Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده چین در مذاکرات وین به خبرنگاران اعلام کرد که مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا در خصوص برجام در اواسط هفته آینده ازسر گرفته خواهند شد.

به گزارش ایمنا به نقل از رویترز، وانگ کوان، نماینده چین در مذاکرات وین از ازسرگیری مذاکرات وین بر سر احیای برجام در اواسط هفته آتی خبر داد.

انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا مذاکرات روز چهارشنبه ادامه خواهند یافت، گفت: در همین حوالی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

کد خبر 539550

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مذاکرات وین برجام مذاکرات وین و دولت بایدن هیئت ایرانی در وین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوه نمایی لاله‌های واژگون در دشت‌ خمبی گرمه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ منطقه خمبی و سرای شهرستان گرمه یکی از مناطق کوهستانی است که دارای دشت وسیعی (حدود ۱۰هکتار) از لاله‌های واژگون زرد رنگ است به طوری‌که این منطقه به عنوان ذخیره‌گاه ژنتیکی لاله واژگون معرفی شده است.
علاوه بر منطقه خمبی، قسمت‌های غربی کوه آلاداغ، منطقه جوزک، کوه پلنگ و بزداغی در مانه و سملقان، کوه بهار و سالوک در جاجرم، قسمت‌هایی از کوه اسدلی در بجنورد و کوه تکل قوز در نوار مرزی راز و جرگلان نیز محل رویشگاه این گل است.
زمان رویش گل‌های لاله واژگون اواسط فرودین ماه است که تا اواسط اردیبهشت ماه نیز در طبیعت وجود دارند.

دیگر خبرها

  • کوثری، نماینده تهران: فکر می‌کنم صهیونیست ها اقدامات محدودی انجام دهند/ توصیه می‌کنیم از جنایت‌‌ دست بردارند، و الّا مرگشان زودرس خواهد شد/ اردن باید بداند حمایت از اسرائیل به ضررش خواهد بود
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • (ویدئو) قطار بومی مترو هفته آینده وارد خط خواهد شد
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • قطر: مذاکرات آتش‌بس غزه در مرحله حساسی است
  • دمای هوا در اردبیل افزایش می‌یابد
  • بیمه رایگان ظرفیت ویژه برای آینده زنان خانه‌دار است
  • جلوه نمایی لاله‌های واژگون در دشت‌ خمبی گرمه
  • جدیدترین جزئیات دستمزد ۱۴۰۳ و حق مسکن کارگران ؛ سهم کارگر تقریبا هیچ !