Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@18:08:29 GMT

دولت روسیه بازهم گوگل را جریمه کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۱۱۸۴

دولت روسیه بازهم گوگل را جریمه کرد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از reuters، دادگاه مسکو اخیرا شرکت آلفابت (GOOGL.O) گوگل را به دلیل حذف نکردن محتوایی که غیرقانونی می‌دانست، جریمه کرد. روسیه ماه پیش یعنی در ماه اکتبر گوگل را تهدید کرد به دلیل عدم حذف مکرر محتوای ممنوعه در موتور جستجوگر گوگل و یوتیوب این شرکت را جریمه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قوی‌ترین اقدام مسکو برای مهار شرکت‌های فناوری خارجی است. دولت روسیه اعلام کرده است که گوگل به تازگی ۳ میلیون روبل جریمه شده است.

گوگل همچنین ماه گذشته اعلام کرد بیش از ۳۲ میلیون روبل جریمه به روسیه پرداخت کرده است، روسیه در سال ۲۰۲۱ چندین جریمه کوچک برای شرکت‌های فناوری آمریکایی صادر کرده است همچنین رگولاتور ارتباطات دولتی Roskomnadzor از ماه مارس سرعت توییتر (TWTR.N) را کاهش داده است و به رویترز گفته است تا زمانی که تمام محتوای غیرقانونی حذف نشود، محدودیت‌های دستگاه‌های تلفن همراه را لغو نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید

روسیه به دنبال جریمه ۲۴۰ میلیون دلاری گوگل است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گوگل کشور روسیه جریمه میلیونی محتوای ممنوعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین سرچ ایرانی ها در گوگل در فروردین ۱۴۰۳ چه بوده است؟ (اینفوگرافی)

مهم‌ترین اتفاقی که نه تنها در ایران، بلکه در جهان جستجو شد، پاسخ و حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل بود. بعد از آن، ماه رمضان و شب قدر و دعاهای این ماه بیشترین جست‌وجو را داشتند. نکته جالب اینجاست، مردمی که دعای مجیر جست‌وجو می‌کنند، مرگ «فرامرز اصلانی» خواننده هم برایشان مهم است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود
  • گوگل کارکنان معترض به همکاری این شرکت با اسرائیل را اخراج کرد
  • ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین + فیلم
  • (ویدئو) ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد
  • جریمه ۱۰۸ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهد ارزی
  • بیشترین سرچ ایرانی ها در گوگل در فروردین ۱۴۰۳ چه بوده است؟ (اینفوگرافی)
  • بالاخره لورکوزن باخت! ببخشید بازهم نباخت!
  • گوگل بیش از 100 میلیارد دلار برای هوش مصنوعی هزینه خواهد کرد
  • هزاران صهیونیست بازهم خواستار استعفای نتانیاهو شدند