Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از پرند، وحید جهان‌آرا، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجوی استان تهران و مسئوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی طی سخنانی به مناسبت روز دانشجو در سخنرانی پیش از خطبه‌های شهر پرند اظهار کرد: جمهوری اسلامی از جمهوریت و اسلام شکل گرفته است، حاکمیتی که به واسطه خواست مردم و انقلاب مردم به وجود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با توجه به اهمیت عدالت در جامعه اسلامی گفت: عدالت، اساس کار حیات طیبه انسانی است، این سخن قرآن است، این مطالبه رسول اکرم است، مطالبه امیرالمومنین، مطالبه امام این امت و خواست اصلی مردم است.

مسئوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی پرند ادامه داد: مسئولان باید بدانند بزرگ‌ترین ارزش و آرمانی که در جمهوری اسلامی از آن عقب مانده‌ایم و مورد و غفلت قرار گرفته همین عدالت اسلامی است، مسیر دارد طی می‌شود، اما این سرعت کافی نیست و فاصله بسیار با نقطه مطلوب داریم.

وی در ادامه با تاکید بر نقش مردم در مطالبه‌گری از مسؤولان گفت: همه جامعه اسلامی در برابر مطالبه عدالت و عدالت‌خواهی مسوول هستند، فرد مسلمان حق ندارد در مقابل کوچکترین ظلم سر خم کند که این خیانت به اسلام، شهدا و آرمان انقلاب اسلامی است.

جهان‌آرا در ادامه خطاب به مسؤولان بیان کرد: در تعریف حکومت و جمهوری اسلامی همه مسئولان باید بدانند و این را آویزه گوششان کنند که نوکر مردم هستند و مردم ولی نعمت‌شان هستند، نگاه ارباب و رعیتی سال‌هاست که منسوخ شده است، مردم زیر بار زور و این نگاه استکباری آنها نرفته و نخواهند رفت.

وی در ادامه با توجه به روز دانشجو گفت: دانشجو و خصوصاً بسیج دانشجویی به عنوان مولود نظام مقدس جمهوری اسلامی که از جوانان و فرزندان همین مردم با پیام حضرت امام راحل تشکیل یافت در مهمترین جایگاه تحولی در خدمت به مردم قرار دارد و خود را نوکر مردم و بازوی پیاده‌سازی انقلاب اسلامی در همه امورات می داند همچنان که امام راحل و عظیم الشان فرمود: دانشگاه مبدا تحولات است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجوی استان تهران در ادامه تاکید کرد: لذا ما فرزندان مردم غیور و شهیدپرور در جمهوری اسلامی، برقراری عدالت اسلامی را تا نقطه ظهور منجی عدالت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) دنبال خواهیم کرد و از این مسیر خسته نخواهیم شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به این‌که جایگاه نمازجمعه باید ملجا و مامن مردم مستضف و مورد ظلم باشد گفت: در شهر پرند ما چند مطالبه اصلی را داریم، شهر پرند به عنوان مولود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود سکونت بیش از ۳۵۰ هزار نفر از مردم شریف ایران اسلامی از قومیت‌های مختلف در این شهر، دچار مشکلات عدیده‌ای می‌باشند و از سویی این شهر به عنوان منطقه هدف ساخت مسکن ملی استان تهران انتخاب شده است و طی سال‌های آتی جمعیت آن چندبرابر خواهد شد و امکانات و زیرساخت‌های آن ابدا متناسب و پاسخگو نبوده نیست.

جهان‌آرا در بخشی دیگر از سخنان خود در خصوص وجود دانشگاه آزاد اسلامی و ظرفیت‌های علمی و تحقیقاتی آن عنوان کرد: شکل‌گیری شهر جدید پرند با فعالیت و تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند عجین بوده است و این دانشگاه هم نیاز به همراهی مسئولان شهری در بخش‌های مختلف را دارد، انتظار هست در جهت حل مشکلات این دانشگاه مسئولان اقدام جدی را در دستور کار قرار دهند و با دانشگاه همراهی داشته باشند.

وی در پایان ضمن هشدار به شرکت عمران پرند، شهرداری، شورای اسلامی شهر و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تمام عیار مصوبات، تصمیمات، دارایی‌ها و هزینه‌کردهای خود را به مردم شفاف اعلام نمایند و هیچ نهاد و مجموعه‌ای حق ندارد هزینه مردم و بیت‌المال را مورد مصرف خودش قرار دهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وحید جهان آرا نماز جمعه پرند دانشگاه آزاد اسلامی جمهوری اسلامی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند

محمد یوسف‌وند در گفتگو با خبرنگار مهر از دستگیری یکی از مدیران سابق شرکت خدماتی خصوصی فاز یک شهرک صنعتی پرند و دو پیمانکار بانفوذ شرکت عمران پرند به اتهامات مالی خبر داد.

وی اظهار کرد: در ادامه مبارزه با تخلفات مالی و پرونده‌های قبلی، طی روزهای اخیر یکی از مدیران سابق شرکت خدماتی غیر دولتی فاز یک شهرک صنعتی پرند به اتهام تخلفات مالی و سو استفاده از موقعیت خود دستگیر و روانه زندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب رباط کریم در ادامه گفت: به دنبال پرونده‌های تخلفات مالی و دستگیری مدیرعامل سابق شرکت عمران دو نفر از مهم‌ترین و بانفوذترین پیمانکاران شرکت عمران پرند به علت اتهامات مالی نیز دستگیر و روانه زندان شدند.

یوسف‌وند در ادامه گفت: پرونده تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد و احتمال دستگیری‌های جدید هم دور از انتظار نیست.

بر اساس این گزارش، در سال گذشته و در پی مبارزه دستگاه قضائی با فساد، بیش از ۲۰ مدیر و کارمند در رباط کریم و پرند دستگیر شدند.

کد خبر 6082400

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • «وعده صادق» هیمنه رژیم صهیونیستی را فرو ریخت
  • ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»
  • دستاورد عملیات «وعده صادق» سرافرازی و سربلندی کشور بود
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد