Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار وزیر خارجه نسبت به توییت یک خبرنگار درباره مذاکرات وین واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، سید رسول موسوی در پاسخ به توییت لورا روزن، خبرنگاری که نوشته است "یکی از مقامات غربی به من می‌گوید که به نظر می رسد باقری فوریت شرایط را درک نمی کند." پاسخ داد: اضطرار برای چه کسی ؟
‏ایران که هزینه فشار حداکثری ترامپ را پرداخته فشارهایی که از قطعنامه ها سنگین‌تر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحریم‌های ترامپی هم شکست خورده.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مذاكرات وين مذاکره برای لغو تحریم ها سید رسول موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام ایرانی به رویترز: هیچگونه حمله موشکی به خاک ایران صورت نگرفته /المیادین: چیزی جز یک حباب رسانه ای نبود /تمسخر اسرائیل از سوی رسانه های عربی 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز خبری درباره وقوع انفجار در آسمان اصفهان و تبریز به گوش رسید که بلافاصله منتسب کردن آن به حمله موشکی اسرائیل از سوی منابع آگاه تکذیب شد. در این میان، خبرگزاری مهر، به نقل از یک منبع آگاه نوشت: صدای انفجار شنیده شده در اصفهان ناشی از انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند غیرعامل بوده است. سه ریزپرنده حوالی ساعت ۴ بامداد در آسمان اصفهان و در اطراف منطقه زردنجان مشاهده شده است.

همچنین این منبع آگاه گفته است: به دنبال مشاهده این ریزپرنده‌ها پدافند غیرعامل عمل کرده و این ریزپرنده‌ها را در آسمان منهدم کرده‌اند. هنوز در خصوص این ریزپرنده‌ها اطلاعی در دست نیست و در حال پیدا کردن پوکه‌های آن هستیم. در پایگاه هشتم شکاری اصفهان حادثه‌ای رخ نداده است.

از سوی دیگر، العربیه هم نوشت که یک مقام ایرانی به«رویترز» گفته است: هیچ گونه حمله موشکی به خاک ایران صورت نگرفته است.

فرهیختگان نیز نوشت که با وجود گذشت حدود دو ساعت از خبر ABC آمریکا درباره «حمله موشکی اسرائیل به داخل ایران»، هنوز هیچ نشانه واقعی از این خبر دیده نشده است. حتی رسانه‌های صهیونیستی هم آن را به نقل از مقام‌های رسمی تأیید نکردند. با این حال، رسانه‌های داخلی ایران به نقل از مقام‌های مطلع می‌گویند احتمالاً پدافند اصفهان و تبریز به چند ریزپرنده واکنش نشان داده‌اند.

المیادین هم نوشت، به نظر می‌رسد آنچه شاهد بودیم چیزی جز یک حباب رسانه ای برای گمراه کردن افکار عمومی ایران و جهان نبود.

اما، با توجه به سطح اتفاقات رخ داده، موج پرداختن طنز به خرابکاری رژیم صهیونیستی در بین کاربران داخلی و خارجی در فضای مجازی آغاز شده است و رسانه‌های عربی با تمسخر رژیم صهیونیستی نوشتند: پاسخ قدرتمند اسرائیل به ایران!

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896920

دیگر خبرها

  • خرابکاری در حدی نبود که پاسخ فوری بدهیم | اقدام صهیونست ها بی پاسخ نمی ماند
  • لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را رسوای عالم کرد
  • کنایه وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به ترقه بازی امروز در اصفهان
  • واکنش شورای عالی امنیت ملی به ادعای حمله خارجی به اصفهان
  • مقام ایرانی به رویترز: هیچگونه حمله موشکی به خاک ایران صورت نگرفته /المیادین: چیزی جز یک حباب رسانه ای نبود /تمسخر اسرائیل از سوی رسانه های عربی 
  • خبرنگار اسرائیلی حرفش را درباره حمله اسرائیل به ایران پس گرفت!
  • حمله موشکی به اصفهان؟ ؛ واکنش رسمی یک مقام سازمان فضایی کشور
  • واکنش واعظی به ادعای مقام دولت رئیسی علیه روحانی
  • مقام حماس: آمریکا مذاکرات آتش‌بس را به بن‌بست می‌کشاند
  • چهار مقام ارشد ایرانی که ارتش اسراییل معرفی کرد