Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@10:31:03 GMT

امامان جمعه با سوادرسانه‌ای آشنا می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۰۸۰۶

امامان جمعه با سوادرسانه‌ای آشنا می‌شوند

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام مهدی اصلانی در دیدار ائمه جمعه استان قم با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم اظهار داشت: پس از ریاست حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌علی‌اکبری در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با ادغام ۲ معاونت فرهنگی و سیاسی، «معاونت آموزش و تامین محتوا» تشکیل شد و مسئولیت و ماموریت ویژه برای آن تعریف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به راهبرد جدید شورای سیاستگذاری پس از مسئولیت حاج‌علی‌اکبری افزود: توانمندسازی ائمه جمعه و کارگزاران نماز جمعه، ساماندهی و شبکه سازی، فرهنگ‌سازی و تعالی نماز جمعه چهار راهبرد تدوین شده می‌باشد که به تایید رهبر معظم انقلاب نیز رسیده است.

معاون آموزش و تامین محتوای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: آنچه که رهبر معظم انقلاب از ائمه جمعه توقع و انتظار دارند در این چهار دستور وجود دارد که بحمدالله پس از اجرای آن به دستاوردهای خوبی دست یافته‌ایم.

وی همچنین از برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی برای ائمه جمعه در قالب آموزش‌های عمومی و تخصصی خبر داد و خاطرنشان کرد: این کلاس‌ها هم اکنون در حال برگزاری است.

اصلانی افزود: دوره عمومی شامل سه مقطع آماده سازی یا طلوع، بدو امامت یا طلیعه و امامت یا تعالی می‌شود و دوره تخصصی شامل سواد و تحلیل رسانه می‌باشد که به صورت مجازی در مدرسه عالی ائمه جمعه برگزار می‌شود.

وی درباره ارزیابی خطبه‌های ائمه جمعه استان قم گفت: در بررسی‌های به عمل آمده در خصوص خطبه‌های نماز جمعه با محورهای فصاحت، بلاغت، ملاحظات رسانه‌ای و فرامتنی، نماز جمعه های استان قم در رتبه های نخست کشور قرار دارد./

برچسب‌ها قم سواد رسانه ای شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم سواد رسانه ای شورای سیاست گذاری ائمه جمعه قم سواد رسانه ای شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ائمه جمعه نماز جمعه استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ بنا بر اعلام ستاد برگزاری نماز جمعه قبل از خطبه‌ها هم، حجت الاسلام علیرضا ناجی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درباره ۱۲ فروردین روز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برنامه‌های ستاد گرامیداشت روز جهانی قدس استان اصفهان سخنرانی می‌کند.
در این مراسم میز‌های خدمت دادگستری، سازمان بازرسی، ثبت اسناد و املاک، آموزش و پرورش، ثبت احوال، مرکز وکلای قوه قضائیه، بیمه سلامت، فرماندهی انتظامی برپا می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • خطبه های آیت الله خاتمی در نماز جمعه تهران آغاز شد
  • نماز جمعه تهران آغاز شد
  • برگزاری راهپیمایی مردمی اعلام انزجار از جنایت صهیونیست‌ها، امروز در اصفهان
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم