Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و کراپ الوند قزوین در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال مردان با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در یکی از دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور از ساعت 16 امروز تیم‌های سپاهان اصفهان و کراپ الوند در سالن باران مجموعه ورزشی آبفا اصفهان به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان که با شکست مقابل فولاد زرند پا به این دیدار گذاشت برای فرار از رده‌های انتهایی جدول به دنبال امتیاز این دیدار بود تا جایگاه خود را در جدول ارتقا بخشد.

در نیمه نخست این دیدار، این تیم با تجربه کراپ بود که توسط محمد نجف سنگی به گل رسید اما در ادامه سامان دشن گل تساوی را برای سپاهان به ثمر رساند.

لیگ برتر فوتسال| صدرنشینی گیتی‌پسند در پایان نیم‌فصل اول با جشنواره گللیگ برتر فوتسال| کراپ الوند حریف خود را گلباران کردهفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال| پیروزی گیتی‌پسند و تثبیت صدرنشینی برابر سن‌ایچ

در اواسط نیمه دوم تیم کراپ باز هم بر روی یک ضربه شروع مجدد توسط اولادقباد به گل رسید اما باز هم سپاهان گل تساوی را توسط حمید زارعی به ثمر رساند.

در پایان این دیدار جذاب و درگیرانه که با اخراج جابری، مربی تیم سپاهان همراه بود با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید تا سپاهان تیم پر تجربه و پر ستاره کراپ را در اصفهان متوقف کند و با 13 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گیرد.

در یکی دیگر از دیدارهای این هفته تیم گیتی‌پسند در مشهد توانست با 11 گل تیم چیپس کامل این شهر را شکست دهد و قهرمان نیم‌فصل لقب گیرد.

انتهای پیام/172/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف دوباره یوونتوس در سری A

یوونتوس در هفته بیست‌ونهم سری آ در خانه برابر جنوا متوقف شد.

به گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای هفته بیست‌ونهم سری آ یوونتوس در خانه به دیدار جنوا رفت و در نهایت به تساوی بدون گل رسید. این سومین بازی متوالی یوونتوس در لیگ بود که این تیم نتوانست به برد برسد.

شاگردان ماسیمیلیانو آلگری با این تساوی ۵۹ امتیازی شدند و در رده سوم قرار گرفتند.

در ادامه این رقابت‌ها رم با ساسولو و اینتر با ناپولی دیدار خواهد کرد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • تساوی مس رفسنجان برابر ذوب آهن
  • پیروزی تراکتور و تساوی یک نیمه‌ای در دو دیدار
  • نتایج زنده دیدار‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس و سپاهان در مسیر پیروزی
  • نتایج زنده دیدارهای هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس و سپاهان در مسیر پیروزی
  • نتایج زنده دیدار‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ سپاهان، گل‌گهر را غافلگیر کرد
  • نتایج زنده دیدارهای هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ سپاهان، گل‌گهر را غافلگیر کرد
  • توقف دوباره یوونتوس در سری A
  • دیدار بانوان سپاهان و گاز زیر نور در باغ فردوس
  •  برنامه و ساعت بازی‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال
  • سپاهان - گل گهر؛ اصفهان، آماده برای یک بازی بزرگ! / پیش بازی