Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن طاهری، مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان درخصوص پلمپ ۲ بانک در این شهرستان گفت: برای واحد‌های صنفی و بانک‌هایی که نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کم توجهی می‌کنند، ابتدا اخطاریه صادر و مهلتی برای رفع کمبود‌های بهداشتی داده می‌شود.

به گزارش رکنا، او افزود: با توجه به صدور اخطاریه‌های قبلی برای ۲ بانک در این شهرستان و عمل نکردن روسا و کارکنان این بانک‌ها به شیوه نامه‌های بهداشتی، اماکن مذکور با حضور کارشناسان بهداشت محیط تا اطلاع ثانوی پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری با بیان اینکه هر واحدی که توجهی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نداشته باشد سلامت مردم را به خطر می‌اندازد، اظهار داشت: در صورت مشاهده رعایت نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی، با قاطعیت با ناقضان شیوه‌نامه‌های بهداشتی در هر واحدی که باشند برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد و نسبت به تعطیلی آن اقدام خواهد شد، زیرا سلامت مردم اولویت اساسی شبکه بهداشت است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا پلمپ بانک اخبار حوادث بانک پلمپ پلمپ بانک سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ریحانه پارسا برهنه ریحانه پارسا ریحانه پارسا اینستاگرام پژمان جمشیدی اینستاگرام پژمان جمشیدی بازیگر پژمان جمشیدی و سام درخشانی بازیگران زن معروف فال ریحانه پارسا بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه‌نامه «شناسایی دانشجویان مستعد در مسیر نخبگی» ابلاغ شد

معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان از تصویب و ابلاغ «شیوه‌نامۀ شناسایی، رشد و تعالی دانشجویان صاحب استعداد برتر در مسیر نخبگی» خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، رسول محمدقلی معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان گفت: بنیاد ملی نخبگان با هدف توانمندسازی، مهارت‌افزایی و ایجاد زمینه‌های رشد و شکوفایی حداکثری استعدادهای فردی و گروهی دانشجویان صاحب استعداد برتر، با اجرایی‌سازی «شیوه‌نامۀ شناسایی، رشد و تعالی دانشجویان صاحب استعداد برتر در مسیر نخبگی»، از توسعۀ فعالیت‌های نخبگانی دانشجویان صاحب استعداد برتر در مسیر نخبگی پشتیبانی می‌کند.

ظرفیت نخبگانی و دانشگاهی کشور برای حل مسائل جاری تجمیع می‌شود

وی ادامه داد: بر این اساس، مبتنی بر رویکرد شناسایی فعال، اطلاعات حائزان شرایط از مراکز مرتبط استعلام و بدون نیاز به ثبت درخواست ذی‌نفعان، برای هر یک در سامانۀ اطلاعاتی بنیاد ملی پرونده تشکیل می‌شود؛ سپس از حائزان شرایط برای ورود به مسیر نخبگی در بنیاد ملی دعوت به عمل می‌آید.

معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان در ادامه افزود: برگزیدگان المپیادهای دانش‌آموزی و دانشجویی، رتبه‌های برتر آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها، دانشجویان نمونۀ کشوری، برگزیدگان رویدادهای معتبر و همچنین توصیه‌شدگان از سوی اساتید/ نهادهای معتبر، از جمله حائزان شرایط ورود به مسیر نخبگی بنیاد ملی هستند.

وی با بیان اینکه در این طرح، هر یک از برگزیدگان پس از انتخاب استاد راهبر، «برنامۀ توانمندساز» خود در مسیر نخبگی را با همکاری وی تدوین و اجرایی می‌سازند، گفت: «برنامۀ توانمندساز» شامل مجموعه فعالیت‌هایی است که در چهار بخش «تحصیلی»، «تخصصی و پژوهشی»، «مهارت‌های فردی و حرفه‌ای» و «فرهنگی و اجتماعی» متناسب با مقطع تحصیلی برگزیده و در چارچوب شیوه‌نامه، با همکاری استاد راهبر و برگزیده برای یک‌سال تحصیلی تدوین و اجرا می‌شود.

محمدقلی با اشاره به اینکه بنیاد ملی نخبگان، به منظور انجام فعالیت‌های برنامۀ توانمندساز در مسیر نخبگی از سوی برگزیده، امکان بهره‌مندی از اعتبار و تسهیلاتی را فراهم می‌کند، نیز گفت: اعتبار مالی انجام فعالیت‌های برنامۀ توانمندساز در اختیار استاد راهبر قرار می‌گیرد و صرفاً برای انجام فعالیت‌های برنامۀ توانمندساز برگزیده قابل هزینه است.

شایان ذکر است، متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانند مفاد «شیوه‌نامۀ شناسایی، رشد و تعالی دانشجویان صاحب استعداد برتر در مسیر نخبگی» را در وبگاه بنیاد ملی نخبگان به نشانی http://bmn.ir (در بخش «میز خدمت»/ «تسهیلات و حمایت‌ها»/ «اجتماع دانشجویان و طلاب آینده‌ساز») مطالعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد متخلف در مهریز
  • برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان ارگونومی در محیط کار در مهریز
  • پلمب ۳ مرکز عرضه گوشت ماهی در شهرک شهید بهشتی شهرستان مشهد
  • تنظیم شیوه‌نامه اجرا برای سالن‌های اداره کل هنرهای نمایشی
  • شورای سیاستگذاری تشکیل و شیوه‌نامه اجرا تنظیم می‌شود
  • آیین‌نامه‌های دانشگاه حکمت‌بنیان سال آینده نهایی و ابلاغ می‌شود
  • پلمب یک واحد متخلف و معرفی ۵ واحد به تعزیرات در مه ولات
  • شیوه‌نامه «شناسایی، رشد و تعالی دانشجویان صاحب استعداد برتر در مسیر نخبگی» ابلاغ شد
  • شیوه‌نامه «شناسایی دانشجویان مستعد در مسیر نخبگی» ابلاغ شد
  • پلمب ۲ واحد متخلف بهداشتی در چهارمحال و بختیاری