Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن رضایی سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی کشورمان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقات پارا آسیایی بحرین و وضعیت ملی پوشان این رشته ورزشی گفت: در رشته پارادومیدانی کلاس بندی‌های وجود دارد که باید انجام شود و ۲۳ ورزشکار داشتیم که در این کلاس بندی‌ها شرکت کردند. رقابت‌های دو و میدانی از صبح امروز در منامه آغاز شد که خوشبختانه ۶ ورزشکار ما موفق به کسب مدال‌های طلا و نقره شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بعد از ظهر امروز هم در بخش بانوان یک طلا، یک نقره و یک برنز را به دست آوردیم. همچنین در قسمت مردان هم یک برنز به سبد مدال‌های ما در این دوره از رقابت‌های پارا آسیایی افزوده شد. امروز روز خوبی برای دوومیدانی ایران بود، هم مدال‌های خوش رنگی به دست آمد و هم رکورد‌های خوبی در کلاس‌های مختلف به ثبت رسید.

رضایی در خصوص وضعیت رشته دوومیدانی در این دوره نسبت به دوره‌های گذشته گفت: در دوره گذشته مسابقات که سال ۲۰۱۷ در امارات برگزار شد، از بین  ۳۳ ورزشکار حاضر در مسابقات ۲۰ مدال را کسب کردیم. در این دوره از مسابقات با حمایت‌هایی که کمیته پارالمپیک از این رشته ورزشی کرد توانستیم ۲۴ ورزشکار در بخش معلولان و ۱۶ ورزشکار در بخش نابینایان مجموعا ۴۰ ورزشکار را برای این مسابقات بیاوریم. قطعا در این دوره از رقابت‌ها مدال‌های بیشتری را کسب خواهیم کرد و از همه مهمتر مدال طلای ورزشکار در این دوره از دوره‌های گذشته بیشتر خواهد بود.

سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی کشورمان در خصوص میزبانی بحرینی‌ها عنوان کرد: وضعیت میزبانی بحرینی‌ها چنگی به دل نمی‌زند چرا که در بخش جابه جایی ورزشکاران بسیار ضعیف عمل کردند به طوری که ما مجبوریم ورزشکاران را ساعت‌ها قبل از مسابقه به ورزشگاه برگزاری مسابقات بیاوریم که این مسئله کمی برنامه ریزی‌های ما برای ورزشکاران را برهم زده است.

بیشتر بخوانید

کاروان پارا آسیایی جوانان با نام کادر درمان اعزام می شود

 

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون جانبازان و معلولان مسابقات پارا آسیایی پارا آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند

ایسنا/مازندران مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از کسب ۸ سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط ورزشکاران این استان درسال گذشته خبر داد.

علی رجبی وندچالی درحاشیه جلسه بررسی حضور ورزشکاران مازندرانی در مسابقات المپیک و پارالمپیک پاریس در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت، این سهمیه‌ها در رشته‌های کشتی آزاد و فرنگی، تیراندازی کسب شده است.

وی افزود: به کسب سهمیه‌های دیگر توسط ورزشکاران مازندرانی در رشته های دیگر نیز درسال جاری و در مسابقات مهم پیش رو آسیایی و جهانی امیدواری زیادی هست.

مدیرکل ورزش وجوانان مازندران، با اشاره به توانمندی و قابلیت‌های بالای ورزشکاران این استان در دوره‌های گذشته المپیک گفت، ورزشکاران این استان همواره حضور دائمی در کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و حتی پارالمپیک داشتند و نیمی از مدال‌های کسب شده در رشته‌های مختلف ورزشی توسط ورزشکاران مازندرانی بوده است.

رجبی ادامه داد، المپیک و پارالمپیک گل کار ورزش است و برای تحقق اهداف باید برای قبل از المپیک، حین و بعد المپیک برنامه ریزی دقیق صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه درسال گذشته مازندران در ورزش قهرمانی عملکرد قابل قبولی داشته است، تصریح کرد: در سال گذشته ورزشکاران مازندرانی درمجموع  ۳۱۵ نشان طلا، نقره و برنز به همراه تیم‌های ملی در مسابقات رسمی بین المللی،  آسیایی و جهانی کسب کردند.

مدیرکل ورزش وجوانان مازندران ادامه داد، با توجه به اینکه وضعیت حضور ورزشکاران در برخی رشته‌های ورزشی مشخص نشده، همه مسئولان باید برای افزایش سهمیه المپیک ورزشکاران مازندرانی تلاش کنند.

رجبی تاکید کرد: برای ایجاد آرامش ورزشکاران المپیکی، هیات‌ها و ادارات ورزش و جوانان و مسئولان ستاد با پیگیری‌های مستمر دغدغه ورزشکاران را کاهش دهند.

وی، با اشاره به اینکه مردم ما به ورزش دلخوش هستند، اضافه کرد: با پای کار بودن هیات‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان و جریان سازی برای رویداد المپیک فضای استان المپیکی و ورزشی خواهد شد.

مدیرکل ورزش وجوانان مازندران، حمایت و همراهی با ورزشکاران آنان را در مسیر کسب افتخار پرانگیزه‌تر می‌کند وانتظار هست که همه‌ی مسئولان در سطح استان و شهرستان‌ها پیگیر وضعیت المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کسب ۸ سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکار مازندرانی
  • قوی‌ترین آتش‌نشان ایران؛ رضا قیطاسی بخت اول قهرمانی مسابقه مردان آهنین ۱۴۰۳ کیست؟
  • کدام ۱۲ ورزشکار بزرگ تتو ندارند؟
  • عبدلی: ۳ ملی‌پوش شنا شانس کسب سهمیه المپیک هستند
  • کدام ۱۲ ورزشکار بزرگ تتو ندارند
  • از رویایی نیمه تمام تا شیرینی طلای جهان و تلخی بازماندن از مسابقات آسیایی
  • احمدی: پدرم مطمئن بود در هانگژو تاریخ‌سازی می‌کنم
  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند