Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@14:28:44 GMT

پاس گل فرشید اسماعیلی تقدیم به استراماچونی

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۰۸۰۱

پاس گل فرشید اسماعیلی تقدیم به استراماچونی

هافبک سابق استقلال در بازی شب گذشته العربی برابر الغرافه موفق شد پاس گل زیبایی به هم تیمی خود بدهد.

 

به گزارش ورزش سه، فرشید اسماعیلی در ابتدای فصل با تیم فوتبال العربی قطر قرارداد امضا کرده است و در این مدت نمایش خوبی هم در ترکیب این تیم داشته است.
اسماعیلی در بازی شب گذشته برابر الغرافه که در جام اوریدو برگزار می شد، در شکست 2 بر یک تیمش برابر شاگردان آندره آ استراماچونی پاس تک گل تیمش را روی یک سانتر زیبا از سمت چپ به رامی سهیل داد تا درخشش خوبی برابر سرمربی سابق خود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


اسماعیلی در دوران حضور در العربی موفق شده یک گل هم به الریان قطر بزند تا در مدت کوتاه حضور در فوتبال قطر درخشش قابل توجهی داشته باشد.


فرشید اسماعیلی بعد از 6 سال حضور در استقلال در ابتدای فصل راهش را از این تیم جدا کرد و راهی العربی شد تا بتواند برای اولین بار حضور در فوتبال خارج از ایران را تجربه کند.

قطر العربی فرشید اسماعیلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر العربی فرشید اسماعیلی فرشید اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع تیم ملی فوتبال ایران دیدار با هنگ کنگ را از دست داد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ امروز سه‌شنبه ۷ فروردین در ورزشگاه چند منظوره عشق آباد به مصاف هم رفتند که محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی ایران در دقیقه ۳۹ بازی و پس از خطا روی بازیکن ترکمنستان از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

کنعانی زادگان با دریافت این کارت نمی‌تواند ایران را در بازی رفت برابر هنگ کنگ که در تاریخ ۱۷ خرداد برگزار خواهد شد همراهی کند و محروم است.

شجاع خلیل زاده و سامان فلاح نیز دو بازیکن دیگر تک اخطاره ایران هستند که اگر در نیمه دوم برابر ترکمنستان کارت دریافت کنند دیدار برابر هنگ کنگ را از دست می‌دهند.

کد خبر 6063141

دیگر خبرها

  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • درخشش یک مازندرانی در جشنواره ملی کتاب و رسانه
  • تداوم صدرنشینی خیبر در لیگ یک
  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • مراسم رونمایی از مجموعه کتب سردلبران برگزار شد
  • استقبال از نمایشگاه قرآن بیش از حد انتظار بود
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • مدافع تیم ملی فوتبال ایران دیدار با هنگ کنگ را از دست داد
  • پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ترکمنستان در نیمه اول