Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@14:47:42 GMT

مرگ مرموز در یک خانه مجردی/فرضیه قتل پررنگ شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۱۲۰۳

مرگ مرموز در یک خانه مجردی/فرضیه قتل پررنگ شد

رسیدگی به مرگ مرموز کارگر جوان در حالی آغاز شد که فرضیه قتل قوت گرفت.

به گزارش ایمنا، هفتم آذر امسال رسیدگی به پرونده مرگ مرموز جوان ۲۶ به نام حامد ساله با کشف جسد او در خانه‌ا ش در دستور کار بازپرس جنایی قرار گرفت.

برادر حامد بعد از اینکه چندین بار با او تماس گرفت و پاسخی دریافت نکرد موضوع را به آتش‌نشانی و پلیس اطلاع داد و گفت: برادرم برای کار به تهران آمده بود اما الان از او خبری ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله امدادگران آتش‌نشانی و مأموران پلیس در محل زندگی حامد حاضر شدند و جسد بی‌جان او را در حالی که احتمال می‌رفت حدود هشت ساعت از مرگ گذشته باشد، کشف کردند.

رسیدگی به ماجرا در حالی در دستور کار بازپرس واحدی قرار گرفت که آثار چاقو روی گردن و سینه حامد احتمال قتل او را قوت می‌بخشد.

تحقیقات برای فاش شدن راز این ماجرا در شعبه ۱۱ دادسرای جنایی تهران در جریان است.

منبع: رکنا

کد خبر 539565

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرضیه قتل دادسرای جنایی تهران کشف جسد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲

علی صالحی دادستان تهران با ارائه گزارشی در رابطه با عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲ گفت: مجموعاً میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان بود که اکثراً شامل مطالبات برخی بانک‌ها، پرونده‌های مالیاتی و برخی پرونده‌های کثیرالشاکی بود.

دادستان عمومی و انقلاب تهران افزود: میزان وصول جزای نقدی از محکومان در شعب اجرای احکام این دادسرا طی سال گذشته بیش از ۱۸۴ میلیارد تومان و میزان ردّمال صورت گرفته نیز بیش از ۸۳۴ میلیارد تومان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • مرد میانسال با دیدن مرد غریبه در منزلش مرتکب قتل شد
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • قاتل محکوم به قصاص: فردی را کشتم که با همسرم رابطه داشت/۱۰بار دیگر هم زنده می شد او را می کشتم
  • ناکامی حامد حدادی و نفت در لیگ بسکتبال
  • حذف حامد حدادی و پالایش نفت آبادان از لیگ بسکتبال
  • قتل اسیدی مرد جوان با انگیزه مرموز!
  • دادگاه رسیدگی به اتهامات عروس فراری که پدرشوهرش را کتک زد