Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@10:37:57 GMT

شکست فوتسال مقاومت البرز در زمین خانگی

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۱۱۱۴

شکست فوتسال مقاومت البرز در زمین خانگی

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور، عصر جمعه تیم فوتسال مقاومت البرز در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان فولاد زرند ایرانیان بود.

شاگردان فرهاد کشاورز سرمربی مقاومت البرز نتوانسته اند در این بازی بار دیگر با دست پر خارج و با نتیجه سه بر یک مغلوب فولاد زرند ایرانیان شدند.

شهاب طالبی برای مقاومت و امیرحسین غلامی، محمدرضا کرد و حسین اکبرزاده برای فولاد گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در این بین شایعاتی به صورت مبنی بر ابتلای چندین نفر از بازیکنان مقاومت البرز به بیماری آنفلوآنزا مطرح که سبب شده بود تا تیم امروز از حضور این بازیکنان محروم باشد.

تیم فوتسال مقاومت البرز در این ۱۳ بازی با هفت برد، چهار مساوی و ۲ باخت و با ۲۵ امتیاز در مکان پنجم جدول لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفته اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال مقاومت البرز مقاومت البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۱۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم ملی فوتسال ایران برابر مراکش/ شمسایی نگران دفاع باشد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران جهت آماده سازی برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در تورنمنت چهارجانبه ویتنام شرکت کرده است و در نخستین دیدار خود در این تورنمنت امروز ساعت ۱۰:۳۰ به مصاف مراکش رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۴ تن به شکست داد.

مهدی کریمی (۲ گل)، سالار آقاپور و بهروز عظیمی گلزنان ایران در این مسابقه بودند. ویتنام و نیوزلند دیگر تیم‌های حاضر در این تورنمنت چهارجانبه هستند.

باقر محمدی، سپهر محمدی، علی خلیلوند، علیرضا رفیعی پور، محمدحسین درخشانی، محمدرضا سنگ سفیدی، علی اصغر حسن زاده، علی اکرمی، سجاد یوسف خواه، سالار آقاپور، مهدی کریمی، امیرحسین داودی، مسعود یوسف و بهروز عظیمی بازیکنان اعزامی به این مسابقات هستند و شاگردان وحید شمسایی در این مسابقه با ترکیب ابتدایی مسعود محمدی، مهدی کریمی، محمدحسین درخشانی، علی‌اصغر حسن‌زاده، بهروز عظیمی به میدان رفتند

ملی پوشان ایران در این مسابقه ابتدا با ۲ گل از حریف خود پیش افتادند اما در نهایت نیمه اول با تساوی ۲ به ۲ به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم، این تیم مراکش بود که ۲ بار دیگر دروازه ایران را باز کرد و ۴ بر ۲ پیش افتاد و به دنبال آن تیم ایران به «پاورپلی» روی آورد و موفق شد بازی را به تساوی بکشاند و در ادامه هم بازی تهاجمی‌تری را انجام داد و یک بار هم توپ را به تیر دروازه زد اما این تیم مراکش بود که در ضد حمله موفق شد گل پنجم را به ثمر برساند و یک بار دیگر پیش بیفتد تا این دیدار در پایان با برتری ۵ بر ۴ مراکش به پایان برسد.

در این دیدار علی رغم بازی تهاجمی بازیکنان ایران، ناهماهنگی و ضعف در خط دفاعی تیم ملی کاملاً مشهود بود. در آخرین رده بندی اعلام شده در خصوص تیم‌های برتر فوتسال جهان، ایران در رده هفتم و مراکش در رده هشتم قرار دارد.

برنامه تورنمنت چهارجانبه فوتسال ویتنام را به شرح زیر است:

۹ فروردین
* ایران - مراکش، ساعت ۱۰:۳۰
* ویتنام - نیوزیلند، ساعت ۱۳:۳۰

۱۱ فروردین
* ایران - نیوزیلند، ساعت ۱۰:۳۰
* مراکش - ویتنام، ساعت ۱۳:۳۰

۱۲ فروردین
* نیوزیلند - مراکش، ساعت ۱۰:۳۰
* ایران - ویتنام، ساعت ۱۳:۳۰

پس از این رقابت‌ها تیم ملی فوتسال کشورمان از ۲۹ فروردین در مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا به میزبانی تایلند شرکت خواهد کرد و در مرحله گروهی با تیم‌های افغانستان، کویت و بحرین هم گروه است. برنامه دیدارهای ایران در این مسابقات به شرح زیر است:

پنجشنبه ۳۰ فروردین
* ایران – افغانستان، ساعت ۱۲:۳۰

شنبه اول اردیبهشت
* بحرین – ایران، ساعت ۱۷:۳۰

دوشنبه ۳ اردیبهشت
* ایران – کویت، ساعت ۱۷:۳۰

کد خبر 6064105

دیگر خبرها

  • شکست تیم وحید شمسایی مقابل مراکش
  • فوتسال ۴ جانبه ویتنام؛ شکست ایران برابر مغرب در نخستین گام
  • شکست تیم ملی فوتسال ایران برابر مراکش/ شمسایی نگران دفاع باشد
  • شکست تیم ملی فوتسال برابر مراکش
  • صف آرایی تیم فوتسال افغانستان در برابر مالزی
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • بهترین آقای گل لیگ برتر، دوباره در زمین چمن!(عکس)
  • جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم
  • ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های تولیدی روستایی در اولویت دهیاران قرار گیرد
  • تیم های برتر مسابقات فوتسال جام رمضان و عید نوروز در مهاباد مشخص شدند