Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه برای پیشرفت و سربلندی باید به سراغ قرآن و روایات رفت، اظهار کرد: تمامی مبانی دینی ما ریشه عقلایی، منطقی و منطبق بر فطرت انسان دارد.

حجت‌الاسلام عباس گرزین در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه پرسنل و کارکنان شرکت گاز استان گلستان با اشاره به اینکه همه ما مشتاق و علاقه‌مند آزادی بوده و حاضر نیستیم کسی آزادی را از ما سلب کند، اظهار کرد: برای دفاع از آزادی باید اراده خود را اعمال کنیم و بنابراین باید در برابر هر آنچه که توان اعمال اراده ما را بگیرد استقامت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انسان به حکم فطرت و عقل باید در برابر هر نوع استبداد و خودرایی را بگیرد، افزود: ایستادگی در برابر استبداد و استکبار و تمامی مفاهیم دینی و قرآنی ما برگرفته از فطرت و کاملا عقلایی و منطقی هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه نفی استکبار و تهدید ریشه در فطرت و عقل دارد، خاطرنشان کرد: اینگونه نیست که برخی بخواهند با تبلیغات مسموم استکبار ستیزی مردم ما را یک اقدام غیرعقلی و صرفا تفسیر شخصی برگرفته از آیات و روایات بدانند.

گرزین با اشاره به اینکه ما در متون دینی و روایات نقل شده از اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به وفور از برکات قرائت قرآن به ویژه در منزل دیده و شنیده ایم، ادامه داد: تردید نکنید که تمامی این توصیه ها و تاکیدات با ریشه ای عقلایی و منطقی برای استحکام بنیان خانواده و اصلاح امور در منزل مفید و قابل بهره برداری است.

وی بر ضرورت توجه به حقیقت طلبی و دوری از غفلت با انس گرفتن با قرآن کریم، تصریح کرد: قرائت قرآن کریم تمام غبار را از دل و روح انسان دور کرده و نور معرفت و حقیقت طلبی را در وجود انسان بیدار می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با انتقاد از جست و جوی راه درمان مشکلات زندگی از بستری به جز دین و متون دینی، اضافه کرد: برخی در حالیکه چک سفید امضای مفاهیم قرآنی و روایی برای حل مشکلات در کنارشان قرار دارد برای کسب ذره های ناچیز و غیرحقیقی دانایی و معرفت اسیر موضوعات دیگری می شوند که ناکارآمدی خود را سالهاست ثابت کرده‌اند.

گرزین از اهتمام مدیرعامل و پرسنل شرکت گاز استان گلستان برای برگزاری مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه، افزود: باعث مباهات است که در یک مجموعه فاخر همچون شرکت گاز دغدغه توسعه مبانی و معارف دینی با انگیزه های الهی وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گلستان سازمان تبلیغات اسلامی دين استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۱۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آشنایی با اصول و مبانی بازاریابی و فروش در حمل و نقل دریایی

تین نیوز

دوره آشنایی با اصول و مبانی بازاریابی و فروش در حمل و نقل دریایی توسط مرکز آموزش انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران برگزار می گردد. 

این دوره 25 الی 26 اردیبهشت ماه ( از ساعت 14 الی 16) توسط روزبه مختاری برگزار می گردد. 

جهت ثبت نام از طریق سایت انجمن  www.saoi.ir منوی آموزش/ زیر منوی خرید و ثبت نام دوره ها اقدام گردد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • علم الهدی ریشه بالا رفتن سن ازدواج را پیدا کرد
  • مفاهیم و فرهنگ کرامت انسانی به مخاطب منتقل شود
  • علم الهدی: اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است
  • علم الهدی : اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • نونهالان از سنین پایین در مسیر تربیت دینی قرار گیرند
  • استفاده از زبان کودکانه در انتقال مفاهیم
  • لک لک‌های سفید دیگر برای تهرانی‌ها خوشبختی نمی‌آورند؟ چرا لک لک‌ها از تهران رفتند؟ (فیلم)
  • دوره آشنایی با اصول و مبانی بازاریابی و فروش در حمل و نقل دریایی