Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال کشورمان با پیروزی پر گل گیتی‌پسند و قهرمانی این تیم در نیم فصل به پایان رسید.

به گزارش برنا؛ هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز (جمعه) با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد و در پایان آن تیم گیتی پسند موفق با یک پیروزی پر گل قهرمانی نیم فصل را جشن بگیرد.

مس سونگون نیز با یک برد پرگل موفق شد فاصله امتیازات خود با شاگردان «محمد کشاورز» را حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این هفته تیم مدعی سن ایچ نیز با شکست برابر راگا، نتوانست نیم فصل را با موفقیت به پایان برساند.

چیپس کامل مشهد ۱ - ۱۱ گیتی پسند

محمد پیکان برای چیپس کامل و علی اصغر حسن زاده(۲گل)، سعید احمدعباسی(۴گل)، فرهاد توکلی(۲گل)، مهدی کریمی، میثم خیام و بهزاد رسولی برای گیتی پسند گلزنی کردند.

مجتمع فردوس قم ۶ - ۱ فرش آرا مشهد

سیدمصطفی موسوی خواه، مسعود عباسی(۳گل)، فرزین مهری و سعید قلندری برای نماینده قم و سینا اسدی برای فرش آرا گلزنی کردند.

سن ایچ ساوه ۲ - ۳ راگا شهر ری

علی مروتی(۲گل) برای سن ایچ و میثم نوری، مسعود فلاحی و مجتبی امیرخانی برای راگا گلزنی کردند.

شهروند ساری ۰  -۴ مس سونگون

سالار آقاپور، ابوالقاسم عروجی، محمدحسین درخشانی و سعید تقی زاده برای مس گلزنی کردند.

زندی بتن کلاردشت ۳ - ۲ ملی حفاری

مهدی دهقان نژاد و رضا سپندار(۲گل) برای زندی بتن و محمد ربی هاوی و فرشاد کلاه کج برای حفاری گلزنی کردند.

مقاومت البرز ۱ - ۳ فولاد زرند ایرانیان

شهاب طالبی برای مقاومت و امیرحسین غلامی، محمدرضا کرد و حسین اکبرزاده برای فولاد گلزنی کردند.

سپاهان اصفهان ۲ - ۲ کراپ الوند

سامان دشن و محمد زارعی برای سپاهان و محمد نجف زنگی و مهدی جاوید برای کراپ گلزنی کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر نیم فصل مشهد قم فرش فرزین فولاد اصفهان لیگ برتر فوتسال گیتی پسند گلزنی کردند گیتی پسند نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: تیم‌های اول و دوم دنیا با ایران بازی نمی‌کنند/ حواله نمی‌خواهیم ولی به فوتسال هم توجه کنند+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید شمسایی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتسال اظهار کرد: هدفی جز قهرمانی در جام ملت‌های آسیا نداریم. در مسابقات قهرمانی آسیا در بانکوک که حکم انتخابی جام جهانی را دارد به دنبال قهرمانی هستیم. تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه را انتخاب کردیم. سه رده سنی داریم و به وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال گفتم. بازیکنانی مثل محمدرضا سنگ سفیدی و سپهر محمدی تا جوان ۲۰ ساله داریم. اینها با تجربه شدند، دور قبل فقط چهار بازیکن بازی کرده بودند، امروز همه اینها با تجربه هستند. هیچ عذر و بهانه‌ای نیست. فوتسال بالا و پایین زیادی دارد ولی ما تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.  

وی ادامه داد: از فدراسیون هم هر اردویی خواستیم الحق و الانصاف انجام شده، با همه دست بیعت را بستیم و تمنا می‌کنم شاگردان خود را دعا کنند. ان‌شاءالله یک روز که از فرودگاه امام خارج می‌شویم جام قهرمانی دست‌مان باشد. دنبال چیزی جز قهرمانی نمی‌گردیم. انتظار از ما این است و دنبال فشار قهرمانی نیستم لیاقت بازیکنان تیم ملی فوتسال قهرمانی است و بازیکنی که می‌خواهد بزرگ باشد باید خیلی فشار‌ها را تحمل کند. فوتسال بالا و پایین دارد و یک روز هم می‌تواند روز تیمت نباشد. گفتم که امیدوارم با جام قهرمانی بازگردیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد شرایط حسین طیبی گفت: حسین طیبی یکی از ارکان اصلی تیم است و دو سال اخیر با ما بوده، متأسفانه از ناحیه عضله چهار سر دچار پارگی شده، نتیجه MRI او را به چند جراح نشان دادم، گفتند باید علائم بالینی او را از نزدیک ببینیم، ۶ تا ۸ هفته گفتند طول درمانش است. ما اسم او را از لیست ۲۵ نفره آسیا خارج نکردیم، بازیکن بزرگی است و برای تیم ملی زحمت کشیده ولی حضور در جام ملت‌ها در هاله‌ای از ابهام است.  

وی در مورد اینکه وضعیت سالار آقاپور و مسلم اولادقباد لژیونر‌های تیم ملی فوتسال به کجا رسید، گفت: فدراسیون و کمیته فوتسال در حال مکاتبه است و من به عنوان سرمربی مسائل فنی با من است و مسائل بیرونی برای فدراسیون خواهد بود. قطعاً این بازیکنان را می‌خواهم، توقع و انتظار دارم، بازیکنان بزرگ و کاربردی هستند، در بهترین لیگ دنیا بازی می‌کنند، برای تیم ملی دیده شدند، بازیکن نباید ضرر کند، فدراسیون با فراغ بال کامل، ان‌شاءالله دعوت می‌شود.  

شمسایی در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال گفت: به حسین عبدی هم گفتم که کار‌های بزرگ را می‌شود انجام داد و در ما در رده پایه برزیل را شکست دادیم. پس می‌شود کار بزرگ انجام داد به شرطی که نیروی انسانی و ساختار ما همسو جلو برود. ما می‌توانستیم قهرمان جام ملت‌های آسیا شویم. ژاپن را بعد از چندین و چند سال شکست دادیم، اتفاق فوتبالی رقم خورد و فینال را از دست دادیم. استعداد و نیروی انسانی بالقوه داریم که باید بالفعل شود ولی ساختارمان خیلی فاصله دارد. واقعیت را باید قبول کنیم. در مسابقات بودیم و یکی از مدیران فوتبال ژاپن گفت ما برای ۴۰ سال آینده برنامه‌ریزی کرده‌ایم. آیا ما می‌توانیم برای یک ماه آینده برنامه‌ریزی کنیم. ما تحریم هستیم و شرایط سخت است. من ارتباطم با تیم‌های ملی مختلف دنیا بسیار زیاد است. ولی تیم‌های اول و دوم دنیا نمی‌آیند ایران بازی کنند. این مشکلات را داریم ولی همه ما باید برای مردم بازی کنیم.  

وی در مورد اینکه مشکل نظام وظیفه برخی بازیکنان حل شد، عنوان کرد: هم دانشجو داریم هم سرباز، متأسفانه کار اداری در کشور ما زمان زیادی می‌برد. این باید درست شود. الان لژیونرهایم را در ویتنام ندارم. ۲۰ روز بعد هم مسابقات آسیایی را دایم. الان بازیکن ما سرباز است و به مشکل خورده، خواهش می‌کنم این مشکل حل شود. امیدوارم حل شود و بازیکنم را داشته باشم.  

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد اینکه فدراسیون فوتبال قولی برای پاداش داده است، یادآور شد: پاداش چیزی است که رئیس فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال، می‌نشینیم و برنامه‌ریزی می‌کنیم و می‌دهند. در هر سطحی از تیم ملی، تلاش بازیکنان بالاترین لیاقت است. من نه دنبال حواله هستیم و هر کسی می‌گیرد نوش جانش باشد. ما که بخیل نیستیم. ولی توقع دارم به فوتسال نگاه کنند، چون در AFC هر ساله انتخاب بهترین‌هاست، همواره فوتسال آبروداری کرده است. ما اگر حواله‌ای بتوانیم بدهیم خودمان می‌دهیم.  

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمار‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر| افت آمار گلزنی با صدرنشینی دروازه‌بان استقلال در کلین‌شیت و آقای گلی سپاهانی‌ها
  • آمار‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر| افت آمار گلزنی با صدرنشینی دروازه‌بان استقلال در کلین شیت و آقای گلی سپاهانی‌ها
  • پایان سال ۱۴۰۲ با پیروزی مربع مدعیان قهرمانی و ناکامی قعرنشینان
  • هفته بیست و یکم لیگ برتر| جدال لالیگایی‌ها را نکونام برد/ سال برای استقلال با صدرنشینی به پایان رسید
  • هفته بیست و یکم لیگ برتر| استقلال در مصاف با هوادار برنده به رختکن رفت
  • گزارش زنده: هوادار 0-0 استقلال
  • شجاعی برابر استقلال تیمش را زیر و رو کرد
  • هوادار - استقلال؛ ترکیب رسمی
  • پرسپولیس 0-0 پیکان؛ گزارش زنده
  • شمسایی: تیم‌های اول و دوم دنیا با ایران بازی نمی‌کنند/ حواله نمی‌خواهیم ولی به فوتسال هم توجه کنند+فیلم