Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@20:24:08 GMT

تساوی بعثت کرمانشاه مقابل چوکا تالش

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۱۰۳۸

تساوی بعثت کرمانشاه مقابل چوکا تالش

ایسنا/کرمانشاه تیم بعثت کرمانشاه در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال در دیداری خانگی به تساوی صفر بر صفر برابر چوکا تالش رضایت داد.

افشین حسنی مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه در پایان این دیدار که عصر امروز(۱۲ آذر) در استادیوم آزادی شهر کرمانشاه برگزار شد، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در این دیدار بازی خوب و جذابی را برابر حریف تالشی انجام دادیم، حریفی که در حال حاضر در صدر جدول گروه قرار دارد و سه بازی گذشته اش را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با اینحال تیم ما برابر این حریف قدرتمند بازی خوبی از خود نشان داد و موقعیت های گل زیادی داشتیم، از جمله در دقیقه ۸۶ که یک موقعیت تک به تک را از دست دادیم.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه ادامه داد: تیم ما در این دیدار کاملا سوار بر بازی بود و حریف را زمین گیر کرده بودیم.

حسنی بااشاره به حضور تماشاگران پرشور کرمانشاهی در استادیوم آزادی، عنوان کرد: تماشاگران هم با تشویق های خود کمک کردند تا تیم ما بازی بهتری را در این دیدار انجام دهد.

وی با بیان اینکه تیم بعثت در هر بازی روند صعودی را نسبت به بازی قبل دارد، گفت: تیم در آخرین دقایق شروع لیگ بسته شد، بنابراین با گذشت زمان به انسجام خواهیم رسید.

مدیرعامل باشگاه بعثت در خصوص انتخاب سرمربی جدید برای تیمش هم گفت: در حال حاضر داوود نظر محمدی به عنوان مربی، تیم را راهبری می کند.

وی در ادامه با تایید خبر جدایی کیومرث لرستانی سرپرست تیم بعثت بعد از شش سال همراهی این تیم، عنوان کرد: سرپرست جدید تیم انتخاب شده است.

تیم بعثت کرمانشاه در پایان هفته چهارم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال از مجموع ۴ بازی انجام شده و کسب ۲ مساوی و ۲ باخت با ۲ امتیاز در رده سیزدهم جدول گروه خود و یک پله مانده به انتهای جدول قرار دارد.

در گروه A لیگ دسته دوم فوتبال تیم بعثت با تیم های سپیدرود دشت، چوکا تالش، نیروی زمینی تهران، پیام توس خراسان رضوی، شهدای بابلسر، شهرداری بندرعباس، شهدای رزکان کرج، شهرداری بم، آبی پوشان امید کوشا تهران، شهید اورکی اسلامشهر، نفت و گاز گچساران، شهدای ماهشهر و ایرانجوان بوشهر هم گروه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بعثت لیگ دسته دو فوتبال استانی ورزشی كرمانشاه بعثت کرمانشاه تیم بعثت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۱۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرای جدید کمیته انضباطی؛ تراکتور 3-0 برنده شد!

امید تراکتور پیروز دیدار با بعثت کرمانشاه شد.

طرفداری | با حکم کمیته انضباطی، نتیجه دیدار امید بعثت کرمانشاه و تراکتور، سه بر صفر به نفع تراکتور اعلام شد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، براساس حکم کمیته انضباطی در خصوص دیدار دو تیم امید بعثت کرمانشاه و امید تراکتور در تاریخ هفتم اسفندماه سال ۱۴۰۲، تراکتور سه بر صفر برنده اعلام شد.

همچنین تیم بعثت به پرداخت ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی و برگزاری سه دیدار خارج از استان کرمانشاه محکوم شد.

گفتنی است، اعضای تیم امید تراکتور در بدو ورود به استادیوم برای دیدار با بعثت کرمانشاه، مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)
  • امید تراکتور سه، بعثت کرمانشاه صفر
  • حکم فدراسیون: تراکتور ۳برصفر برنده شد
  • آرای جدید کمیته انضباطی؛ تراکتور 3-0 برنده شد!
  • بازی جنجالی تراکتور ۳-۰ شد
  • تراکتور ۳ بر صفر برنده شد
  • بازی تراکتور رسماً ۳-۰ شد
  • حکم ۳ بر صفر به سود باشگاه تراکتور
  • با رای کمیته انضباطی؛ بازی تراکتور ۳ - صفر شد
  • رسمی: بازی تراکتور سه هیچ شد