Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده مدال طلای بازی‌های پارالمپیک توکیو در رشته تیروکمان، به مناسبت "روز جهانی معلولین" از مسئولان شهری درخواست رسیدگی به مسایل و مشکلات معلولین کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون تیروکمان، زهرا نعمتی اظهار کرد: شهردار و سیاست‌گذاران شهرهای ایران! به مناسبت روز جهانی معلولین به نمایندگی از سوی معلولین، سالمندان، کودکان و عامه مردم ایران با شما سخن می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سال‌هاست در سطح شهرها رفت‌وآمد می‌کنم. سال‌هاست با مسئولان درد دل کرده‌ام. سال‌هاست به چشم خود دیده‌ام که چگونه پدر یا مادری عصا به دست به زحمت راهی برای عبور خود باز کرده‌اند. مادر و پدری به سختی کالسکه‌ی فرزند خود را از پیاده‌روهای ناهموار رانده‌اند و در بیشتر مواقع، قید حتی یک هواخوری ساده را زده‌اند؛ چرا که این امکان هرگز برایشان وجود نداشته است.
این حق هر انسانی‌ است که بتواند از امکانات شهر خود به‌درستی استفاده کند. اما این مهم برای مردم ما ممکن نیست. سال‌هاست گفته‌ام و گفته‌اند که طبیعی‌ست خط‌های عابر پیاده به پل‌هایی قابل عبور برای همه منتهی شود. حالا از شما مدیران شهری می‌پرسم که از شهرداران مناطق شهرهای خود بپرسید چند خط عابر در محدوده‌ی آنها به این‌ پل‌ها می‌رسد؟
این فقط یکی از مشکلات ماست. می‌دانم و می‌دانید که در سال‌های گذشته مبالغ قابل توجهی به عنوان مناسب‌سازی معابر هزینه شده است. آیا ما؛ یعنی سالمندان، معلولین و کودکان در این هزینه‌ها دیده شده‌ایم؟
اگر از ما حرفی زده شده یا اعتباری هزینه شده یا تبلیغی انجام شده با حضور نماینده‌ای از ما بوده‌ است؟
روزهای زیادی که در شهر تردد کرده‌ام، تصاویری از خودمان بر در و دیوار شهر دیده‌ام که مناسبت‌هایی را به ما تبریک گفتند.

جناب شهردار، ای کاش از مسئولین تحت امر خود بخواهید بجای هر تبلیغ و شادباشی، فقط و فقط به فکر هموار کردن راهی باشند تا شهروندی در انجام ساده‌ترین کارهای روزمره‌ی خود ناتوان نباشد. به فکر چاره‌ای باشند تا مادری به راحتی فرزند خود را حتی برای لحظاتی به گردش ببرد. 
وظیفه‌ی خود می‌دانم از شما بخواهم تا برای کم‌توان‌های شهرهای‌مان، شهری بسازید که دچار انزوا نشوند. 
کاش به فکر راهی باشید تا هیچ انسانی به اجبار خانه‌نشین نشود که این دردی بزرگ‌ است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيروكمان سال هاست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۱۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل

جنبش انصارالله با محکوم کردن سکوت شرم‌آور رژیم‌های عربی و ناتوانی جامعه بین‌المللی در برابر جنایات وحشیانه اشغالگران علیه مردم فلسطین تاکید کرد که ملت یمن به موضع خود در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت شجاع آن در غزه پایبند هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای در واکنش به جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه که جدیدترین مورد آن کشف گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر واقع در خان یونس است اعلام کرد که برای هفتمین ماه متوالی جنایات نسل‌کشی دشمن صهیونیستی در نوار غزه ادامه دارد و آخرین مورد آن جنایت وحشیانه‌ای است که در بیمارستان ناصر در خان یونس مرتکب .

دفتر سیاسی انصارالله افزود که این جنایات و قتل عام‌هایی که رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری انجام می‌دهد بیانگر حجم کینه توزی و وحشی گری صهیونیست‌هاست.

انصارالله در ادامه تصریح کرد که اگر حمایت‌های آمریکا و غرب و سکوت شرم آور کشورهای عربی و نیز ناتوانی جامعه بین المللی نبود این حجم از جنایت اشغالگران علیه ملت فلسطین را شاهد نبودیم.

در ادامه این بیانیه آمده است که ما خواستار اقدام فوری جهانی جهت توقف جنایات رژیم اشغالگر در نوار غزه هستیم و بر ادامه موضع ملت یمن در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت شجاع و قهرمان آن در غزه تاکید داریم.

واکنش انصارالله به تجاوز صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولی ایرانانصارالله: موضع یمن در حمایت از غزه ثابت است

در پایان این بیانیه از نیروهای مسلح یمن خواسته شده که دامنه عملیات‌های خود علیه کشتی‌های رژیم صهیونیستی و کشتی‌های مرتبط با این رژیم را در گسترش دهند.

سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله چند روز قبل در سخنانی اظهار داشت که طی دو هفته گذشته، 14 عملیات در دریای سرخ و باب المندب علیه دشمن انجام دادیم. در این هفته‌ها، چندین ناوگان دریایی از دریای سرخ عقب نشینی کردند و این نکته مفیدی است، تمام طرف‌هایی که عقب نشینی کردند، از کارایی و تاثیرگذار بودن عملیات یمنی‌ها سخن می‌گویند.

وی تاکید کرد که به آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و همه کسانی که از رژیم اسرائیل حمایت می‌کنند، می‌گوییم که هیچ کس قادر به توقف عملیات‌های ما که در پشتیبانی و حمایت از غزه انجام می‌شود، نخواهد بود. تنها راهی که به نفع همگان است، توقف تجاوز به نوار غزه و پایان محاصره آن و ورود غذا و دارو به این منطقه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخابی جام جهانی| زهرا کیانی باز هم طلا گرفت
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • پاکسازی حاشیه سد مهاباد به مناسبت روز جهانی زمین پاک
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد