Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-19@04:49:53 GMT

ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به شمال

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۰۸۱۰

ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به شمال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس آخرین گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور ترافیک سنگینی در محور چالوس، مسیر جنوب به شمال و در حد فاصل بیلقان تا سرودار و مسیر شمال به جنوب حد فاصل مرزن‌آباد تا مجلار و کندوان تا نسا وجود دارد. همچنین در محور هراز مسیر شمال به جنوب (محدوده‌های تونل شماره ۱، حد فاصل رینه تا پلور و پیست آبعلی تا مبارک‌آباد) و در محور آزادراه پردیس-تهران در محدوده تونل شماره ۳ تا تونل شماره ۱ ترافیک سنگینی گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها محور شمالی که ترافیکی در آن اتفاق نیفتاده محور فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت است که براساس آخرین وضعیت گزارش شده از راه‌های کشور همچنان تردد روانی در آن برقرار است.

براساس آخرین اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور در دیگر محورهای مواصلاتی کشور از جمله آزادراه کرج-قزوین حد فاصل استاندارد تا مهرویلا، آزادراه قزوین-کرج حد فاصل محمدشهر تا پل فردیس و محور تهران-فشم در محدوده‌های گردنه قوچک و رودک تا حاجی‌آباد ترافیک سنگینی مشاهده می‌شود.

براساس گزارش هواشناسی جاده‌ای در محورهای استان‌های سمنان، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و برخی محورهای استان مازندران بارش برف و باران گزارش شده است که سبب شد تا شب گذشته محور چالوس مسدود شود که البته از ساعت ۸ و نیم صبح امروز این محور بازگشایی شد.

47231

کد خبر 1579101

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ترافیک ترافیک جاده ها جاده جاده چالوس حد فاصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در جاده‌های ۱۷ استان؛ چالوس یکطرفه و برفی است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی در گفتگو با خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده‌های لاسم، آب اسک، رینه و گزنک هستیم. در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه در محدوده شهر دماوند نیز ترافیک پرحجم گزارش شده است.

وی ادامه داد: ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده‌های مهرویلا، گلشهر، زیاران و محمدیه و آزادراه تهران – ساوه در محدوده اورین نیمه سنگین گزارش شده است. در آزادراه تهران – قم محدوده‌های عوارضی اول و شکرآباد، بزرگراه سلفچگان – راهجرد محدوده تقاطع سلفچگان و بزرگراه توره – بروجرد در محدوده پلیس راه نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه در دیگر محور‌های مواصلاتی شاهد افزایش حجم تردد‌ها هستیم، اما مشکل و گره ترافیکی خاصی وجود ندارد، گفت: جاده چالوس هم که از صبح امروز در مسیر جنوب به شمال یکطرفه شده بود، همچنان یک طرفه است و بر این اساس تردد وسایل نقلیه از مسیر شمال به جنوب محور چالوس مسیر و آزادراه تهران – شمال ممنوع است.

شیرانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های البرز و مازندران است. در همین راستا نیز در محور چالوس بارش برف و باران و محور‌های هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت بارش باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، زنجان، قزوین، قم، تهران، کردستان، کرمانشاه، همدان، لرستان، مرکزی، ایلام و خوزستان نیز بارش باران گزارش شده است. در شرایط بارانی لازم است که رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل حفظ کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با این شماره تماس گرفته و پیش از شروع سفر با اطلاع از وضعیت راه‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

دیگر خبرها

  • بارش باران در جاده‌های ۱۷ استان؛ چالوس یکطرفه و برفی است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش برف و باران در برخی از جاده‌ها
  • وضعیت ترافیک جاده هراز؛ ترافیک نیمه‌سنگین و یک طرفه ماندن چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز / چالوس و آزادراه تهران - شمال همچنان یکطرفه
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز/ چالوس و آزادراه تهران - شمال؛ همچنان یکطرفه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه شمال -تهران و جاده چالوس - کرج بسته شد
  • وضعیت جاده‌ها و راه‌ها، ترافیک سنگین سمت شمال
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور؛ چالوس یکطرفه شد
  • وضعیت ترافیک جاده های پر ترافیک نوروزی در کشور | ترافیک سنگین در محور چالوس | برف و باران در محورهای شمالی وجود دارد؟