Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@11:48:45 GMT

۱۲۷ کیلومتر جاده خراسان شمالی برف روبی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۰۹۲۵

۱۲۷ کیلومتر جاده خراسان شمالی برف روبی شد

جعفرشهامت به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروز ۷۲ کیلومتر از جاده گردنه اسدلی در مسیر بجنورد-اسفراین و ۵۵ کیلومتر در مسیر جاجرم به شوقان برف روبی شده است.

وی افزود: امروز برای ارتقای امینی ترددها در گردنه امین الله در مسیر بجنورد-آشخانه ۳۰ تن نمک و در محور ناوه ۲۰ تن نمک پاشیده شده است، همچنین در گردنه اسدلی در مسیر اسفراین - بجنورد هم ۷۵ تن شن و نمک پاشی و در مسیر جاجرم به شوقان هم ۲۷ تن شن و نمک پاشی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهامت افزود: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر برودت هوا و بارش برف، راهداران استان برای خدمات رسانی در حادثه های احتمالی در حالت آماده باش قرار دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: با توجه به هشدار هواشناسی نسبت به برودت هوا از مردم انتظار می رود در یکی دو روز آتی از سفرهای غیرضرور بویژه در جاده های کوهستانی خودداری کنند.

مه گرفتگی در گردنه های استان

رییس پلیس راه خراسان شمالی هم گفت: اکنون مه غلیظ در گردنه های استان، تردد خودروها را کند کرده است.

سرهنگ رحمان اسپیدکار اظهار داشت: رانندگان عبوری از گردنه امین الله در مسیر بجنورد-آشخانه و گردنه اسدلی در مسیر بجنورد-اسفراین با مه غلیظ روبه رو هستند که سبب کاهش دید افقی شده است.

وی افزود: اکنون بارش باران در محورهای مختلف استان گزارش شده است که سبب لغزندگی سطح جاده ها شده است.

وی خاطرنشان کرد: از مردم انتظار می رود در یکی دو روز آتی از سفرهای غیرضرور خودداری کنند و در صورت مسافرت از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل کنند.

رییس پلیس راه خراسان شمالی افزود: اکنون تردد در جاده های استان در حال انجام است. 

به گزارش ایرنا هواشناسی خراسان شمالی تا روز یکشنبه هفته آتی کاهش محسوس دمای هوا و بارندگی پیش بینی کرده است. 

خراسان شمالی در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند. 

برچسب‌ها بجنورد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل هواشناسی خراسان شمالی خراسان شمالی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل هواشناسی خراسان شمالی بجنورد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل هواشناسی خراسان شمالی خراسان شمالی سازمان هواشناسی مسیر بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح انتقال آب‌های زیرزمینی خراسان شمالی چهار هزار میلیارد ریال اعتبار گرفت

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی، مرتضی بهزادفر اظهار کرد: درآمد عمومی شامل درآمدهای مالیاتی و سایر درآمدها، در لایحه بودجه سال جاری ۳۶ هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است که سهم درآمدهای مالیاتی ۳۵ هزار و ۸۲۵ میلیارد ریال است. وی درباره میزان مصارف استان در لایحه بودجه سال جاری گفت: بودجه هزینه ای استان ۱۰ هزار و ۸۷ میلیارد ریال و بودجه تملک دارایی های سرمایه ای استان ۳۱ هزار و ۸۳۴ میلیارد ریال پیش بینی شده است. بهزادفر درباره اعتبارات پیش بینی شده برای پروژه های مهم استان گفت: برای اجرای طرح آبرسانی از منطقه سرانی به شهرهای استان چهار هزار میلیارد ریال پیش بینی شد که ۶۰ درصد از محل منابع عمومی دولت و ۴۰ درصد از محل سایر منابع تامین می شود. وی خاطرنشان کرد: برای اجرای پروژه راهسازی در مسیر بزرگراهی بهشهر - گرگان - آزادشهر - بجنورد - شیروان - قوچان نیز ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال، بهسازی راه اصلی بجنورد - سنخواست ۷۱۲ میلیارد ریال، ساخت راه اصلی قوچان - بیرم آباد- سنخواست- جاجرم- میامی ۹۱۳ میلیارد ریال پیش بینی شده است. رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: برای ساخت آنتن ایستگاه راه آهن جوین_اسفراین _بجنورد_ شیروان ۵۰۰ میلیارد ریال، برای چهار خطه کردن راه بجنورد- اسفراین- بردسکن- سبزوار ۹۴۸ میلیارد ریال اعتبار دیده شده است. وی افزود: برای اجرای بیمارستان ۶۴ تختخوابی در شهر راز ۷۱۴ میلیارد ریال، توسعه بیمارستان پورسینا در شهر آشخانه ۷۰۷ میلیارد ریال و برای ساخت بیمارستان جایگزین بنت الهدی بجنورد ۲۷۱ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است. خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • پرونده خندقلو در وزارت راه؛ آیا این گره ترافیکی خراسان شمالی باز می شود؟
  • طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • ۹ طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • طرح انتقال آب‌های زیرزمینی خراسان شمالی چهار هزار میلیارد ریال اعتبار گرفت
  • برخی جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته است
  • حضور بانوان خراسان شمالی در لیگ‌های کشور
  • مردم خراسان شمالی: به غیورمردان خود افتخار می‌کنیم
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را لغزنده کرد
  • ایمن سازی محور ارومیه _ سلماس
  • چهره مناطق کوهستانی خراسان‌رضوی زمستانی شد/لغزندگی جاده‌ها