Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم افتتاحیه لیگ مینی فوتبال در جنوب استان و در شهرستان قصرقند با حضور دکتر مقدم رئیس انجمن مینی فوتبال کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ،  اولین لیگ مینی فوتبال در قاره آسیا به میزبانی استان مرزی و پهناور سیستان و بلوچستان به همت اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و هیات ورزشهای همگانی استان از 10 آذرماه 1400 در کلانشهر زاهدان استارت خورده و پس از شهرستان زابل، هم اکنون شهرستان قصرقند سوت این بازیها به صدا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ مینی فوتبال برای اولین بار در قاره آسیا و همچنین کشور ایران بصورت گسترده در 25 شهرستان سراسر استان سیستان و بلوچستان در قالب 485 تیم و حضور بیش از 3 هزار و 880 ورزشکار ادامه خواهد داشت و با توجه به زیرساخت های مناسب زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای سراسر استان با استقبال بی نظیر جوانان ورزشکار روبرو شده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال آسیا سیستان و بلوچستان اداره کل ورزش و جوانان ایران استان سیستان و بلوچستان زمین لیگ مینی فوتبال سیستان و بلوچستان لیگ مینی فوتبال مینی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۱۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد

 سید محمد مهدی سجادی در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان گفت: از ۲۸ فروردین تا چهارم اردیبهشت ماه در پی وقوع سیل در جنوب استان تاکنون به ۵۰ هزار و ۷۱۵ نفر در قالب ۱۱ هزار و ۱۸۶ خانوار آسیب دیده امدادرسانی شده است.

وی افزود: ۵۲۴ امدادگر و نجاتگر هلال احمر در فعالیت‌های امدادی جنوب این استان مشارکت داشته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۶۸۹ تخته چادر، ۳۳ هزار و ۲۸۷ تخته موکت و پنج هزار و ۹۵۵ تخته پتو به همراه اقلام خوراکی در بین خانواده‌های متأثر از سیل توزیع شده است.

سجادی از هموطنان خواست از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است