Web Analytics Made Easy - Statcounter

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در قطر حضور دارد و به تماشای بازی‌های حریفان ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در تورنمنت جام اعراب فیفا نشسته است.

تلویزیون فیفا حضور اسکوچیچ در استادیوم‌های زیبای جام جهانی را به تصویر کشیده است. سرمربی تیم ملی ایران در سه روز، هر روز سه مسابقه از این تورنمنت را تماشا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکوچیچ که همراه با تیم ملی فوتبال ایران در آستانه صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است، در برنامه روز جمعه‌اش تماشای دیدارهای عراق - بحرین و قطر - عمان نشست و موریتانی - امارات را در دستور کار قرار داد.

به احتمال فراوان صعود ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ در فیفادی پیش‌رو قطعی خواهد شد که شاگردان اسکوچیچ در این فیفادی باید با عراق و سپس امارات رویارویی کنند.

اسکوچیچ برای شناخت از عراق و امارات، دو بازی نخست آنها در جام اعراب فیفا را زیر نظر گرفت و در استادیوم از نزدیک به تماشای عملکرد آنها نشست.

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران قطر جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین، علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی که برای شرکت در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ در این شهر روسیه حضور دارد، عصر امروز (سه‌شنبه) چهارم اردیبهشت ماه با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار احمدیان و الاعرجی ضمن مرور روند اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق توافق کردند کمیته‌های فرعی و عالی‌ هر چه‌ زودتر تشکیل جلسه دهد.

الاعرجی با راهبردی خواندن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران، بر اجرای مصوبه‌ پارلمان عراق درباره اخراج نیروهای نظامی ائتلاف تأکید کرد.

مشاور امنیت ملی عراق، در این ملاقات از نقش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات در منطقه قدردانی کرد.

احمدیان در رأس هیأتی برای شرکت در دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات عالیرتبه مسئول در امور امنیتی و نشست دبیران شورای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس در سن‌پترزبورگ حضور دارد و در حاشیه این نشست‌ها نیز با تعدادی از همتایان خود دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات جاری در منطقه به رایزنی خواهد پرداخت.

کد خبر 846777 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه عراق - اقلیم کردستان ایران و عراق عراق

دیگر خبرها

  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات
  • نرخ دینار عراق، درهم امارات و سایر ارزها، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات
  • امضای یادداشت تفاهم چهارجانبه بین عراق، ترکیه، قطر و امارات
  • دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه
  • ۳۵ قلم کالا از مازندران به عراق صادر شد
  • ژوزه مورینیو تماشاگر ویژه دیدار فولام و لیورپول / عکس
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان