محمد کریمی به ترکیب اصلی بازگشت و با توجه به عملکرد خوب او در کنار امید نورافکن، به احتمال فراوان این دو در بازی امروز هم در قلب خط هافبک سپاهان حضور خواهند داشت تا برایان دابو از روی نیمکت بازی را آغاز کند. در دو سمت خط هافبک نیز احتمالاً تغییری رخ ندهد و رضا شکاری که در بازی قبل بهترین بازیکن زمین بود در سمت چپ و فرشاد احمدزاده در سمت راست حضور خواهند داشت. علی اصغر اعرابی و عیسی عباس دو بازیکنی هستند که احتمالاً در نیمه دوم از آنها استفاده شود.

آقای گل‌های لیگ در خط آتش

دو مهاجم ده گله سپاهان در بازی با گل‌گهر هم در خط حمله سپاهان حضور خواهند داشت با این تفاوت که در این بازی با توجه به پایان مصدومیت کاوه رضایی، او هم می‌تواند جایگزین یکی از این دو بازیکن در نیمه دوم شود. شهریار مغانلو و رضا اسدی در بازی قبل هر دو گلزنی کردند و باید دید روند گلزنی آنها برابر گل‌گهر هم ادامه پیدا خواهد کرد یا خیر.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر گل‌گهر

پیام نیازمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری، رضا اسدی و شهریار مغانلو

کد خبر 736861

دیگر خبرها

  • (عکس) اولین تصویر از محمدرضا احمدی در کانادا
  • (عکس) اولین تصویر از محمدرضا احمدی در کانادا / مجری صداوسیما برای همیشه از ایران رفت؟
  • پوتین: با مبادله ناوالنی موافقت کرده بودم
  • پوتین: با مبادله ناوالنی موافقت کرده بودم اما وی درگذشت
  • مصاحبه جنجالی سیاوش یزدانی علیه هم‌تیمی‌های سابقش؛ قرص افسردگی، خیانت و گریه در تمرین!
  • درد دل سیاوش یزدانی؛ کمرم شکست ولی استقلال پشتم را خالی کرد!
  • مصاحبه جنجالی سیاوش یزدانی علیه هم‌تیمی‌های سابقش!
  • استقبال ضعیف پرسپولیسی‌ها از آخرین بازی سال
  • ترکیب احتمالی سپاهان برابر گل​گهر سیرجان
  • مورایس: هیچ‌کس را در سپاهان سرزنش نکنید